Guest Noose

Vauvakuvat vertailussa

116 posts in this topic

Vielä ei ole omaa vauvaa, joten en voi itse vertailla, mutta jos joku muu korkkaisi ketjun. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noose, loistava idea! Tätä pyörittelin itsekin mielessäni, mutta ehditkin ensin. :D

 

Siis pistäkää ihmeessä kuvia "äiti&isä vauvana vs. oma vauva"! :) (Me tullaan sitten Noosen kanssa perässä myöhemmin keväällä. ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites
(Me tullaan sitten Noosen kanssa perässä myöhemmin keväällä. ;))

 

 

Nii tullaakii!! :P Isabelleza oikein kaksin kappalein! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä innostuin askartelemaan, kun meistä löytyi suht samanikäisinä otetut sopivat kuvat. Ovat digikameralla paperikuvasta näpsäistyjä, joten siitä vähän huono laatu!

 

 

 

pikkuaiti.jpg+pikkuisi.jpg

 

=

 

pikku_tiira.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loistava idea! Täytyypä itsekin ottaa vaikka digikameralla kuvat, meidän tytössä kun on sanottu olevan kummankin näköä, niin olisi kiva kuulla "ventovieraiden" mielipiteet jotka ei tiedä miltä nykyään näytetään ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minustakin Keijutiiran laps on ihan 50-50 sekoitus molempia!

Äidin simmut, isin nenu (menikö oikeinpäin :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihana ketju! Loistava idea!

Mäkin koitan saada laitettua meidän ja tytön kuvat tänne jossain vaiheessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahtava ketju! Voisipa jo laittaa oman vertailunsa tänne...

Keijutiiran lapsi on tosiaan ihan selvästi saanut geeninsä äidiltä ja isältä. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitoksia kivoista kommenteista :) Samaa ovat monet meidät livenä tuntevat sanoneet, ettei lapsi ole selkeästi kummankaan näköinen pelkästään, vaan sekoitus molemmista.

 

Fungus, meistäkin tytöllä on minun silmät ja nenä enemmän mieheltä, eli minä siis olen noista kuvista elefanttimekkoinen vasemmalla ja mies raitapooloinen oikealla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensin kuvassa äiti n.2kk ikäisenä vuonna -83 ja sitten poika samoin 2kk iässä vuonna -08. Pojalla on ainakin ihan isänsä silmät.

 

n795518959_383975_53.jpg

 

n795518959_383974_9368.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hauska ketju! Keijutiiran lapsi on tosiaan ihana 50-50 sekoitus vanhempiaan! Kiisun kuvista olen myös löytävinäni samaa näköä, vaikka en osaakaan nimetä mikä äidissä ja pojassa on samaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keijutiiran lapsessa tosiaan selvästi molempia! Ja makea asu äiskällä, mulla oli samanlainen mutta potkareina, jotka tuolla nyt oottaa käyttäjäänsä (ja parsimista) :)

 

Kiisullakin kuvissa jotain samaa vaikken selkeästi pysty minäkään sanomaan..oisko nenä samanlainen? (Aina nää vauvojen yhdennäköisyyskeskustelut menee ihanasti yksityiskohtiin, meillä anoppi ei ole vieläkään saanut selville että kenen korvat lapsella on :rolleyes: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiisulla ja pojalla miusta ainakin leuka ja otsa ovat suht saman malliset. Tosin vähän hankala sanoa, varmasti

kun asento ei oo ihan sama. Ihanat kuvat kuitenkin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aikasta hauska ketju. Just eilen otinkin kuvaa neidistä punainen mekko päällä ja rusetti hiuksissa mummin pyynnöstä. Täytyy nyt sit teettää kuva ja sit verrata omaan kuvaani samaisissa vermeissä...ehkäpä tuon ne tännekin.

 

Ainakin jos katsoo minun ja tytön kylpykuvia n. 1kk iässä niin ei osais kyl sanoo kumpi on kumpi...liekkö asia enää niin :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit. Otetaan nyt nämä pois kun löytyivät googlen kuvahaussa mun nimellä o_O

Edited by HennaN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now