Nadda

Sisaristuimet, seisomalaudat ym.

98 posts in this topic

Me tilattiin buggyboard parisen viikkoa sitten ja se on kyllä tosi helppo kiinnittää ja kiinnitysmahdollisuuksia on useita. Uskoisin, että oikeasti sopii useimpiin rattaisiin. Ollaan käytetty sitä kaksissa matkarattaissa, kunnon rattaita vielä odotellaan saapuvaksi. Ainakin tuollainen 2,5-vuotias on kovin ihastunut lautaan ja mielellään matkustaa sillä. Kävelyinnokkuuskin on lisääntynyt huimasti. Buggyboardissa ainakin jää hyvin tilaa jaloille, vaikka matkarattaissa laudalla on todella vähän tilaa. Jalat kuitenkin mahtuvat laudan alle, eli rattaita pystyy ihan hyvin työntämään laudasta huolimatta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Me tilattiin buggyboard parisen viikkoa sitten ja se on kyllä tosi helppo kiinnittää ja kiinnitysmahdollisuuksia on useita. Uskoisin, että oikeasti sopii useimpiin rattaisiin. Ollaan käytetty sitä kaksissa matkarattaissa, kunnon rattaita vielä odotellaan saapuvaksi. Ainakin tuollainen 2,5-vuotias on kovin ihastunut lautaan ja mielellään matkustaa sillä. Kävelyinnokkuuskin on lisääntynyt huimasti. Buggyboardissa ainakin jää hyvin tilaa jaloille, vaikka matkarattaissa laudalla on todella vähän tilaa. Jalat kuitenkin mahtuvat laudan alle, eli rattaita pystyy ihan hyvin työntämään laudasta huolimatta.

Ehkäpä sen siis uskaltaisi tilata ja saahan sen sitten kaupattua eteenpäin, jos se ei sittenkään meille sovi. Saanko udella mistä te tilasitte tuon laudan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin AT Lastenturvasta. Siellä näytti olevan halvimmalla (75€). Tuli postiin parissa päivässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me yritettiin aluksi pärjätä seisomalaudalla, mutta puolen vuoden jälkeen hankittiin Carenan double swing sisarusrattaat, kun esikoinen pisti aina parin km:n kauppareissuilla ranttaliksi eikä suostunut seisomaan laudalla tai kävelemään vaikka mitä yritin. Ikäeroa siis 2v3vk. Nyt kun neidit ovat 3v5kk ja 1v4kk, niin nuo reissut ovat muuttuneet jatkuvaksi nahisteluksi, varsinkin nuorempi on oikea kiusankappale ;) Olisi sittenkin pitänyt hankkia peräkkäin istuttavat tuplat ;D Esikoinen kun ei edelleenkään tuota pidempää matkaa halua seisoskella...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään Phil&Teds -vaunuissa seisomalautaa? Saako niihin sellaista edes laittaa?

Mietin vaan jo valmiiksi aikaa kun esikoinen ei halua enää istua kyydissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt on tullut emmaljungalle uudestaan sisaristuin myyntiin. Mua kiinnostai se kiinnitys mekanismi, onkohan se ruuvattava versio? Olis kiva joku minkä saa nopsasti irti kun jättää pojan kerhoon.

 

Onko tietoa sopiiko brion seisomalauta emmaljungan classic runkoon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta tällaisesta seisoma-istumalaudasta? Kid-Sit kleine_dreumes_kid_sit.jpg

 

Istuinosan voi halutessaan irrottaa pois. Onko kaikissa seisomalaudoissa noin pienet renkaat? :huh: Näyttää siltä, ettei voi mitenkään toimia esim. lumessa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juuri eräänä päivänä mietin, että onkohan vielä olemassa tällaisia sisaruslautoja, näköjään on :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on käytössämme tuo emmaljungan alu-brake. Muista laudoista minulla ei ole kokemusta, mutta oikeasti olen todella hämmästynyt siitä miten hyvin tuo tuolla hangessa kulkee. Mä olin ihan varma ettei seisomalaudalla mitään tee talvella, mutta väärässä olin. Kevyesti kulkee myös huonosti auratulla tiellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ihan samalla lailla varmasti kuin millä tahansa muullakin. :) mulla olisi tollanen kaupan, prinsessa-kuviolla. et sattuisi olemaan kiinnostunut? :)

 

ihan muutaman kerran käytetty, mutta ostin juuri meille teutonian kärryt käytettyinä ja sain teutonian laudan mukana, joten tuo joutaa.

 

ovh. oli 79e + postikulut, myisin 70e kuluineen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ok, en ymmärrä moista ajatusmaailmaa, mutta kaikkeahan ei ole pakko ymmärtää. :D jos säästät 15e sillä, että ostat pari kertaa (yhden käden sormilla laskettavan määrän) käytetyn tavaran, niin ei ole välttis huono kauppa. ;)

 

ja kierrätyskin on ihan hieno asia.

 

mutta joo, en mä pakolla myy. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liikkeestä saa takuun ja voin valita juuri sen värin kuin itse haluan. Mulla on periaatteena, että käytetystä ei makseta uuden hintaa, vaikka se olisi sitten sen alle 5 kertaa käytetty. En pyydä itse myydessäni enkä maksa. Kierrätys kyllä kunniaan! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsemppiä vaan myydä käytetty (käytetty on aina käytetty oli se sitten 5-150 kertaa) tuohon hintaan :D mun matematiikalla tuossa sun tapauksessa säästää vain 9euroa, kun niitä voi hakea sieltä liikkeestä itse 79e :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh, no, tinkivarahan on aina hinnoissa, mutta en mä ihan puoleen hinnasta raaski vielä laskea.

 

ja jos ei liikettä ole lähellä niin tulee ne postikulut päälle. tai sitten, jos tuon multa noutaa, saa ne pois hinnasta. ;)

 

mutta joo, kuitit löytyy myös, ostettu reilu kuukausi sitten, eli melkeinpä täydet takuut.

 

katsotaan, josko se jollekin kelpaisi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Brion tuplat, mutta esikoinen (2v4kk) istuu niissä niin harvoin, että ne on usein ihan turhat. Ostettiin Bumprider ja sen kanssa liikutaan nykyään melkein mihin vaan. Ainoastaan sadekeleillä ollaan otettu tuplat niin saa molemmat lapset sateensuojan alle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kenellä on toi Lascalin BuggyBoard, miten ton saa irti vaunuista. Siis sen kiinnitysosan? Meillä on toi ollut Hartaneissa jotka minä haluaisin myydä. Mutta pitääkö myydä seisomalautakin samalla, kun en keksi miten noi kiinnikkeet saa irti kieseistä :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitenköhän kun Emmaljungalla on tuo sisaristuin, onko siitä kokemuksia? Hyvä vai ihan turhake? Itseä vähän mietityttää tuo seisomalauta, että onko se esim. pitemmällä lenkillä, pururadalla jne kätevä? Entä jos ikäeroa lapsilla vähän niin minkäikäinen jaksaa seisomalaudalla seistä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on oran seisomalauta. Ei ole hinnalla pilattu ja moniin rattaisiin käy. Ja ollut tosi hyvät käytössä vaikka ei vielä pajon olla kuljettukaan niillä. Ennen kuljettiin tuplilla, mutta esikoinen ei suostu enään istumaan niin päätin myydä tuplat ja ostaa seisomalaudan.

Edited by Anis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olisiko jollain antaa jonkinlaista listaa tai vinkkejä Emmaljunga Scooter 2.0-rattaisiin sopivista seisomalaudoista? Haluaisin ostaa käytettynä ja tuntuu, ettei vaihtoehtoja hirveästi ole..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ emmaljungan oma, bump rider tai buggy board. :)

 

meillä on tällä hetkellä ozoneissa bump rider, scootereissa (sen pari pvää, kun ne meillä olivat...), oli emmaljungan oma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now