-Olivia-

LINEA NEGRA

332 posts in this topic

Minulla ilmestyi n. 2 päivää ennen plussaa haalea linea negra napaan asti. Siitä ihan ekaksi päättelin olevani raskaana :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En muista koska se mulle ilmestyi, mutta selkeä se oli ja tummui koko aika. Ylsi reilusti navan yli ja poikahan meille tuli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanha ketju, mutta nyt täällä vähän yli 2v:n äiti miettii kuumeisesti raskauden mahdollisuutta: Linea negra katosi tosi myöhään minulta pojan synnytyksen jälkeen, ehkä vasta joskus vähän yli vuosi synnytyksen jälkeen? No, tänään sitten katselin mahaani, tai oikeastaan jo eilen mietiskelin, että "siis mitä, onko mulla vieläkin tuollainen haalea viiva tuossa..", nyt menin taas peilin eteen, ja piru vie! Kyllä, joko minulla on vieläkin poikani raskaudesta jäänyt linea negra tai sitten olen raskaana :o Kuukautisten tulisi alkaa n. 4 pv:n sisällä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itselle viiva kyllä tuli vasta noin puolivälissä.. Ja lähti kokonaan vasta tytön ollessa noin 5kk ikäinen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla juuri ja juuri näkyy haalea viiva. Ei yllä napaan asti, tyttöä on kovasti ennustettu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulle neuvolantäti sanoi, että oma linea negrani kasvoi ns. oikeaoppisesti, eli kohdun koon mukaan.  Loppuraskaudesta ylsi jo lähelle rintoja ja poika tuli. Nyt poika on jo 1v 10kk ja haalea viiva näkyy edelleen. Saa nähdä kuinka viivalle käy nyt tässä raskaudessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on molemmissa sisäreisissä linea negrat. Onko kellään muulla kokemusta tästä ?

 

Siis ihan säännölliset viivat noin polviin asti, ei kauhen tummat kuitenkaan. Mahassa ei viivaa näy... :o

Lainaanpa itseäni...

 

Nyt siis toistamiseen raskaana, viikkoja 13+5 ja taas ilmestyivät linea negrat sisäreisiin. Niinkuin ois sellaiset saumalliset sukkahousut jalassa kokoajan :D

En muista kysyinkö viimeksi neuvolassa onko kuinka yleistä. Pitääpä nyt muistaa.

 

Raskaana oleva keho tekee kyllä hauskoja juttuja :D

Edited by ACK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on aina näkynyt linea negra navan alla,mutta nyt se alkoi tummumaan ja paksuuntumaan n.rv 23 alkaen. Nyt viiva yltää jo navan yli (25+2). Tyttöveikkaus saatiin rakenneultrassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli kahdessa ekassa raskaudessa linea negra napaan asti, ilmestyi aika alkuvaiheessa jo. Nyt odotan kolmatta, jonka pitäisi olla poika, eikä linea negraa näy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekassa raskaudessa selkeä tumma viiva napaan asti, sen jälkeen jatkui vielä navan yli haaleana. Ilmestyi aikaisin, rv 7 (silloin vielä haaleana tosin). Tyttö tuli.

 

Tässä tokassa viiva ilmestyi myös aikaisin, suunnilleen samoilla viikoilla, mutta on ainakin toistaiseksi vielä hyvin haalea eikä yllä ihan napaan asti. Nyt rv 14 eikä siis tulokkaan sukupuolta tiedossa vielä.

 

Olen vaalea, en ihan superblondi eli ihoni on vaalea mutta ruskettuu aika helposti ja hiukseni ovat maantienvaaleat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekassa raskaudessa tuli viiva (sain pojan), eikä ole vieläkään häipynyt ja toista nyt odotetaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itselläni ei ole vieläkään rv 35+5 mennessä ilmestynyt viivaa. Mun oma napa on tummunut, mutta väri ei ole poistunut navan alueelta. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen reilun viikon ajan huomannut linea negran, se yltää hieman alle navan korkeuden. On aika haalea, mutta ihan selkeä ja pitihän se mieheltäkin kysyä huomaako hän sen ja huomasi kans kun osasi katsoa, mutta ei se silmille hyppää tuosta. En tiedä onko se ollut jo kauemmin kuin tämän reilun viikon, no ei ainakaan edes näin selkeänä.

 

17+5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljon onnea Fallow!! :give_heart:

 

 

//ja linea negra yltää jo rintojen väliin,mutta se viiva navasta sinne on hyvin ohut. Huomattavasti paksumpi on viiva häpyluusta napaan ja se hassusti kiertää navan.. :D

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mulla meni esikoisesta noin :) Nyt on tosi lyhyt ja haalea linea negra, häpyluun ja navan puolivälin paikkeille asti. Esikko poika ja niin pitäis olla tämänkin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kelläkään ollut ruskeita viivoja poikittain alavatsalla? Minulle on ilmestynyt sellaisia kolme :blink:. Eikä ole mitään aikaisempia leikkausarpia tms, mitkä olisivat tummentuneet. Ajatuksia? Varsinainen linea negra voisi olla jo haaleana alavatsalla, mutta sen olemassaolo on vielä riitautettavissa :girl_crazy: Nyt siis rv 15+5.

 

Muoks. Napaan asti viiva ylsi rv 17 ja joskus rv 26 viiva kipusi melkein rintojen väliin saakka. On kuitenkin alavatsalla paksumpi kuin ylävatsalla ja kiertää navan hassusti :)

Edited by stina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon nyt monta viikkoa tutkinut mahaani. Joskus 2-3kk sitten löysin linea negran ja oon odotellut että koska nousee navan yli, mulla on siis vahva poikaolo, eikä sukupuoli ole paljastunut useista ultrista huolimatta.

 

Noh, neuvolassa rv34 pyysin, että ultrataan sukupuoli. Vahvan tyttöveikkauksen sain ja sen jälkeen en ookkaan enää ihmetellyt miksei linea negra nouse ylemmäs. :D On siis jämähtänyt keskelle häpyluun ja navan välistä aluetta.

 

Esikko on poika ja linea negra ylti navasta vielä reilu 5cm ylemmäs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linea negra ilmaantui jo joskus rv10 ja yltää lähes rintojen väliin asti, 2 viikon päästä toivottavasti saadaan tietää kumpaistako odotellaan :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ilmaantui linea negra muistaakseni joskus ennen rv 20. Tällä hetkellä rintojen väliin on matkaa vajaa 10cm. Eli mielestäni aika ylhäällä. Ja tyttöveikkaus täällä. Eli hevonkukkua nuo uskomukset :) (ellei nyt sitten käykin ylläri ja tämä olekin poika). (OT: mulla on myös "poikamaha", eli hevonkukkua ne mahan muodotkin ;D.)

Edited by Titiri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now