Sign in to follow this  
Followers 0
Buttercat

Pillerien lopetus kesken liuskan?!

19 posts in this topic

Heippa!

 

En löytänyt, josko tästä jo olisi ollut juttua jossain. Mutta voiko pillerit lopettaa kesken liuskan? Vai tuleeko liuska syödä kokonaan loppuun? Onko siitä jotain haittaa, jos pilleriliuskan jättää kesken? Tässä vaan mietitään, josko sittenkin jo nyt alettaisiin yrittämään ja kun nyt satun olemaan näin kärsimätön :rolleyes: niin tekisi mieli sitten lopettaa saman tein, jos niin päätetään. Uutta liuskaa olen syönyt nyt 5 päivää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei kai siitä muuta haittaa ole kuin raskauden mahdollisuus :lol: , kun sattuuhan niitä raskauksia joskus unohduksenkin seurauksena. Ensimmäinen kierto saattaa olla vähän outo, mutta ei kai sillä nyt väliä ole, oudompi se on jos syöt pillerit kiltisti loppuun. Joskus kuulee että pitäisi odottaa yksi normaali kierto ennen yritystä, mutta ei se totta ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse lopetin liuskan kesken ja en huomannut siitä mitään muuta "haittaa" kun että kierrot hetken hakivat paikkaansa. Ensin tuli ihan "normaali" 26 päivän kierto mutta sitten hetken aikaa tuli pidempiä kiertoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse lopetin pilleriliuskan kesken hääpäivänä. Ainoa huono puoli siinä oli, että menkat alkoivat jo häämatkalla.. Toisia kuukautisia ei sitten tullutkaan, koska tulin raskaaksi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse lopetin pillerit kesken kierron joulukuussa 2007. Minulla tuli ns tyhjennysvuoto ja sen jälkeen ei enään tullutkaan mitään -> kerkesin siis raskautua. Täällä siis ainakin hyviä kokemuksia. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jäänyt myös liuskoja kesken elämäni varrella enkä ole mitään (haittapuolia) huomannu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mäkin lopetin liuskan jossain puolessa välissä. Ei tullut haittoja. Menkat tulivat 28 päivää tuon viimeisen pillerin jälkeen ja olivat heti ihan säännölliset. Ja kaikki pillereiden haitat jäivät pois. ah!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippa!

 

Mä lopetin kesken liuskan, viikon söin, ja viimeisestä pilleristä on 3 viikkoa. Nyt odottelen menkkoja, tai oikeastaan toivon ettei niitä tulis vaan oltais jo raskaana ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä lopetin kanssa kesken. 2vko ehdin syömään. Itseasiassa jos oisin jatkanut niin olisi tarvinnut hakea apteekista lisäystä.

Eka tyhjennysvuoto oli normaali, samoin sen jälkeiset kuukautiset. Seuraavia ei olekaan kuulunut ja 25.2. odotellaan lahjakääröä. :P

 

Pillereiden jälkeen suositellaan odotettavaksi yhdet kk:t, jotta LA voidaan määrittää tarkemmin, muuta hyötyä siitä ei liene olevan. Ja mulla kuitenkin siirrettiin LAta yli 2vko eteenpäin, joten se siitä tarkemmasta määrityksestä...

Täytynee vielä todeta, etten itse kyllä malttanut odottaa hetkeäkään pillereiden jälkeen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin lopetin kesken liuskan, tyhjennysvuoto tuli ja seuraavia kuukautisia odotellaan vasta ensi vuoden puolella ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho, näinkin moni on lopettanut liuskan kesken! :) Kypsyttelen parhaillaan ajatusta pillereiden lopettamisesta, mutta ehdin juuri aloittaa uuden laatan. Tavallaan en jaksaisi odottaa sitä loppuun, mutta toisaalta pelkään että kierto menee ihan sekaisin, jos lopetan liuskan kesken. Kiva kuulla, ettei kesken lopettaminen ehkä olisikaan niin katastrofi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin lopetin kesken liuskan helmikuussa, josta oli tuloksena positiivinen testi maaliskuussa :) Tosin päättyi kkm:n, josta nyt odottelen kuukautisia tai toivottavasti uutta positiivista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin lopetin liuskan kesken ja olen tehnyt näin useamminkin, toisinaan on ollut tarkoitus 'siirtää' menkkoja, niin ettei satu jonkun reissun kanssa päällekkäin. Aina on menkat tuleet niin kuin on pitänytkin. Kun aloitimme raskautumisyritykset, normaali tyhjennysvuoto tuli ja seuraavat menkat alkoivat 28 päivän päästä edellisistä, sen jälkeen ei menkkoja tarvinnutkaan odotella, kun vauva oli jo matkalla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

minä lopetin pillerit 11 päivää ennen kuin olisivat loppuneet,siitä 4 päivän päästä alkoi vuoto,liekö sitten ns.tyhjennysvuoto..seuraavat pitäisi alkaa 23.9,mutta plussaa toivon :) tänään vielä clearblue näytti ei raskaana :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen myös elänyt siinä uskossa että pilleriliuska pitää ehdottomasti syödä loppuun. Pienenä kapinallisena jätin kuitenkin vikasta liuskasta viimeisen napin syömättä :grin: enkä aio enää uutta aloittaa. Jännä nähdä mitä tapahtuu, lähes yhdeksän vuotta olen syönyt Yasminia yhteen putkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0