Nadda

Kun raskaus ei olekaan niin iloinen yllätys...

54 posts in this topic

Jos jotakuta kiinnostaa, miten meille kävi, niin hyvin kävi. :) Raskaus jatkui ja ihana lapsi syntyi. Olin syksyn määräaikaisessa työtehtävässä, joka kesti sopivasti melkein äitiyslomaan asti. Yllättäen meille myös tarjoutui mahdollisuus ostaa talo, ja itse asiassa kirjoitimmekin kauppasopimuksen päivänä, jolloin synnytys alkoi. :D Vauvan ollessa alle parikuinen muutimme toiselle paikkakunnalle omaan kotiin. Olimme alkuun väsyneitä ja turhautuneita näistä isoista stressitekijöistä elämässämme, mutta parasta oli se, ettei mielialani laskenut radikaalisti. Kotona oli ihan hyvä olla lasten kanssa ja tulevaisuus näytti melko valoisalta. Yllättäen sain myös työtarjouksen äitiysloman loppuvaiheessa ja työelämä alkoikin sitten suunniteltua aiemmin. Asiassa oli alkuun plussansa, mutta sittemmin myös miinuksensa. Jälkeen päin ajateltuna asiat järjestyivät kuitenkin oikein mukavasti.

 

Nyt sitten toista kertaa tilanteessa, jossa odotellaan yllärilasta... :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä luin tätä ketjua joku pv sitten ja oli kiva ylläri, että olit Nadda tullut kertomaan kuulumisistasi! Mä jäin nimittäin miettimään miten loppupeleistä asiat menivät :) mulla on tavallaan sama tilanne. Mun ei todellakaan pitänyt tulla raskaaksi, sillä miehen kanssa suhde on niin myrskyisä, että ollaan mietitty, et jatketaanko yhdessä vai miten...irtisanoudun työstäni alettuani odottaa esikoista, nyt oli ajatus, että lähden opiskelemaan/etsin töitä, kun pää meinaa hajota kotona. Nyt kuitenkin suunnitelmiin tuli melkoinen muutos. Ollaan kuitenkin onnellisia tulevasta perheenlisästä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komppaan piviä, ihana että joku tulee kertomaan kuinka ko. asiassa sitten kävi. Joten kiitos Naddalle ja onnea uudesta raskaudesta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now