Danni

Imetysyöasut

13 posts in this topic

Kuuluuko tämä nyt sitten tarvikkeisiin vai ravintopuolelle enemmän, yöimetysasuja pähkäilen.

Millaisia olette käyttäneet?

Aika huonot valikoimat noita näyttää olevan, mitään tekokuituista en tahtoisi, hikoiluttaa pelkkä ajatuskin, saisi olla nättikin eikä mikään telttamallinen.

Hinnat näyttäisi uutena pyörivät 30-60e paikkeilla. Löytyykö jostain edullisemmin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä päädyin käyttämään ihan vaan imetystoppia ja yöhousuja. Ei nyt mikään hemaiseva yöasu, muttei nyt mikään ihan kauhistuskaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen käyttänyt ihan tavallisia toppeja (ja pyjamahousuja). Alkuun ostin kertakäyttöisiä tarrallisia liivinsuojuksia, mutta turhauduin niihin, kun ne olivat makuulla ollessa aina jossan muualla kuin kohdillaan. Nykyisin tungen vain harson topin sisään, jos toinen rinta sattuu imettäessä vuotamaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon käyttänyt ihan vaan pyjamahousuja ja sitten Boobin imetys t-paitaa, jollaisen ostin tarjouksesta yhtä kokoa normaalia isompana! Oli tuolloin tarjouksessa netissä babyshopissa n.24e. Mukavan löysä päällä, mutta kuitenkin hyvä luukkusysteemi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin Ellokselta syksyllä äitiys/imetysyöpuvun, kuului housut capri mittasina ja hihaton paita. Ensimmäisillä kerroilla oli ihan hyvä mutta nyt paidan napit ei pysy enään kiinni, eli alla on pakko olla jotain. Olen siis siirtynyt pelkkiin yöppärien housuihin ja pehmoimetysliiveihin, tyttö on sellainen patteri että öisin saa kiskoa peittoa pois niskasta imettäessä kun ollaan muuten kummatkin aivan hikisiä :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tuota juuri mietin että mitään pitkähihaista ei ainakaan voi hankkia, kesä tulossa ja muutenkin aina öisin kuumissani.

Minulla on useita imetystoppeja naruolkaimilla ja muutamia t-paitamallisia mutta mielellään pitäisin ne kyllä päiväkäytössä.

Joku vähän kietaisutyyliin menevä naruolkaiminen lyhyt mekko voisi olla kaikista kätevin, vähän just tuollainen kuin Mymmelin tyttären linkissä mutta noin paljon en kyllä raaski maksaa puolen vuoden käytöstä.

Pitääkö tässä alkaa vielä ompeluhommiin:girl_impossible:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä pidän öisin päälläni h&m:n säädettävillä naruolkaimilla olevaa trikooyöasua eli tällaista. On siis ihan normi yökkäri eikä imetysyökkäri. Olkaimet olen vaan säätänyt löysimmilleen. Imetys onnistuu näin yläkautta eli lasken yökkärin etuosan ja näin helmaa ei tarvitse nostella. Välttää minulle imetysajaksi, kun on omasta mielestäni tomivampi kuin toppisysteemit. En raskinut imetysyökkäriin tuhlata montaa kymppiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on käytössä pari Boobin hihatonta toppia, niistä olen tykännyt kun luukkusysteemi ei purista tai kiristä imettäessä. Alla on vielä imetysrintsikat kun mulla ainakin valuu öisin helposti enkä halua nukkua märässä paidassa. eBaystä noita saattaa löytää hyvinkin kohtuulliseen hintaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon pelkillä imetysrintsikoilla mennyt, kun en yleensäkään ole tykännyt vaatteet päällä nukkua (ahistaa ja tulee kuuma). :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mulla ei oo valunut öisin, nukuin 6kk tms ilman paitaa. vauva syntyi siis keväällä ja ei puhettakaan helteilla liiveistä, saati yöpaidasta.

ja nyt 1½kk imetyksen loppumisesta uskaltauduin nukkumaan vasta pelkillä liiveillä, ilman pelkoa yöllisestä sodasta (perhepeti nukkumismuotona) että eväät olisi nenän edessä ja mitään ei saa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on ollut käytössä hihaton imetystoppi ja pyjamanhousut. Toimivaa ja myös edullinen yhdistelmä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now