Sysof

Ovisplussa vai ei?

632 posts in this topic

P9210447.jpg

 

P9210445.jpg

 

noissa on vahvimmat viivat mitä oon koskaan tehny. alimmaisessa on kaksi tänään tehtyä, joista jälkimmäinen n. puol tuntia sitten. aiempi tehty liian aikaseen, ennen 9.

 

ylemmässä kp11-15, kp14x2, aamu ja iltapissasta. vahvenemaan alkoi siis kp14 ja tänäänkin oli vielä vahva. pitänee vielä illalla kokeilla noilla onestepeillä. huomis aamuks ei oo testejä :( joten pitää testata kun pääsee töistä kahdelta.

 

muoks. onko muidenkin mielestä kp13 kontrolli yhtä vahva kuin kp14 testiviiva? :o okei, ei pitäis kattoa niin, mutta tulipahan mieleen :rolleyes:

Edited by Tuulssi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kierto n. 30 päivää, ja aloitin tikuttamisen kp 12. Testit on saveontests.comin liuskatestejä, ihan helppokäyttöisiä mielestäni. Tein testin joka päivä 16-18 välillä töiden jälkeen. Mun tulkinnan mukaan hormonihuippu oli Kp 16 iltapäivällä. Tein samana iltana myöhään uuden, jolloin viivat olivat jo haaleampina, ja kp 17 on jo yhtä haalea kuin kp 14.

 

Ovisplussa siis bongattu, uskoisin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Joo, kyllä se tuo kp16 iltapäivällä selkeästi on! :) Itsellä on menossa kp10 ja jänskättää niin kovin milloin se ovisplussa sitten oikein mahtaa tulla, kun eka luomukierto on vasta kysessä :P Mulla taitaa olla just samoja liuskoja, joten kiva nähdä että ne on sulla toimineet hyvin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^mä taas en ole saanut kyseisen näköisillä testeillä plussaa.

 

tässä siis näitä tän kierron tikkuja...haamuja on vaikka muille jakaa :rolleyes:

 

eli ylimmässä 15-21 (osana päivistä kahdesti = eri testeillä)

PB020066.jpg

keskimmäisessä kp15 ja kp17 (jolloin uskoin saaneeni jotain aikaseks)

PB020068.jpg

ja kp22, jolloin tuli taas yhtä vahva haamu kuin kp17, ellei jopa vahvempi.

PB030071.jpg

 

ja jos eilen olisin tehnyt testi, mahdollisesti olisin saanut taas väriä, kun tänään on ollut oviskipumaisia juttuja...mutta tuskin kuitenkaan. tein tänä iltana negan.

Edited by Tuulssi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihme juttu, miten noi testit tuntuu toimivan niin eri tavoin eri ihmisillä. Suurin osa tuntuu vannovan vain sen Clearbluen digitestin nimeen, joten onni, että meikäläisen budjetilla nää halpis-liuskatestit tuntuu toimivan!

 

Forget-me-not, onnea oviksen bongaukseen! Ja Tuulssi, musta toi kp22 näyttää siltä, että hormonihuippu on ollut lähiaikoina. Jos näin on, siitä tulee vissiin reilusti yli 30 päivän kierto..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^juu, on noi kierrot pidentyneet pikkuhiljaa, 29-28-28-31-33-36...eli vois olla joku 38-39 päivänne tulossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuonpa tänne joukkoon kuvat tässä yk1:ssä tekemistäni ovistesteistä. Kyseessä on siis OneStep-liuskat, joista on ihmisillä kokemuksia suuntaan jos toiseen, joten ajattelin näyttää oman toimintaversioni muille :)

 

Kp17 kohdalla testasin sekä aamu- että iltapäivällä. Plussaviiva oli tuolloin yhtä vahva kuin varmennusviiva, vaikka tuossa kuvassa näyttääkin jo haalistuneelta! Parina päivänä tuossa näkyy haamuja, muina päivinä tuota ennen oli täysin selkeä nega aina. Eilen kp20 oli viimeinen haamu, tosin tänään kp21 olin vielä näkevinäni "viivanpaikan" :D

 

gallery_2482_170_80068.jpg

Edited by Forget-me-not

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp17 kohdalla testasin sekä aamu- että iltapäivällä. Plussaviiva oli tuolloin yhtä vahva kuin varmennusviiva, vaikka tuossa kuvassa näyttääkin jo haalistuneelta! Parina päivänä tuossa näkyy haamuja, muina päivinä tuota ennen oli täysin selkeä nega aina. Eilen kp20 oli viimeinen haamu, tosin tänään kp21 olin vielä näkevinäni "viivanpaikan" :D

 

 

Aika selkeä homma! Mulla oli aika samantapainen kehitys noissa, paitsi vahvat viivat kp 16, eli ovuloin sitten kp 17. Toivottavasti on teillä tullut kunnolla hyödynnettyä tuo plussa ;) ja eikun jännittämään tuloksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PC150157.jpg

 

tuommoinen tuli tänään illalla klo 19:50 kp64 :huh: huomenna teen r-testin...

Edited by Tuulssi

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Selkeä ovisplussahan se, mutta lämpökäyrä ei ainakaan antais viitteitä raskaudesta :huh: Tosin käyrät voi välillä huijata pahastikin, joten eihän sitä tiedä ilman testaamista. Voisko kuitenkin olla mahdollista, että ovis ois vasta tulossa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^tod näk olikin ihan ovisplussa...no sen näkee 12-16 päivän päästä. oli tosiaan vahvin koskaan saamani testiviiva!

 

r-testi siis nega, ja ovistestikin haamuili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

siis tuohan pitää hyödyntää :D ! Eikös ne testit kerro tulevasta oviksesta, eli jos plussa tuli eilen illalla niin otollista pupuiluaikaa on vielä jäljellä :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kokemuksia, että onkohan joku tullut raskaaksi ovis-haamun saadessaan?

Sain kaverilta ovistikkuja ja tähän asti vain haamuja bongattu... Tosin eri vahvuisia haamuja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tuolla ovistestiketjussakin on tästä tainnut olla juttua, että aina ei onnistu oviksen saaminen testiin, vaikka ovulaatio tapahtuisikin. Eli ei ne välttämättä sitä näytä ne testit ja sen puolesta tietysti raskaaksi tuleminenkin olisi mahdollista.

Edited by Solveig

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Jep, jos haluaa lisätä varmuutta, kannattaa testata kaksi kertaa päivässä. Joillakin lh-huippu on niin lyhyt, ettei ehdi näkyä testissä jos kerran päivässä vaan testaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yk2 meneillään ja kierto pillereiden jäljiltä vielä sekaisin.

Sinnikkäästi olen tikutellut haamua haamun perään, mutta ystävänpäivän kunniaksi OneStepillä kp24 tällainen :D

post-3647-1266166881_thumb.jpg

Onhan tämä plussa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä molemmat on harvinaisen selkeitä plussia. Onnea hyödyntämiseen! ;)

Tuli toisaalta mieleen, että kun on kiertopäiväluku jo 40, niin onko varma ettet ole raskaana...? Ovistestihän saattaa antaa silloinkin vahvan plussan.

 

Muoks: Paitsi että nyt vasta huomasin allekirjoituksestasi, että on clomit ja terot käytössä. Eli raskaus ei ehkä vielä mahdollinen, jos olet syönyt clomeja?

Edited by Solveig

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ clomeja en ole vielä aloittanut, vaan nyt oli tarkoitus saada kierto päättymään näillä teroilla ja seuraavasta kierrosta aloittaa nuo clomit. Vaan kuinkas sitten kävikään... :unsure: eilen (kp39) olen ottanut ekan teron ja tänä aamuna ovistestissä löydös tuo. Raskaana en ole...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now