Sign in to follow this  
Followers 0
piu86

Kesä tulee, vatsa kasvaa

36 posts in this topic

Tyhmä kysymys ehkä sinäänsä, mutta... millaisia vaatteita raskaana ollessa voi pitää kesällä? Itselläni nyt vko 11+1, kireissä topeissa näytän vain lihavalta. Käytän siis löysiä toppeja ja kireitä housuja.

 

Mutta entäs kesällä, kun (toivottavasti) tulee lämmin eikä pitkiä housuja voi päällä pitää? Shortsien kanssa käy löysät paidat, mutta hameiden kanssa paidan pitäisikin olla vähän kireämpi, jottei näytä tasapaksulta :) Millaisia mekkoja teillä on/ on ollut? Millaisia asukokonaisuuksia? Löytyisikö ehkäpä kuvia?

 

Minulla kestää näköjään jonkin aikaa hyväksyä tämä pömppis, kun aina on ollut niin ihanan tasainen vatsa... ja nyt toistaiseksi on tarkoituskin piilotella masua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässäpä joitain kivoja asukokonaisuuksia. Kohta voit jo paljastaa vauvamahan kaikelle kansalle ja sitten saatkin koko kesän nauttia ihanista raskausvaatteista ja mahan esittelystä. Minä käytin ainakin tiukempia paitoja silläkin uhalla, että näytin vain lihavalta. Kyllä se maha alkoi siitä sitten tulla sen muotoiseksi, ettei kenellekään jäänyt epäselväksi lihavuuden luonne :girl_smile:

 

Tunika ja legginssit.

doris197.jpgdoris337.jpg

 

Toppi, bleiseri ja mammafarkut/shortsit:

malvina1.jpgluiza91.jpg

 

Caprit/hame ja joku tiukempi toppi:

fabiane.jpgelpasa_4004.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antsa laittoikin jo kauniitakuvia. Mulla on tämän Elloksen mekon mallisia mekkoja useampi. Ovat tosi mukavia päällä, kun yläosa on napakka, mutta vatsalla on silti sopivasti tilaa kasvaa. Eikä varmana tule kuuma!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä ostin juuri onlysta tosi vilpoisen tuntuisen maksimekon eikä edes ollut kallis (35 e). Ei siis ole mitään äitiysmallistoa, mutta luulen, että itse ainakin mahdun tuohon vielä koko loppuraskauden. Käy myös juhliin, kun asustaa juhlavammin! (Ja imettäjälle, koska etumusta on helppo laskea, tosin "yhteensopivat" imetysliivit voi olla vaikea löytää.) Voi olla, että pukeudun tähän myös vauvan ristiäisissä. Kuva täällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä "päätin" etten aio ostaa kauheasti äitiysvaatteita, sillä vatsa on isoimmillaan kesällä ja muutenkin tykkään pitää legginsit + pitkä toppi tai tunika yhdistelmää. Tähän mennessä ostellut yhdet äitiyshousut ja pari paitaa, mutta siihen saa jäädä. Tunikat joita olen ostellut, on sen mallisia että passaa vaikkei mahaa oliskaan.. Eli aion kesähelteillä pukeutua paljon mekkoihin ja pitkiin paitoihin jne. girl_smile.gif Ja värejä oon ostellut paljon, ne piristää kauheasti ja saa sellaisen kivan tunteen että on ihana "esitellä" vauvamahaa lipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua vähän kauhistuttaa tuo kesäpukeutuminen. Onhan nuo vaatteet tuossa yllä kauniita noiden hoikkien naisten päällä, mutta mulla ainakin jo tässä vaiheessa on kertynyt ylimääräisiä kiloja (rv 22) ja niitä kertyy varmaan kesän aikana lisää. Myös rinnat kasvaneet aika paljon. Eli mahtaako tuollaiset kireät topit tai hihattomat mekot olla kovin esteettisen näköisiä?girl_to_take_umbrage2.gif H&M:ssä kun kävin niin siellä oli lähinnä niitä perus trikoopaitoja tylsissä väreissä ja sitten jotain raitapaitiksia, joissa näytin ainakin 100 kiloiselta. Nyyh. Ei kai auta kuin koittaa katsoa vielä tarkemmin mitä syö, mulle kun tuota turvotusta kertyi viime raskaudessakin aika paljon vaikka en mielestäni erityisemmin herkutellut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun pitäis tänään lähteä katselemaan kesävaatteita, kun pitäis reissuun lähteä viikon päästä. Ja kamala paniikki ja kauhistus!! Tilanteet tekee vielä pahemmaksi se, että myös bikinit pitäis löytää.

Ei oo kiva näyttää jättiläiseltä (mulle ei siis leveät yläosat sovi), mutta toisaalta tiukissa näyttää makkarankuorelta.. girl_sad.gif

 

Tuollaisen Antsan esittelemän farkku-bleiserin haluaisin. Aivan MahtisIhana!! girl_in_love.gifgirl_in_love.gif Muoks. löysinkin tuon tuolta toisesta ketjusta, nettikaupan ja hinnan ja kaikki. Antsa : Voikohan tuota käyttää vielä raskauden jälkeen? Mulla kun ei oo kuin kolme kuukautta tätä raskautta jäljellä ja töistäkin jäin jo pois, niin on varmaan vähän turhan vähällä käytöllä pelkästään hiekkiksen reunalla...

 

 

Edellisessä raskaudessa käytin M&M mustaa normaalimalliston trikoohametta melkein koko kesän. Sen kanssa sitten vaan joku toppi normaalimallistosta. Lisäksi oli H&M rennot caprihousut. Noita kun yhden kesän käytti, niin hirveesti ei enää houkuttele... Leggarit on, mutta yläosat hakusassa.

Edited by Monka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäpäs vähän kokeilen tuota, että miten istuu raskauden jälkeen. Kaipa sitä voisi käyttää, mutta ehkä mun kroppa ei kestä tuommoista suurta rusettia vatsamakkaroita korostamassa... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käytän vielä rv 17 normivaatteita, muoti on tällä hetkellä aika löysää ja en ole vielä edes käynyt katsomassa äitiysvaatteita. Kaapista löytyy jo viime kesänä ostettuja paitoja ja tunikoita mihin saa hyvin mahaa piiloon. Saa nähdä miten pitkään näillä pärjää, mutta koetan ainakin laittaa rahaa mahd. vähän varsinaisiin äitiysvaatteisiin ja ostaa mieluummin tuon tyylistä vaatetta mitä neulanen linkkasi. Pitääpä käydä Onlyssä joku päivä tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kävin HenkkaMaukan rekkejä väljentämässä. Aika vähän on tullut sieltä viimeaikoina osteltua, mutta uusin nyt koko toppivaraston (4,95-7,95) ja muutaman vielä päälle. Lisäksi hurahdin ihaniin haaremihousuihin (14,95) girl_impossible.gif sekä samantyylisiin polvihousuihin (9,95). Ohutta trikoota (saa nähdä kuinka nopeasti reikiintyy pesussa...), on vilpoiset ja löysät päällä. Ja normimalliston vaatteena menee sitten jatkossakin. Oon tosi tyytyväinen! girl_in_love.gif Enkä edes köyhtynyt ihan äärettömän paljon.

 

Kokeilin myös esim. tuota maksi-mekkoa, mut mä näytin ihan valaalta siinä. girl_cry2.gif Sama efekti oli tunikoissa, kun vatsa tekee niistä leveämmät. Päädyin sen vuoksi tiukkoihin toppeihin, kun ne oli mun päällä vähän imartelevammat.

 

Ostin myös Crocsin ballerinat, joilla aion kulkea koko kesän.

 

 

Mulla on rento kesäajan odotus-look! girl_dance.gif

Edited by Monka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ostin Stockalta mustat pellavashortsit, merkki oli kaiketi Mamalicious. Niiden lahkeet tosin oli mulle kamalan malliset, mutta puolen tunnin fiksaaminen ompelukoneen ja kuminauhan suosiollisella avustuksella korjasi tilanteen.

 

Yleensä mun lempiasuni kesähelteillä on minimekko, mutta maha nappaa sen verran pituudesta pois, että suurin osa niistä on melko siveettömän näköisiä. Lisäksi veikkaisin, että loppuraskaus saattaa tuoda mukanaan jonkun verran turvotusta, mikä ei välttämättä lisää esteettistä miellyttävyyttä. :grin: Täytynee siis turvautua maksimekkoihin.

 

Tän mä kyllä hankin just kesähelteille, tosin harmaana:

american-apparel-chiffon-tshirt-dress.jpg

Se käy raskauden jälkeenkin, mutta on niin leveä, että mä mahdun siihen takuulla ihan viimeisillänikin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ite oon käyny ostaa veromodalta parit pellavahousut...

ihan mahtavat jalas...ja vyötärös on resori ja kiristys naru...suosittelen..:)

eikä todellakaan mitkää kalliit...19.95e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voin myös suositella noita veromodan pellavahousuja - sopii hyvin masun kanssa vaikka ovatkin ihan perusmallistoa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä kuljen muutenkin kesän mekoissa tai tunikoissa ja legginsseissä, myös tämän mahani kanssa. Esikoisen kanssa kun istuu hiekkisen reunalla saattaa joskus olla jalassa huutiksesta ostetut mammashortsit sekä joku toppi/t-paita. Usein sielläkin leggarit toimii mekon kanssa hyvin, ei tule vilauteltua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin kovalla helteellä en edes harkitse pistäväni päälle mekkoa kummempaa.. Nytteki päällä indiskasta joskus ostettu maximekko. Mutta tuntuu ikävältä liikuskella helteellä ilman legginsejä, kun reidet niin turvoksissa että hankaa toisiaan vasten dry.gif Nuo veromodan pellavahousut kuulostaa kivoilta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kappas, kävin juuri ostamassa varmaan ihan samat Vero Modan housut mitä täällä on kehuttu smile.gif Edulliset ja oli hyvän tuntuiset jalassa. Ostin lisäksi Benettonin alesta maximallisen hellemekon, normimallistoa sekin mutta menee äitiysvaatteenakin. Ohuet löysät tunikat tai paidat on olleet musta käteviä ja kivoja, ja ostin niitäkin pari vielä lisää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myös minä kävin ostamassa Vero Modan alesta noita pellavahousuja. Ostin mustat ja valkoiset kun oli alessa kahdet hintaan 29.95€. Siellähän on myös noita housuja capri-mallisena ja ne oli sit vielä halvemmat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään tarttui H&M:stä mamma-malliston sininen tunika/mekko :) (olisi ollut myös tarjolla mustana sekä kukallisena, niin mustalla kuin valkoisella pohjalla...)

Sitä tarkoitus pitää sukkisten/legginsien kanssa, riippuen ihan siitä mitkä kengät laittaa jalkaan :D

 

Kesä tule takaisin, haluan olla nättinä!! :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minä "päätin" etten aio ostaa kauheasti äitiysvaatteita, sillä vatsa on isoimmillaan kesällä ja muutenkin tykkään pitää legginsit + pitkä toppi tai tunika yhdistelmää. Tähän mennessä ostellut yhdet äitiyshousut ja pari paitaa, mutta siihen saa jäädä. Tunikat joita olen ostellut, on sen mallisia että passaa vaikkei mahaa oliskaan..

 

Mä kans aattelin etukäteen näin (LA 4.8.), mutta nyt oon huomannu että kyllä äitiysvaatteet vaan sekä istuu paremmin että näyttää ja tuntuu paremmalta. Toki jossain mökillä ym voi mennä liehottaa jossain vähän "epäsopivammassakin", mutta ainakin ihmisten ilmoille laitan mielelläni jotain istuvaa. Ja omalla kohdalla kun en oo ennestään mitenkään hoikka, niin isot mekot ym saa mut vaan näyttää valtavalta kun ne jää mahan jälkeen roikkuun ympärille, toisin kun "tiukemmista" vaatteista huomaa että lähinnä se maha vaan on kasvanut eikä juurikaan muuten.

 

Mut valmiiks en ostais hirveetä kasaa kesävaatteita, koko ja hyvä malli saattaa muuttua yllättävän nopeesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Taisin ostaa saman mekon, sekä mustana, että kukallisena mustalla pohjalla. Ihana päällä, viileän ja pehmeän tuntuinen materiaali! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tulen käyttämään kesälläkin kireitä toppeja ja hameita eli melko normaalit varusteet siis. Myös caprihousuja/farkkuhametta jotka on mammamallia. Lisäksi käytän muutamaa mekkoa ja mahdollisesti legginsejä viluisemmilla ilmoilla.

 

Nyt vielä menee pitkät topit mutta kohta maha tulee sen verran eteenpäin, että pitää vaihtaa noihin äitiystoppeihin jossa on hieman enemmän varaa masun kohdalla. Ettei ala napa vilkkua. :lol: On mulla parit t-paidatkin mammamallia mutta tiedän jo nyt että tulen enemmän käyttämään toppeja.

 

Edit, ja itsekin olen sitä mieltä että raskaana olevat näyttävät paljon paremmilta tiukoissa äiityspaidoissa kun isoa kokoa olevissa normivaatteissa. Raskausaika on ihanaa kun ei tarvitse peitellä yhtään tuota masua. Maksimekkoa en uskalla ostaa sen takia että näytän muutenkin sellaisessa valtavalta ja osaan kuvitella miltä näyttäisin pari kuukautta ennen laskettua aikaa sellainen päällä, ei kiitos. :girl_crazy:

 

Mä muuten ostin myös H&M:n "tyhjäksi", palkkapäivän jälkeen menen vielä paria juttua katsomaan. Itsekin ostin tuon narupaidan mutta en raitaversiota vaan täysmustan. Mä en muutenkaan pidä vaakaraitoja...

Edited by Victoria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin vannon edellisellä sivulla mainittujen Vero Modan pellavahousujen nimeen. Niitä saa tänäkin vuonna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vero Modan pellavahousut? :o Juuri sellaisia olen etsinyt ei hitsit, pitäisköhän käydä katsomassa...mun tuurilla koot menneet jo. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Jumbossa oli ainakin kaikkia kokoja ja värejä vielä tällä viikolla. Kipin kapin ostoksille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Viittiskö joku linkittää tietämättömälle kuvia näistä paljon kehutuista Vero Modan pellavapöksyistä? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0