Bluma

Baby Jogger

224 posts in this topic

Taina, minä ostin Sikkarallan rattaat jo pois.

 

Mun mielestä noissa City Mini GT:issä tuo makuutaso on aika pitkä eli pienempi vauva varmaan mahtuu nukkua siinä jalat suorana ja ainakaan meillä ei isomman lapsen nukkumista ole mitenkään häirinnyt se, että jalat eivät ole suorana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ joo, Baby Joggereissa ylipäätään on tosi pitkä selkänoja, eli makuutila pienelle. :) Meillä on tosin nukkunut perus-City Mineissä melkein 120cm silloin vähän vajaa 4-vuotiaskin helposti. :)

 

Myin tosiaan Mischalle noi meidän GT:t ja kävin hakemassa tänään tilalle City Mini 4:t, mä vaan tykkään niistä!

 

Vauvalle harkitsen ihan tosissani Versa GT:tä, ne on IHANAT! Mahtava tavarakori, kuppi-istuin jne... Tykkään!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi

Olette tehokkaita sekä vastaamaan, että tekemään kauppoja :-)

 

Kiitokset vastauksista! Täytyy varmaan käydä vielä mallaamassa noita gt:tä vauvan kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi

Olette tehokkaita sekä vastaamaan, että tekemään kauppoja :-)

 

Kiitokset vastauksista! Täytyy varmaan käydä vielä mallaamassa noita gt:tä vauvan kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi,

Tieto lisää tuskaa. Googlaillessa törmäsin City Eliteen, joka näyttäisi juurikin olevan gt lisättynä tuolla säädettävällä jalkatuella. Osaako joku neuvoa olenko väärässä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eikö tuo City Elite ole sama asia kuin City Mini GT? Suomessa vain olisi tuolla ensimmäisellä nimellä. Ainakin mun mielestä näytti pikaisesti googletettuna siltä, voin toki olla väärässäkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elite on isommat kuin minit. Elitet on siis ihan täysikokoiset. Ennenhän oli elitet, minit ja microt.. Sitten tuli gt:t ja versat, eli löytyy uutena käännettävää istuinosaa ja säädettävää työntöaisaa noista pienemmistä

Share this post


Link to post
Share on other sites

kiitos - hyvä tuo vertailusivu. Taitaa tuo elite olla liian raskas meidän tarkoituksiin. Eli täydellisen matkarattaan etsintä jatkuu :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

juu elite on ihan sellainen kunnon vaunu.. itse varmaan ostaisin nuo nelipyöräiset minit =) mutta siis niiden aisa on mulle liian korkealla joten jäi kauppaan siksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nelipyöräiset minit on ihan parhautta. :) meidän parhaat rattaat (ja siis rattaita ollut lähemmäs sadat...), ehdottomasti. voittaa gt:tkin mun mielestä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millaiset renkaat Versoissa on? Kävin Baby Ozissa katselemassa noita ( ja sain surkeaa palvelua, myyjä väitti että istuin pitää irroittaa kasaamista varten. Ei uskonut kun sanoin että mun mielestä kasaus onnistuu istuimen kanssa). Baby Ozissa nämä oli nimeltään Versa GT:t. Nyt kun olen surffaillut näitä netistä, löydän vain "tavis" versoja. Onko niissä sitten EVA-renkaat? Vai onko kaikissa Versoissa GT-renkaat, mutta Baby Ozissa ei ole tätä vielä tajuttu? (ei yllättäisi...)

 

Ulkomailta tilaaminen houkuttaisi, mutta rengasasia arveluttaa. En halua mitään köpösiä muovirenkaita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ainakaan nuo renkaat mitkä ovat Baby Ozin verkkosivuilla, eivät ole GT-renkaat. Käsittääkseni Versaa GT-renkailla ei vielä ole markkinoilla missään ja ei edes tule kaikkiin maihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ainakaan nuo renkaat mitkä ovat Baby Ozin verkkosivuilla, eivät ole GT-renkaat. Käsittääkseni Versaa GT-renkailla ei vielä ole markkinoilla missään ja ei edes tule kaikkiin maihin.

 

Ööö... Kyllä ainakin Lastenturvassa on Versa GT:t myynnissä, samoin Ruotsissa käsittääkseni about pelkästään... Puolasta tilattuina taitaa saada molempia, mutta ainakin GT:tä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ok. En ole nyt tilannetta tarkkaan seurannut, kun ei ole itsellä tarvetta. Muistelin, että ei ole pitkää aikaa kun Baby Joggerin Fb-sivulla noita Versa GT:t ihmiset vielä kaipailivat kauppoihin. Hyvä jos ovat kerrankin saaneet tuotteet aikataulussa ulos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei, eli nyt onkin siis pakko antaa pisteet Baby Ozille: suurinpiirtein missään muussa nettikaupassa ei kerrota millaiset renkaat Versoissa on. Nyt sitten vaan kyselyä menemään sähköpostitse, Puolasta tilaaminen houkuttaa kovasti alhaisen hinnan vuoksi ja niin kauan kuin voin maksaa luottokortilla, uskallan varmaan tilata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tätä itsekin ihmettelin, kun Baby Joggerin mukaan GT-renkaat olisi vain mustassa värivaihtoehdossa, muissa väreissä siis tavalliset renkaat. Sitten nettikaupoissa on kaikki värit, mutta ei mitään mainintaa renkaista. Voi toki olla, että tässäkin on taas maakohtaisia eroja.

Ja anteeksi mun moka, jos aiemmin tuli väärää infoa. Olen seurannut vain ulkomaisia lähteitä, kun jos nämä rattaat meille vielä tulokkaalle päätyisivät, en edes harkitsisi Suomesta ostamista järkyttävän hintaeron takia.

Edited by Suzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei, eli nyt onkin siis pakko antaa pisteet Baby Ozille: suurinpiirtein missään muussa nettikaupassa ei kerrota millaiset renkaat Versoissa on. Nyt sitten vaan kyselyä menemään sähköpostitse, Puolasta tilaaminen houkuttaa kovasti alhaisen hinnan vuoksi ja niin kauan kuin voin maksaa luottokortilla, uskallan varmaan tilata...

 

Ainakin ruotsalaiset tilaavat vimmatusti jedynosklep.pl:stä (olikohan nimi noin, no ainakin sinne päin...) ja hyvin on sujunut! Tällä hetkellä ei vissiin Versaa sivuilla ole, kun loppu varastosta, mutta pitäisi ensi vkolla tulla. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me jo ostohetkellä mietittiin, että pitäiskö hankkia tavalliset Minit vai tuo GT-malli. Päädyttiin sitten kuitenkin tavallisiin ja nyt jo ennen kuin vauva on syntynyt, on muutettu mieltä. :lol: Tuo GT olis kuitenkin meille parempi, koska tullaan liikkumaan matkiksilla myös paljon ihan maastossa. Laitoin nyt sitten myyntiin nuo meidän tavalliset Minit ja toivon, että joku ostais ne. Saatais sitten ehkä vielä paremmin meille sopivat matkikset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt on Versat tilattu Puolasta, http://www.jedynysklep.pl/. Kiitos Sikkaralla suosituksesta, toistaiseksi kaikki on sujunut tosi mallikkaasti. Mutta ehkä lopullisen sanan sanon vasta kun rattaat seisoo eteisessä. :) Hinta oli ainakin merkittävästi edullisempi kuin Suomessa, 423 € (kuljetuksineen), kun Suomessa hinta on 599 €.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä arvotaan mikä baby jogger hankitaan, city mini GT vai city mini 4. Olen nähnyt livenä punaisen city mini 4:n ja se oli aika makean värinen. Onko kukaan nähnyt punaista gt:tä? Eli siis osaako joku sanoa onko noi kaksi samanpunaiset?

Kokomustat rattaat tuntuu jotenkin tylsiltä ja synkiltä. Mutta en osaa sanoa tuosta punaisesta, kun baby joggerin omilla sivuilla puhutaan oranssista ja jossain liikkeen sivuilla punaisesta.

 

Niin joo, pitäisi kait päätää noiden kahden ratasmallinkin väliltä, mutta hei, värillä on väliä!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ainakin eliteä oon nähnyt punaisena ja olisinkohan mini 3 myös. on punianen eikä oranssi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now