Suee

VAIHDETAAN 2010- ja 2011-äitiyspakkauksen tavaroita keskenään

61 posts in this topic

Vaihdetaan vuoden 2011 pakkauksen kestovaippa hässäkkä, oikeestaan mihin vaan, eniten tarvetta bodeille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaihdetaan vuoden 2011 pakkauksen kestovaippa hässäkkä, oikeestaan mihin vaan, eniten tarvetta bodeille.

Mulla olisi kiinnostusta! Saa ehdottaa vaihtokohdetta :) esim sienibody ja jokin muu body tai mitä haluaisit? Luovun mielelläni myös tuosta khakivihreästä ja oranssista kirahvibodysta tai leijonapotkarista, tikku-ukkobodyn olen jo vaihtanut pois. Harsoille mulla ei ole tarvetta, mutta nuo muut vaipat kiinnostavat.

Edited by neulanen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vieläkö joku kaipaili vuoden 2011 villapukua? Mää voisin ainakin vaihtaa sen siihen viime vuoden tummempaan. Muutenkin, jos joku haluaa noita vaaleita/keltaisia uuden pakkauksen vaatteita, niin vaihdan mielelläni tummempiin/värikkäisiin vastaaviin. Kietasubodya en halua vaihtaa. Niin ja oppaita saa myös tarjota.

 

Mä voin vaihtaa tuon villapuvun sun kanssa, jos haluat viime vuotisen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voisin luopua tuosta 2011 villahaalarista ja vaihtaa edelliseen eli 2010 villahaalariin. Uuden pakkauksen kestovaipat ja liivinsuojat kiinnostavat ja voin vaihtaa niitä vaikka rahaan, jos ei muuta keksitä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voisin myös vaihtaa 2010 norsu-ulkohaalarin 2011 jääkarhu-ulkohaalariin sekä harmaan Tutan villahaalarin 2011 valkoiseen villahaalariin.

 

Halukkaiden kanssa voisin vaihtaa myös v. 2010 60 cm keltaiset leijona-potkuhousut 2011 esim. 60 cm limenvihreisiin potkuhousuihin sekä

2010 60 cm oranssiraitaiset potkuhousut esim. 2011 60 cm valkoisiin potkuhousuihin.

2010 Tammenterho-oloasun voin myös vaihtaa johonkin, esimerkiksi 50 cm raitabodyyn + potkareihin.

Tokihan noita vaihtotuotteita voi neuvotella muiksikin. :girl_smile:

 

Mulle voi myös tarjota 2011 kestovaippoja.:girl_wink:

 

 

En tiedä, miten pääsen muokkaamaan aiempaa viestiäni, mutta noista tarjoamistani vaatteista vapaana on tällä hetkellä 2010 norsu-ulkohaalari. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päätin pitää 2010 pakkauksen. :)

 

Tarjolla voisi olla:

 

2010 kestovaippahässäkkä: AIO-vaippa ja kuori kahdella imulla ja 5 harsovaippaa

Oppaat: Imetysopas, lapsiautossa, parisuhde, kestovaippaopas

Vaalea vanupuku keltaisilla kuvioilla

 

2011 pakkauksesta kiinnostaisi:

Omppu-potkari ja body

pussilakana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle voi kaupata 2011 vaippoja.

Asun Turussa, mutta myös postitus ok.

 

Joko rahalla tai koska vaatteita on jo niin paljon niin mitä vaan 2010 pakkauksesta voin kyllä myös vaihtaa vaippoihin kunhan sovitaan oikea vaihtosuhde grin.gif

 

Ja otathan yhteyttä y-viestillä jos kiinnostaa.

Edited by Amanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippa! Mä olisin valmis luopumaan v. 2010 pakkauksen seuraavista tuotteista:

 

Terättömät keltaiset leijonapotkarit (60cm),

Valko-harmaa-musta tikku-ukkobody (68cm)

Kushies AIO-vaippa

Esitteet: Väestöliiton Yhdessä eteenpäin -parisuhdeopas, Liikenne- ja viestintäministeriön & Liikenneturvan Lapsi autossa, Sosiaali- ja terveysministeriön Imeväisikäisen lapsen ruoka

 

 

Tilalle toivoisin uuden pakkauksen

Violettiraidallisia 50 cm bodya ja potkuhousuja

Hymynaamatumppuja

Omppupotkarit 60cm

 

Saa ehdottaa vaihtokauppoja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ois kahdet 2010 pakkauksen kestovaipat eli Kushiesit ja ne valkoiset vaipat. Vaihtaisin niitä mielellläni 2011 vaippoihin, jos joku haluaa tällaisen vaihtokaupan tehdä. Voin myös mahdollisesti ostaa niitä vihreitä Muksut-vaippoja 2011 pakkauksesta. Kannattaa laittaa YV :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myös mulle voi tarjota kummankin pakkauksen kestovaippoja ja liivinsuojia! (pesukone nielaisi toisen omasta pakkauksestani tulleesta)

 

Vaihdossa voin tarjota:

- siniraitainen collegeasu sinisillä housuilla ja NcV:lle

-punaiset puolipotkarit.

 

Tai sitten jos hinnasta päästään sopimukseen! :)

Edited by zivy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myös mulle voi tarjota kummankin pakkauksen kestovaippoja ja liivinsuojia! (pesukone nielaisi toisen omasta pakkauksestani tulleesta)

 

Vaihdossa voin tarjota:

 

- siniraitainen collegeasu sinisillä housuilla ja

-punaiset puolipotkarit.

 

Tai sitten jos hinnasta päästään sopimukseen! :)

 

Meiltä varmaan liikenis nuo 2010 paketin kestot. Liivisuojatkin muuten, mutta oon sen paketin jo avannut (käyttämättömät/pesemättömät ovat kyllä edelleen, että jos haluat silti niin saat).

 

Tuo collegeasu kiinnostaisi. Pitstän yksäriä aiheesta viikonloppuna, jos haluat, kun ollaan kotosalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi! Mä haluaisin imetysoppaan =) Jos joku siis haluaa luopua siitä. Asun Salossa ja postituskulut maksan tietysti jos postilla lähettää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä ei ole vaihto-ilmoitus, mutta ostoilmoitus kylläkin :)

 

Olisiko kukaan halukas myymään uuden äitiyspakkauksen kevytvanuhaalaria? Muuta me ei pakkauksesta tarvittaisi, enkä viitsisi pelkästään tuon haalarin vuoksi ottaa pakkausta rahan sijasta. Haluttaessa voin antaa vaihdossa jotain käytettyä poikavauvan vaatetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippa! Mä olisin valmis luopumaan v. 2010 pakkauksen seuraavista tuotteista:

 

Terättömät keltaiset leijonapotkarit (60cm),

Valko-harmaa-musta tikku-ukkobody (68cm)

Kushies AIO-vaippa

Esitteet: Väestöliiton Yhdessä eteenpäin -parisuhdeopas, Liikenne- ja viestintäministeriön & Liikenneturvan Lapsi autossa, Sosiaali- ja terveysministeriön Imeväisikäisen lapsen ruoka

 

 

Tilalle toivoisin uuden pakkauksen

Violettiraidallisia 50 cm bodya ja potkuhousuja

Hymynaamatumppuja

Omppupotkarit 60cm

 

Saa ehdottaa vaihtokauppoja :)

 

Mua kiinnostaisi tuo kushies vaippa. Kelpaisiko nuo raidalliset vaihtariksi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla vois olla turhina myös nuo 60 cm bodyt ja terättömät potkarit 2011 pakkauksesta. Eniten kiinnostaa nuo kushies vaipat, harsot ja värikkät vaatteet. Saa myös tarjota muutakin, mutta ei tavallisia pään yli vedettäviä bodeja.

 

venebody

 

vaalea body

 

raitabody

Edited by krysanteemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Voisin vaihtaa meidän pakkauksen kushies-vaipan vaikka noihin vihreisiin potkareihin. Vaippa on kertaalleen hajusteettomalla pesuaineella pesty, mutta luulen, ettei meidän tulisi sitä käytettyä, kun ei kestoiltu esikoisenkaan kanssa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sopii Eiccu!

 

Jos laitat mulle sähköpostia profiilin kautta, niin voidaan vaihdella osoitteita.

 

Niin ja nuo on myös samoin pesty, eli ei haittaa.

Edited by krysanteemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä myös haluaisin vaihtaa 2010 Norsu toppiksen 2011 jääkarhuun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krysanteemi: voin vaihtaa Kushiesin aio-vaipan raidallisiin potkuhousuihin & bodyyn, jos olet valmis luopumaan molemmista. En osaa laittaa täällä yksityisviestiä, joten voit vastata vestiketjun jatkoksi tai sähköpostiini [email protected] :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippa! Meiltä liikenisi V. 2010 pakkauksen seuraavat tuotteet:

 

Terättömät keltaiset leijonapotkarit (60cm),

Valko-harmaa-musta tikku-ukkobody (68cm)

Esitteet: Väestöliiton Yhdessä eteenpäin -parisuhdeopas, Liikenne- ja viestintäministeriön & Liikenneturvan Lapsi autossa, Sosiaali- ja terveysministeriön Imeväisikäisen lapsen ruoka

 

Vaihdossa kelpaisivat uuden pakkauksen

Hymynaamatumput

Omppupotkarit 60cm

Punaiset puolipotkuhousut

Saa ehdottaa vaihtokauppoja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multa liikenisi Imetysopas jollekulle tarvitsevalle postikuluja vastaan. (muoks. mennyt)

 

Mua kiinnostaisi 2011 vuoden pakkauksen Myllymuksu-vaippa. Vaihdosta 2010 pakkauksen tavaraan / ostosta voidaan sopia.

Edited by Puru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now