Suee

VAIHDETAAN 2010- ja 2011-äitiyspakkauksen tavaroita keskenään

61 posts in this topic

Tuolla 2011-äitiyspakkausketjussa oli tullut keskustelua siitä, että melkein kaikilla oli ajatus jostain vaatteesta tai tavarasta joka oli kivempi toisessa pakkauksessa kuin siinä omassa. Tässä ketjussa voi sitten huhuilla vaihtohalukkuutta 2010- ja 2011-äitiyspakkauksen tavaroiden/vaatteiden kesken. Oletuksena, että tuotteet ovat käyttämättömiä.

Lähettäkää vastaukset vaihtopyyntöihin ihmisten inboxeihin ja kuitatkaa tänne mitä olette tarjonneet ja kenelle niin pysytään kärryillä! Tyyliin:

 

^ Tarjottu haalaria Sueelle

 

Ja ei kun vaihtelemaan! :)

Edited by Suee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja minäpä aloitan:

 

Vaihdetaan 2010 norsu-ulkohaalari tai Tutan harmaa collegehaalari 2011-jääkarhu-haalariin.

 

Lisäksi kaipailen 2011-kestovaippoja. Vaihtarina voin tarjota 2010-pakkauksesta mitä vain valkoisia vaatteita, vanupukua ja Tutan sammalenväristä (?) bodya. Tai jotain muuta, jos mikään noista ei kiinnosta.

 

Lisäksi minulla on nyt kaksi kappaletta imetysoppaita, eli toisen niistä saa joku halukas!

Edited by Suee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jollain on hinku saada tuo 2010 paketin oranssi leijona-potkari tai "tammenterho"-vaatteet, niin ne olisi tarjolla. Itse himoitsen 2011-pakkauksen 50cm raita-asuja ja hymynaamatumppuja :lipsrsealed: .. Myös muita voi tarjota!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voisin myös vaihtaa 2010 norsu-ulkohaalarin 2011 jääkarhu-ulkohaalariin sekä harmaan Tutan villahaalarin 2011 valkoiseen villahaalariin.

 

Halukkaiden kanssa voisin vaihtaa myös v. 2010 60 cm keltaiset leijona-potkuhousut 2011 esim. 60 cm limenvihreisiin potkuhousuihin sekä

2010 60 cm oranssiraitaiset potkuhousut esim. 2011 60 cm valkoisiin potkuhousuihin.

2010 Tammenterho-oloasun voin myös vaihtaa johonkin, esimerkiksi 50 cm raitabodyyn + potkareihin.

Tokihan noita vaihtotuotteita voi neuvotella muiksikin. :girl_smile:

 

Mulle voi myös tarjota 2011 kestovaippoja.:girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei tää ketjuhan oli hyvä idea! Itse olisin ehkä halukas joitain juttuja vaihtelemaan, mulle olis ilmeisesti tulossa 2011 pakkaus. Haluan nähdä livenä vielä millaisia ovat mutta mahdollisesti toppahaalareita voisin haluta vaihdella! Palaan asiaan vielä kun pakkaus on kätösissäni! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voisin vaihtaa 2010 kevyt vanuhaalarin (vaaleansini-kuvioinen) 2011 kevyt vanuhaalariin (kelta-beige-kuvioinen). :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ginny: minä odotan kaksosia, joten saan kaksi pakkausta ja voisin mielelläni vaihtaa sen toisen 2011 vanuhaalarin siihen 2010 vaunuhaalariin. Saan kuitenkin vasta huomenna paperit neuvolasta että saan hakea etuudet Kelasta ja sitten menee varmasti pari viikkoa ennenkuin mulla on se pakkaus, että riippuen miten kiire sulla on sen kanssa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ginny: minä odotan kaksosia, joten saan kaksi pakkausta ja voisin mielelläni vaihtaa sen toisen 2011 vanuhaalarin siihen 2010 vaunuhaalariin. Saan kuitenkin vasta huomenna paperit neuvolasta että saan hakea etuudet Kelasta ja sitten menee varmasti pari viikkoa ennenkuin mulla on se pakkaus, että riippuen miten kiire sulla on sen kanssa?

 

Ei ole kiire, vaihdellaan sitten kun saat pakkauksen :) Täytyy vaan laittaa muistutus kalenteriin etten unohda koko asiaa, kun jää "roikkumaan" ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt on 2011 pakkaus saapunut käsiini ja sitä tarkasteltuani päädyin siihen että toppahaalaria en vaihda sittenkään mutta

Olisin valmis vaihtamaan seuraavia 2011 pakkauksen juttuja:

 

 

- valkoiset terälliset peruspotkarit 60cm (meni Lilylle)

- Limen vihreät terättömät potkarit 60cm(meni Lilylle)

- Tumman harmaat tutta collegehousut 60cm(meni Lilylle)

- Vaal.sin/valk nallenkuvabody 68cm(meni Lilylle)

- laivakuvioinen body 62cm (meni neulaselle)

 

 

Vaihdot suoritettu! kiitti vaihtajille, tää kävikin kätevästi täällä! ;)

Edited by zivy

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ minä voisin luopua ainakin leijonapotkarista, tammenterhopuvusta ja tikku-ukkobodysta. asun turussa, joten varmaan postin kautta onnistuisi parhaiten. noista vaihdossa tarjoamistasi kiinnostaa eniten tuo laivabody, muille ei varmaan ole niin tarvetta. saa ehdottaa vaihtokauppaa vaikka yksärillä, saat varmaan muitakin tarjouksia niin voit valita noista, mitä haluaisit minulta. jos joku muu ei ole ehtinyt ennen minua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zivy, niin kuin tuolla aiemmin sanoinkin, minäkin voisin vaihtaa nämä: - Tammenterho oloasu - Oranssi leijona potkari (väri enemmän keltainen kuin oranssi) - oranssi valkoraidallinen potkari ("valkoiset" raidat ovat itse asiassa tuollaiset vaalean beigen väriset?) Tilalle voisin ottaa - valkoiset terälliset peruspotkarit 60cm - Limen vihreät terättömät potkarit 60cm - Tumman harmaat tutta collegehousut 60cm, mikäli vain kävisi. Mutta, jos olette jo ehtineet vaihtaa, niin eipä sitten :) Nämä ovat sitten tarjolla jollekin muulle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä vielä odottelen omaa pakkautani, mutta kuvien perusteella ainakin näistä haluan eroon:

 

vaalenasininen body, jossa nallenpäitä(?) ja laivakuvioinen body.

 

Näiden tilalle voi itse ehdottaa omasta pakkauksestaan jotain, esim. tikku-ukkobody ja sienibody kiinnostaa, muutakin toki saa tarjota, jos ei noista halua luopua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zivy, niin kuin tuolla aiemmin sanoinkin, minäkin voisin vaihtaa nämä: - Tammenterho oloasu - Oranssi leijona potkari (väri enemmän keltainen kuin oranssi) - oranssi valkoraidallinen potkari ("valkoiset" raidat ovat itse asiassa tuollaiset vaalean beigen väriset?) Tilalle voisin ottaa - valkoiset terälliset peruspotkarit 60cm - Limen vihreät terättömät potkarit 60cm - Tumman harmaat tutta collegehousut 60cm, mikäli vain kävisi. Mutta, jos olette jo ehtineet vaihtaa, niin eipä sitten :) Nämä ovat sitten tarjolla jollekin muulle.

 

En ole noita ehtinyt vaihtaa. eli siis tuo ehdottamasi vaihtis kävisi kyllä! sulle ei pysty lähettää yksäriä, muuten olisin laittanut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole noita ehtinyt vaihtaa. eli siis tuo ehdottamasi vaihtis kävisi kyllä! sulle ei pysty lähettää yksäriä, muuten olisin laittanut!

 

 

Mä olen vähän huono vielä tän foorumin kanssa, kun olen niin vähän aikaa täällä pyörinyt.. :) Yritän säädellä tuossa vähän myöhemmin asetuksiani kun ehdin.. :) Mutta voidaan siis vaihtaa. JOs Zivy haluat vaihtaa nuo kaikki ehdottamani, niin saat nuo 4 vaatetta. Jos toki vielä vain viitsit luopua, voin vaikka ottaa vielä neljänneksi vaatteeksi tuon Vaal.sin/valk nallenkuvabodyn 68cm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen vähän huono vielä tän foorumin kanssa, kun olen niin vähän aikaa täällä pyörinyt.. :) Yritän säädellä tuossa vähän myöhemmin asetuksiani kun ehdin.. :) Mutta voidaan siis vaihtaa. JOs Zivy haluat vaihtaa nuo kaikki ehdottamani, niin saat nuo 4 vaatetta. Jos toki vielä vain viitsit luopua, voin vaikka ottaa vielä neljänneksi vaatteeksi tuon Vaal.sin/valk nallenkuvabodyn 68cm?

 

Okei. Laitan siis myös nallebodyn varatuksi sulle! :) Jos haluat ottaa yhteyttä, voit mennä linkkini kautta blogiini ja jättää sinne kommenttina sun sähköpostiosoitteen. Kommentteja ei julkaista ennenkuin olen lukenut ne, joten pystyn poistamaan kommenttisi julkaisematta, niin ei joudu vääriin käsiin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vieläkö joku kaipaili vuoden 2011 villapukua? Mää voisin ainakin vaihtaa sen siihen viime vuoden tummempaan. Muutenkin, jos joku haluaa noita vaaleita/keltaisia uuden pakkauksen vaatteita, niin vaihdan mielelläni tummempiin/värikkäisiin vastaaviin. Kietasubodya en halua vaihtaa. Niin ja oppaita saa myös tarjota.

 

Muok. Villapuku VARATTU! Meni jo.

Edited by krysanteemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos joku haluaa sen ruokalapun tän vuoden pakkauksesta, niin saa sen vaikka ilmaiseksi. :) Voin lähettää kirjeellä. En siitä itse oikein pidä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voisin vaihtaa vuoden 2010 toppahaalarin ja toppatossut ja pipon ja hanskat vuoden 2011 vastaaviin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos joku haluaa sen ruokalapun tän vuoden pakkauksesta, niin saa sen vaikka ilmaiseksi. :) Voin lähettää kirjeellä. En siitä itse oikein pidä.

 

 

Onko se se ihan saman näköinen kuin 2010 pakkauksessa? Siis sellainen ruskeakukallinen?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ jos mä sen postikulujen hintaan saan, niin se kyllä kelpaisi :). Laitatko tarkempia tietoja yksärillä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko se se ihan saman näköinen kuin 2010 pakkauksessa? Siis sellainen ruskeakukallinen?

Vähän off-topic, mutta mun kaveri sanoi lapsimessuilla, että tämä samannäköinen uusi vaikuttaisi olevan parempaa materiaalia kun edellisessä pakkauksessa ollut. Se oli kuulemma mennyt ainakin hänellä äkkiä huonoksi, pinta lohkeillut tms. Tosin mun 2010-pakkauksessa saatu taas vaikuttaisi olevan ihan ok laatua, joten ehkä se on päivitetty laadukkaampaan versioon jossain vaiheessa kun 2010-pakkaus oli vielä jaossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorellina, yritin laittaa yv:tä mutta viesti ei mennyt perille, sulla on kai postilaatikko täynnä? :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now