Suee

VAIHDETAAN 2010- ja 2011-äitiyspakkauksen tavaroita keskenään

61 posts in this topic

Puru Mä voisin ottaa imetysoppaan :) Ja multa voisit ehkä ostaa/vaihtaa johonkin tuon vaipan. Oon sopinut vaihdon Suen kanssa, mutta hän ei ole ollut yhteyksissä muutamaan viikkoon asian tiimoilta, vaikka olen häneltä asiasta kysellyt. Mä laitan hälle vielä viestiä menemään, mutta ellei mitään viikon sisällä kuulu, niin sitten vaippa lähtee sulle, jos vielä kaipaat!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kivaa, kirsmo! Laita yksärillä osoitetta postitusta varten ja tietoa tuosta vaippa-asiasta, kun selviää enemmän!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olisin kiinnostunut äp 2011 muksut-vaipasta ja siihen tulevasta taittoimusta. Voisin vaihtaa vaikka äp 2010 kushien AIO-vaippaan, jota ei ole käytetty, mutta käyttöönottopesty kertaalleen ohjeiden mukaisesti. Olisin mahdollisesti kiinnostunut myös ostamaan ko. vaippoja. Mahdolliset yhteydenotot yksärillä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on 2010 Kushies AIO vähän käytettynä (ehkä 5 kertaa), kun ei neidille sopinut ennen kuin kestoilu jäi. Laita yv:tä, jos kiinnostaa. Voidaan sopia joko vaihtoa johonkin (2011 vaipat, liivinsuojat tai jotain muuta vaatetta) tai ostosta. 2011 pakkaus meille on tulossa, joten vaatteita en siitä halua enempää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olisin kiinnostunut Myllymuksujen AIO-vaipoista. Ainakin makuupussia olisi tarjota vaihdossa. Ostaakin voin. Laittakaa vaikka yksäriä, kun en luultavasti muista seurata tätä ketjua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä nyt ennemminkin myynti- kuin vaihto-ilmoitus...

 

Kaupan olisi 2011 ä-pakkauksen kestovaipat. ImseVimse AiO, koko small (5-8kg) ja vihreät Muksut, koko s-m (5-10kg). Vaipat täysin käyttämättömät, ei edes käyttöönottopesty!

 

Myydään tarpeettomana, tarjoa yv:llä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Löytyisikö vielä ÄP 2010 pakkauksen norsutoppista miel. käyttämättömänä?

Vaihdossa saa esim. 2011 pakkauksessa olevan nallehaalarin + tumput ja töppöset (käyttämättömät) tai kestovaipat. Jos sinulla on joku muu tarpeellisempi, niin voidaan sopia.

Laita viestiä yksärillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltä joutaisi tästä 2011 pakkauksesta seuraavat:

 

Käyttämättömänä ja pesemättömänä:

All-in-one-kestovaippasetti, 1kpl

Taskuvaippa, 1kpl

Kestoliivinsuojatkin, jos ketä kiinnostaa..

 

Käytettynä, hyväkuntoisena:

Vihreä-violettiraidallinen body+potkarit, 50cm

valkoiset puolipotkarit, 50cm

Kokovalkoinen potkupuku vetskarilla ja pitkillä hihoilla, 50cm (kerran vauvan päällä käynyt)

Ruskealla kantatut potkarit, joissa edessä jonkun elukan naama, 50cm (näissä hieman nukkaa)

 

Yksityisviestillä tavoittaa, en varmaan kuitenkaan muista tänne ketjuun tulla katselemaan. En osaa sanoa, mitä vaihdossa haluaisin. Tarjoa! Kooltaan kuitenkin vähintään 68cm. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle kelpaisi tän uusimman 2011 pakkauksen makuupussi, ei tarvii olla käyttämätön, käytettykin kelpaa.

 

Mulla on jossakin 2010 pakkauksen (sininen makuupussi jääkarhuilla) liki kaikki tavarat (jotain olen lahjoittanut eteenpäin), mut makuupussista en oo luopumassa, yritän siis säästää ne makuupussit joka lapselta... :D

Kaikki on pestyjä ainakin, tosin useimpia ei ole hirveemmin pidetty jos ollenkaan. Esim toppahaalari mulla on tallessa, käyttämätön mut pari kertaa pesty.

 

Yksärillä tavoittaa, tätä ketjua en välttis muista tarkistaa minäkään...

Edited by Sleeping Sun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now