Sign in to follow this  
Followers 0
Pola

Kaksosten kastejuhlista

30 posts in this topic

Tiikeri-äitän pojilla upeat, upeat kastemekot! :tender: Enpä ole ennen nähnyt, että neulottu mekko olisi noin hyvännäköinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltä löytyi loppujen lopuksi mun serkulta samaisen isomummun tekemä samanlainen mekko kuin meidän perintömekko. saatiin siis tytöt samanlaisiin mekkoihin <3

 

Ja kummit ovat molemmilla yhteiset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiikeri-äitän lapsilla on tosiaan ihanat kastemekot!

 

Minulla on kaksoissisko, ja nyt kun mietin asiaa, olen iloinen siitä, että meillä on eri kummit. Melkein kaikki oli meille lapsuudessa yhteistä: meillä oli samat kaverit, vietimme synttäreitä yhdessä, asuimme yhteisessä huoneessa jne. Oli siis kiva, että oli perheen ulkopuolisia aikuisia, jolle juuri minä olin spesiaali eikä sisko, ja sama päinvastoin. Toki samoihin kummeihin päätyminen on ymmärrettävää siinä tapauksessa, jos lähipiirissä ei vain ole riittävästi sopivia kummiehdokkaita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me täällä kans pähkäillään, että mitä tehdään kastepukujen kanssa. Miehen suvussa on perinnemekko ja minunkin puoleltani sellainen löytyy, mutta olisi kiva kastaa molemmat miehen suvun mekossa, kun siihen liittyy niin mukava tarina. Mä kerron sit mihin päädyttiin :)

 

Muoks, kummit tulee kummallekin ihan omat. Meillä ei ole muita lapsia eli kummit oli kaikki "käyttämättä" ja haluttiin, että molemmat saavat ikiomat läheiset aikuiset. Ymmärrän kyllä hyvin myös yhteiset kummit, vaikkei me niihin päädyttykään.

Edited by Tähtönen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oli sunnuntaina ristiäiset ja kastemekot tulivat molempien puolelta. Mun mielestä se oli reilua niin.

 

Aluksi meinattiin ottaa molemmille yhteiset kummit mut päädyttiin sitten omiin kummeihin ja kyllä sen huomas jo ristiäisissä,että oikea ratkaisu tehtiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0