Guest Noose

Imetysliivit

383 posts in this topic

Nyt en ehdi ketjua lukemaan mutta onko kellään suosituksia imetysliivejä kesäksi? Sellaisia siis että voi käyttää ihan toppeja "naruolkaimilla" eikä se liivin sanka olisi kauhean paksu..mahdollisimman sileä ja huomaamaton imetysliivi siis hakusessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ samaa kyselisin minäkin. Noita kapeaolkaimisia on ainakin HotMilkillä (mutta lähistöllä mikään kauppa ei myy niitä, pitäisi tilata netistä) ja sitten h&m:llä, mutta ne oli aika surkean näköisiä puuvillaisia ja kaikki isommat kupit oli ympäryksellä 85 tai jotain aivan liian suurta minulle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suosittelen imetystoppeja, niin ei tarvitse erikseen liivejä alle. Niitä myy esim H&M, Lindex, Nursingbra. Mulla on tuolta viimeisimmästä Glamourmomin toppeja. Tukevaa kangasta ja istuu hyvin.

 

Imetysliiveistä muuten hehkutan Bravado Blissin puolesta. Ovat nätit ja hyvät.

Edited by Citronella

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä käytin lähes koko imetysjan melkein pelkästään noita Glamourmomin imetystoppeja, jonka vuoksi esim. Bravadon body silk seamlessit (jotka kyllä olivat päällä tosi ihanat!) jäivät tosi vähälle käytölle kun imetystopit vaan olivat niin paljon näppärämpiä. Erityisesti julki-imetykseen nuo Glamourmomit sopivat tosi hyvin kun niissä ei rinta jäänyt imetysliivien tavoin paljaaksi vaan pelkästään nänniosa paljastui, joten imetys sujui tosi huomaamattomasti. H&M:n imetystopit oli kotioloissa hyvät, mutta ne eivät olleet yhtä tukevat kuin Glamourmomit ja paljastivat imettäessä koko rinnan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä saisi isoja imetysliivejä? Siis kuppi jotain E-F ja ympärystäkin pitäisi olla 95-100.:girl_to_take_umbrage2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Brumme! Lumimikälie ei ollut sopivia kuin kaarituella ja sellaisia en uskalla hankkia, mutta tuolla toisessahan oli vaikka mitä! Onko kukaan tilannut tuolta nursingbrasta koskaan? Olitteko tyytyväisiä ja kauanko kesti tulla? Alkaa ahistaa vanhat liivit, niin ajattelin, että jos jo tilaisi isompia imetysliivejä parit kappaleet. Tuskin nää ainakaan tästä pienenee siinä vaiheessa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Missä ja kuka myy noita Glamourmomin toppeja? Ei oo tullut missään vastaan tai sitten en vain ole osannut katsoa. Minkä hintaisia sunnilleen ovat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anteeksi mainostus :girl_wink: , mutta mulla on parhaillaan Huutiksessa myynnissä käyttämätön Glamourmomin imetystoppi. Huuto umpeutuu huomenna, joten jos ei mene sitä kautta niin saa kysellä vaikka yksärillä.

 

muoks. niin ja siis huutoja ei vielä ole. Lähtöhinta 25€ (ovh 39,90€)

Edited by Simonesa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Löytääkö mistään perusvaateliikkeistä (Lindex, KappAhl) imetysliivejä ja noita imetystoppeja?

 

Halpahallissa näytti olevan jotain, hinta oli kympin luokkaa. Menisivät lienee yökäytössä moiset mutta jos päiväkäyttöön jotain vähän parempaa ostaisi. Imetystopitkin kyllä kiinnostaisivat, löydän niin harvoin istuvia rintaliivejä että mieluummin oisin ilman mutta on sen verran puupsit kasvaneet että ei viitsisi ilman olla ja näin edesauttaa ajokoiran korvien syntymistä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on ainakin Lindexillä imetysliivejä :) Mutta ihan Prismat ja Citymarketit sekä muut rintaliivejä myyvät liikkeet ainakin yhtä kahta mallia imetysliiveistäkin hyllyissään pitävät :)

 

Imetystopeista en tiedä. Ei ole kävellyt vastaan. Tavallisellakin pärjää, varsinkin jos hankkii masutuubin alle. Näin ei jää mahakaan paljaaksi vaikka itse topin nostaisi rinnan yli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kiitos infosta :)

 

Tarkoitin imetystopeilla sellaisia joiden kanssa ei siis tarvitse liivejä erikseen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä mä tiedän mikä mun koko on tilattaessa esim. Briteistä? Mä en todella ymmärrä niitten kokojen päälle mitään. Tässä vaiheessa raskautta koko Suomen mitoissa on 80D. Tarkotus olis mahdollisesti tilata imetysliivit/liivejä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janes, Lindexillä on ainakin ajoittain myynnissä imetystoppeja, joiden kanssa (ainakin suht pienirintainen) pärjää myös ilman erillisiä liivejä girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko isorintaisille kokemusta esim noista glamourmom imetystopeista tai muista missä liivit samassa? Mietin just, että kun nyt jo rinnat roikkuu ja painaa, niin silloin imettäessä ne vasta isot ja painavat onkin. Voiko noista olla tukemaan, kuten erillisistä liiveistä? Mullakin kuitenkin kuppikoko siellä E-F tienoilla... Koko karttojen mukaan menisi, mutta mitä todellisuus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitänee siis lähteä seikkailemaan vaatekauppoihin, mukavaa näillä keleillä ja tällä mahalla vaan ei auta vinkua :D

 

Sekin sitten jäi mietityttämään että löytyyköhän esim. H&M tai Lindex- firmoista isommalla ympärysmitalla imetysliivejä? En muista oisinko inahtanut heidän perusliiveihinsäkään ikinä:girl_to_take_umbrage2:

Olin B/C85 kokoa ennen raskautta mutta luulen että ainakin D90 olisi tarpeen. Entiset liivit kyllä menee ympärysmitalta, ehkä vähän jostain saattaa istua ei-niin-nätisti (mitä siis inhoan, sitä tursuilua) mutta kupit on auttamatta liian pienet eli siitä katoin vähän koko osviittaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sekin sitten jäi mietityttämään että löytyyköhän esim. H&M tai Lindex- firmoista isommalla ympärysmitalla imetysliivejä?

 

Piti tähän vastata jo eilen, muttei kone suostunut yhteistyöhön :skilletgirl:

 

Hennesiltä löytyy kolmenlaisia imetysliivivaihtoehtoja. Kuppikoot löytyy E:hen asti ja suurin ympärys on 85 (yksittäin / kahden pakkaus .. kolmatta mallia ei ole verkkokaupassa, itse ainakin huomasin ne ilmestyneen Tampereen Henkkaan vasta viikko sitten .. Siinä kupit muistaakseni d:hen asti, eikä ympärys tuskin ole sen suurempi).

 

Itse voi vain haaveilla tuon hintaisista liiveistä. Mielestäni nuo kupit on myös suht pieniä kokomerkintään nähden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oonko vaan jotenkin tyhmä, mutta en millään löydä hennesin tai lindexin nettikaupasta noita imetystoppeja? Saako muualta netistä halvalla? Tai sit sellasia pehmoimetysliivejä, jotka olis vaan puuvillaa ja elastaania. Niin ja pitäis tietty olla vielä koon puolesta esim. 70E luokkaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennesi on ainakin Tampereen myymälöistä poistanu imetystopit .. Lindexiltä löytyy vielä ainakin livenä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voiko pärjätä ilman imetysliivejä tai imetyspaitoja?

 

Tuli vaan mieleen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voiko pärjätä ilman imetysliivejä tai imetyspaitoja?

Jos ei imetä niin varmaan oikein hyvin :D imettäessä luulisin, että ilman imetyspaitoja ihan hyvinkin, jos vain haluaa aina nostaa paidan ylös tai venyttää topin kaula-aukon alas tai avata nappeja. ilman liivejä olemisesta tuskin on muuta sen suurempaa haittaa kun epämukavuus ja se, että liivinsuojat ei pysy paikoillaan niin maitoa on helposti joka paikassa. kaarituellisia liivejä ei taas suositella käytettäväksi (ilmeisesti voi helposti saada rintatulehduksen tms.). jonkun urheilutopin voi varmaan nostaa ylös imettäessä, rintsikat ehkä vähän vaikeammin.

 

 

nää on sitten vaan mun luuloja, ei ole vielä omaa imetyskokemusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites