Guest Addie

Tupakointi


422 posts in this topic

Poltin ennen esikoisen yrityksen aloitusta n. 5-10savuketta päivässä. Sen jälkeen en ole tupakkaa polttanut. Mies lopetti tupakoinnin esikoisen synnyttyä. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse en ole koskaan edes maistanut tupakkaa. Mies on parikymppisenä polttanut jonkin verran, mutta lopettanut. Meidän seurusteluaikana on polttanut pari-kolme sikaria "erityistilanteissa" (juhlissa, lomalla). En varmaan pystyisi seurustelemaan tuhkakupin kanssa, tupakoinnille ei ole yhtään hyvää perustelua...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse en ole koskaan edes maistanut tupakkaa. Mies poltti tavatessamme tupakkaa, mutta jonkin ajan kuluttua onneksi vaihtoi oikean tupakan sähkötupakkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä kumpikaan ei polta. Mies poltti seurustellessa, mutta kun en antanut polttaa sisällä yhteisessä kodissa, niin loppui sekin harrastus. Appivanhemmat polttaa ja nykyään huvittaa, kun mies huomauttelee niille polttamisen haitoista. ;)

Niin ja itse olen joskus aiemmin humalassa polttanut, mutten ole koskaan säännöllisesti tupakoinut. Omat vanhemmat poltti, kun olin pieni ja siitä on jäänyt sellanen vastustus.

Edited by Katinkainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat poltetaan. Itse poltan n. 1-5savuketta päivässä ja mies 5-10 savuketta. Raskausajat olen ollut pääsääntöisesti polttamatta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poltin ennen esikoista säännöllisesti. Nyt olen ollut ilman pari vuotta. Joskus viiniä juodessa olen sortunut pariin, mutta nyt saa loppua sekin. Ja harvoin sitä viiniäkään enää juon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakollinen vastaus, että saa nuo 10 viestiä täytee..

 

Kumpikaan meistä ei ole koskaan polttanut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat poltetaan. Minä tein pari päivää sitten positiivisen testin ja sen jälkeen olen polttanu vain pari tupakkaa ja ihan lähipäivinä tumppaan viimeisen.

 

Mies tuskin tupakointia lopettaa, mutta vähenee silläkin varmaan, kun ei saa minusta tupakkaseuraa ja joutuu välttämään mun seurassa tupakointia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse aloitin tupakoinnin 12-vuotiaana, eli 14 vuotta poltin, kunnes tein positiivisen raskaustestin ja tupakointi loppui kuin seinään. :)

Mies tupakoi edelleen, enkä ole sitä häneltä kieltänytkään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tupakoin melko säännöllisesti n.10 vuotta ennen plussausta, lopetin kokonaan pari päivää plussauksen jälkeen.

Edited by Makapu

Share this post


Link to post
Share on other sites

En polta. Mies poltti aiemmin, mutta vaihtoi polttamisen höyryttelyyn ja sitäkin on vähentänyt jo paljon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole ikinä polttanut, mies polttaa satunnaisesti hyvässä seurassa, lähinnä joskus alkoholia nauttineena, oisko pari-kolme kertaa vuodessa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei polteta kumpikaan. Olen ollut ajoittainen juhlapolttaja (ja mieskin on silloin tällöin nauttinut sikarin), mutta raskautta suunnitellessa/raskausaikana en missään nimessä polta. Ja tuskin tulee juhlapoltettuakaan lasten saamisen jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies polttaa, minä lopetin plussattuani. Oli helppo lopettaa mutta varmasti tulee olemaan vaikeeta sitten kun taas "voi" polttaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies polttaa, minä lopetin plussattuani. Oli helppo lopettaa mutta varmasti tulee olemaan vaikeeta sitten kun taas "voi" polttaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now