Guest Addie

Tupakointi


422 posts in this topic

Kumpikaan ei ole polttanut koskaan vakituisesti, itse joskus nuorena saatoin humalassa saatoin polttaa tupakan tahi kaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen polttanut liiankin monta vuotta, mutta lopetin heti kun sain tietää olevani raskaana. Toivotaan, että itsekuri säilyy myös vauvan syntymän jälkeen. Mies "harrastaa" lähinnä juhlatupakointia, muuten ei polta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ollut lapsuuteni passiivinen tupakoitsija (isä poltti sisällä, autossa, ihan missä vaan), ja menettänyt isäni keuhkosyövälle girl_sad.gif En voisi kuvitellakaan tupakoivani tai olevani naimisissa tupakoivan ihmisen kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meista ei kumpikaan polta, tavatessamme ma poltin juhliessa ja mies saattoi satunnaisesti polttaa myos. Mutta ma olen vetanyt viimeiset henkoseni marraskuussa 2004 ja mies joskus sitakin aiemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Satunnaisesti molemmat, lähinnä jos ollaan viihteellä. Tosi tyhmä tapa, joka kyllä lopetetaan heti kun/jos plussa pärähtää. Voisi kyllä lopettaa jo nyt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meistä kumpikaan ei polta. Itse kessuttelin säännöllisesti reilu 10 vuotta mutta lopetin n. vuosi ennen raskautumista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä mies ei ole koskaan polttanut. Itse olen ollut ns. juhlatupakoija, mutta se tapa loppui ekaan plussaan. Eikä ole ollut ikävä! Oikeastaan pelkkä tupakan hajukin saa nykyään karvat pystyyn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä molemmat poltti vielä vähän aikaa sitten, mies lopetti n. kuukaus ennen plussaa ja mä lopetin heti plussan jälkeen. Oon ollu ihan yllättynyt kuinka helppoo toi lopettaminen oli! Voin tunnustaa, että en varmasti ois lopettanut pitkään aikaan ilman vauvaa, olin niin koukussa tai ainakin kuvittelin olevani :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei tupakoida. Mies oli viihdepolttaja nuorempana, mutta lopetti kun tulin ensimmäistä kertaa raskaaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon tupakoinut joskus nuorempana, mutta lopettanut jo kauan ennen lapsia. Mies lopetti polttamisen kun odotin esikoista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen raskautta tuli joskus satunnaisesti poltettua, mutta raskauden aikana ei ole tehnyt yhtään mieli. Ja satunnais-polttaja-mieskin on pitkiä aikoja ollut polttamatta. Hyvä näin! Muuten ollaan aika rauhallisia röökaajiin suhtautujia, polttakooon ken tahtoo, mutta niin kauan kuin vauva ei ala röökaamaan, ei vauvan tartte röökille tuoksua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä en ole koskaan edes maistanut tupakkaa, mies on polttanut.

 

Oon melkoinen tupakkanatsi ja otan kierroksia aina, kun joku jollain tapaa vähättelee tupakoinnin haittoja. Hakeudun pois tupakansavusta enkä tietenkään lapsianikaan halua sille altistaa. Periaatteessa hyväksyn jokaisen tupakoinnin silloin, kun siitä ei ole haittaa ulkopuolisille (jotka haittoja eivät halua), mutta käytännössä tupakan myrkkyjen leviämisen estäminen on hyvin hankalaa.

 

Voin allekirjoittaa tämän täysin. Itse en ole koskaan tupakkaa maistanut, mies poltti nuorempana muutaman vuoden, lopetti sen aloitettuamme seurustelun.

Edited by mea3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin ilmoittautuu yksi, joka ei koskaan ole edes tupakkaa maistanut.

 

Mä en tiedä mitään niin inhottavaa kun vanhantupakan haju ja hyvänä kakkosinhokkina tulee juuri tupakalla käyneen ihmisen haju! Ei tälläisiä ihmisiä siis mun lähelleni. Onneks meijän lähi piirissä ei oo oikeestaan kun kaks polttajaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä kumpikaan ei polta. Mies ei ole koskaan polttanut, minä lopetin kerrasta, kun tulin raskaaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now