Tiitiäinen

Raskauskilot monikkoraskaudessa

Raskauskilot monikkoraskaudessa   50 members have voted

  1. 1. Paljonko painosi nousi raskauden aikana?

    • 0-5kg
      4
    • 6-10kg
      8
    • 11-15kg
      10
    • 16-20kg
      10
    • 21-25kg
      8
    • 26-30kg
      6
    • 31-35kg
      3
    • >36kg
      2
    • Painoni laski raskauden aikana
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

39 posts in this topic

^Mulla ne kilot karisi nimenomaa imettämällä, ihan itsestään. Nyt olen lähtöpainooni (ennen raskautta) verrattuna -8 kg, ja vaikka kuinka söisin niin lapset syö aina enemmän. Ihan positiivinen ongelma sinänsä, jos vaan ehtisi syömään itse paremmin. Saa nähdä kuinka käy sitten kun imetys loppuu parin kuukauden kuluttua. Miten sitä oppii taas syömään pienempiä annoksia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Painoa tuli noin 16 kg raskauden aikana. Ihan tarkoituksella olen koittanut saada sairaalasta kotiutuneet 8 kg hitaasti pois. Lapset olivat suunnilleen 9 kk, kun olin siinä painossa, missä ennen raskautta. Imetän edelleen hyvin vahvasti, joten paino saattaa vieläkin tuosta tippua. Toivottavasti ei kovin paljon, kun varaa ei ihan hirveitä enää olisi. En halua olla ihan riutunut imetysajan jälkeen. Tämä nykyinen paino (55 kg) olisi ihan hyvä jo. Koko imetysajan olen yrittänyt huolehtia ruoka- ja juomahuollosta, jotta imetys onnistuisi paremmin ja uskon sen vaikuttaneen positiivisesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kappas, en ollutkaan vastannut tähän vielä.

 

Mulle tuli 32 kiloa. Sairaalassa aamulla punnittiin ennen synnytystä niin painoin 98kg :girl_haha: Synnytyksen jälkeisenä aamuna oli lähtenyt 9 kiloa ja kaksi viikkoa synnytyksestä 16 kiloa. Loppuja olen tässä laihdutellut pois ja kiloja on jäljellä nyt kun tytöt on 10,5kk noin 3kg. Tarkoitus olisi päästä noista vielä eroon ennen 1-v synttäreitä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tähän mennessä rv 32+0 tullut 8kg

Tuohon noin kahdeksaan kiloon jäivät, koskapa radkausdiabeteksen myötä täytyi katsoa syömisiä tarkemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli painoo 27kg (52-> 79), nyt 4kk synnytyksestä oon 60kg, 5 kun vielä lähtis niin menis vanhat vaatteet mukavammin päälle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle painoa tuli kolmisen kiloa. Laitokselta kotiutuessa vaaka sanoi miinus 5kg alkupainoon. Tästä lähti vielä toinen samanmoinen turvotuksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis Tähtönen oot saanut vauvat jo syliin? Hirmuisesti onnea!! taisivat tulla varaslähdöllä? Menikö kaikki hyvin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samalla asialla edellisen kanssa. Onnea Tähtönen! Toivottavasti voitte kaikki hyvin.

 

Jottei ihan OT:ksi menisi, niin vastaan itse aiheeseen samalla. Miulle tuli kiloja 13 ja kun kotiuduttiin sairaalasta viikon kuluttua syntymästä, olin lähtöpainossa. Sen jälkeen ensimmäisten parin kuukauden aikana kiloja lähti vielä viisi ja nyt noin 5 kk iässä olen seitsemisen kiloa miinuksella. Kovasti yritän kaikkeni, ettei paino enempää tippuisi, kun ihan normaalipainossa olin ennen raskauttakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, varaslähdöllä tosiaan tulivat, mutta kaikki on hienosti :) Nettiin ei vaan enää kerkee, sen verran kiirettä pitää :girl_crazy: ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

32kg! Kahdessä viikossa putosi 24kg ja loput jäivät huolimatta vuoden tuplaimetyksestä. Oli tärkeämpää maidon riittävyys kuin laihtuminen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kymmenen kiloa suunnilleen tuli tähän lyhyeen varteen. Lähti 3viikossa maha makkaroineen pois. Alku oli niin haipakkaa et väkisin lähti mikä tulikin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now