Extravaganca

Välilihan hieronta

57 posts in this topic

Kaikkea sitä oppii :) Aivan uutta mulle. Toisaalta ei ole vielä aikakaan ajatella välilihan repeytymiä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kokeilin Mothercaren Perfect Delivery geelia jota hieroin valilihaan parin viikon ajan ennen laskettua aikaa, mutta sitten iski virtsis ja mua alkoi epailyttaa oliko geeli ja hierominen edesauttaneet, joten lopetin kayton. Repesin kunnolla ja epparikin leikattiin :girl_sad: En osaa sanoa olisiko hieronnasta ollut apua jos olisin tehnyt geelipurkin ohjeen mukaan 6 viikon "kuurin", todennakoisesti ei koska vauva oli iso ja piti saada nopeasti ulos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle antoi terveydenhoitaja tällä viikolla ohjeet tähän hierontaan. Taisi olla joku Ceridalin mainoslappunen, johon terkka oli itse kirjoittanut apteekista löytyvät öljyt ja kertoi mikä niistä on halvin, aika huimia hintaeroja kyllä oli. Terkka sanoi, että hommaan kyllä käy ihan mikä tahansa öljy, joka ei ärsytä limakalvoja, että ihan rypsiöljykin kelpaa ihan hyvin.

 

Homma tuntuu jotenkin sen verran oudolta, että en vielä ole edes lukenut lappusta läpi, ehkä vielä joku päivä...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla oli öljy käytössä ennen synnytystä, ehkä 1-2 kertaa viikossa säännöllisen epäsäännöllisesti. Poika ei ollut pienimmästä päästä syntyessään, joskaan ei nyt ihan jättiläinen (4395 g). Ei tarvinnut tehdä epparia ja kolme tikkiä tuli, kaksi välilihaan ja yksi häpyhuuleen. Mielestäni pääsin hyvin vähillä vaurioilla ja toivuinkin nopeasti. Mielenkiintoista olis tietää et onko kiittäminen Ceridalia vai jotain muuta.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now