Guest HelmiQ

Missä lapsivedet meni?

618 posts in this topic

Ekasta ja tokasta kalvot ovat puhkaistu salissa, tokasta viikkoa aikaisemmin tullut korkea vedenmeno tuli kotona, kuten kolmosen ja nelosen vedetkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kotona lattialle, juuri kun olin noussut sängystä ylös.

 

 

 

Samoin täällä :) 02 jälkeen yöllä...

Share this post


Link to post
Share on other sites
KOtona sängyssä, ja se oli just niin kun leffoissa, hana aukes oikein kunnolla :D
Jep, sama täällä. Kummallakin kerralla. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotona vessassa, ihan pöntölle asti en ehtinyt, joten kylppärin matto sai toimia imuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sairaalassa, olin käynnistyksessä, ensin meni vähän kun nousin yöllä herättyäni sängyllä istumaan ja loput meni kun lääkäri puhkaisi kalvot synnytyksen puoli välissä. Olin epäillyt jo monta viikkoa että lirahteleeko lapsivettä mutta kyllä sen sitten tiesi kun sitä oikeasti tuli. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kalvot puhkaistiin synnytyssalissa, nätisti holahtivat siihen tarkoitettuun kippaan. Mutta kyllä sitä siellä suht paljon oli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pöntöllä istuin, kun kuului "poks" ja vettä alkoi lorista :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin kotona netissä, kun mahasta kuului äänekäs rusahdus. Ehdin vessaan, jonne tuli ensimmäinen satsi lapsivettä. Lisää valahti sen jälkeenkin mm. sairaalan pihaan, jossa autosta noustessa holahti sen vettä verran, että ei siinä toppaukset pöksyissä auttaneet vaan verkkarit ja kengätkin kastuivat!

Edited by Onnia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotona.

 

Vesi meni vähitellen, joten sitä meni vessassa, sängystä noustessa, ja viimeisin lorahdus autosta noustessa sairaalan pihassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lapsivettä ei ollut :blink:

 

Kalvot puhkaistiin jotta saatiin epiduraali laitettua. Mies sitten vähän ajan kuluttua kyseli

kätilöltä että eikö kalvoja puhkaistukaan, ja kätilö vastasi että puhkaistiin mutta mitään ei tullut. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaverin sohvalla...

 

Olin jo yhdeksän päivää yli enkä jaksanut kökkiä kotona. Menin neuvolan jälkeen kaverille kahville ja siinä sitten supisteli aika ilkeästi. Nousin sohvalta mennäkseni vessaan ja samalla hulahtikin vedet reisille. Onneksi suurin osa meni omille vaatteille ja vessaan. Vähänkö hävetti kuitenkin... :rolleyes: Tosin isoin osa vesistä valui sitten illan mittaan hiljalleen joten varsinaista vesivahinkoa en heille aiheuttanut..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotona meni. Heräsin kun peitto kastui. :unsure: Supistukset oli kuitenkin niin kivuttomia, että hetken jo epäilin. Sit kun alko veriviiruja näkymään vuodossa niin uskoin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotona yöllä sängyssä. Sänky kastui ja kun pomppasin äkkiä sängystä ylös, tulvahti lapsivettä lattialle. Siitä sitten juoksin pöntölle ja sitä tuli taas oikein kunnon loraus. Ja sitä tulvimista kesti koo loppuyön ja kun sairaalaan lähdettiin puoli kahdeksalta aamulla, piti miehen käydä laittamassa kunnon suojavarustelu autoon. Ja autossa toki tulvi myös ja sairaalaan kun pääsin, olin ihan housut märkinä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin käynnistyksessä sairaalassa ja vedet meni sponttaanisti klo 05.20 yöllä. Olin saanut cytotec tabletin illalla 22 kohdunsuulle ja sitä ennen aamulla klo 09.00.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta sairaalassa kun puhkaistiin kalvot, toisesta suoraan sängylle aamuyöllä kotona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kotona vessakäynnin yhteydessä, sitten sitä tulvimista jatkuikin koko loppuyön..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lapsivedet meni kotona keskellä yötä. En kyllä ollut ensin varma, että oliko se lapsivettä, koska sitä tuli niin vähän. Lähdimme kuitenkin sairaalaan varmistamaan tilannetta, ja niin synnytys pikku hiljaa käynnistyi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now