Guest HelmiQ

Missä lapsivedet meni?

618 posts in this topic

Sairaalassa kalvojen puhkaisun yhteydessä. Kyseessä spontaani synnytys, mutta kalvot puhkaistiin epiduraalin yhteydessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotona meni molemmista lapsista lapsivedet. Toisesta vessan lattialle ja toisesta lätsähtivät keittiön lattialle kesken iltapalan. :D Tuon toisen kohdalla olin juuri kerennyt shoppailureissulta kotiin, ihan jees ettei tulleet tuntia aikaisemmin Sellossa. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Synnytyssalissa kun kalvot puhkaistiin. Ja hyvä niin, sillä mitä lähemmäs laskettu aika tuli, sitä enemmän mua jännitti kaupungilla liikkuessa pääseekö kuivin vaattein kotiin :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Töissä meni lapsivedet keskiviikkona kun pe olisi alkanut äippäloma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kummastakin mennyt lapsivedet sairaalassa: esikoisesta kalvot puhkaistiin ja tokasta puhkesivat itsestään :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sairaalassa kun kalvot puhkaistiin, tosin tuolloin ei näkyvää lapsivettä tullut ulos. Ja "vesi", joka oli paksua vihreää puuroa tuli ulos vasta vauvan pään syntyessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Synnytyssalissa, kun kohdunsuu jo täysin auki ja kätilö puhkaisi ne ihan sormella. Tiiviit ja tiukat kalvot :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekassa meni avautumisvaiheen aikana, kotona oli loiskahdellut ylälapsivesiä. Tokassa meni ponnistusvaiheessa´. Molemmilla kerroilla siis sairaalassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sairaalassa meni, mutta kuitenkin ihan spontaanisti. Olin ollut käyrillä 15 min. kun kuului "poks"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mulla lorisi vedet reilu kaks päivää. lorina alkoi kotona jumppapallon päällä suomi-slovakia pelin toisessa erässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisen vedet tuli kotona, eväshedelmiä pilkkoessa.

 

Toisen vedet ei tulleet vasta kuin itse vauvan mukana ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotona sohvalla kuului äsken poks! vähän iltakahdeksan jälkeen tänään. Ei onneksi sohva kastunut, kun kerkesin ponkasta siitä pystyyn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sairaalassa käynnistyksen aikana luonnostaan. Pari to-del-la kipeetä supistusta ja sitten kuului niks ja naks ja "pisut" tuli alle :D Vedenmenon jälkeen synnytys eteni vauhdilla..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotona aamupäivällä kun nousin aamupissalle. Eli lorahteli pikkuhiljaa ja ekat suoraan pönttöön :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotona menivät. Tuntia aiemmin aamuyöllä alkaneet tosi kivuliaat supparit, ja istuin ruokapäyän ääreen juomaan kahvia. Piti nousta heti takaisin ylös ja suoraan vessaan, ihan kunnolla lorisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now