Ink Q

Plussa vai ei, vol. 2

1021 posts in this topic

Mitäs sanotte tästä?

 

 

 

Sain r-testiin perjantaina haaleamman haamun ja ajattelin, että johtuu oviksesta kun kp oli vasta 12. Voiko se ovis näkyä edelleen raskaustestissä? Kuva otettu n. 3 min testien tekemisestä. Yllä ovistesti ja alla raskaustesti. Vielä oon vahvasti oviksen kannalla, mutta ihmetyttää, että raskaustestikin reagoi noin herkästi (kyseessä Davidin testi, herkkyys 25). Lähdin muka varmistelemaan ovista tämänviikkoisten yökkäilyjen ja vatsatautioireilujen jälkeen, mutta eipä tämä mitään selventänyt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apuva! Tulin just yötöistä ja toivottavasti täällä joku ois vielä hereillä kattomassa kaverina, että onko tässä testissä nyt sitten se kaivattu plussa vai näänkö mie ihan harhoja! Mies tulee kotiin vasta aamulla ja en saa sitä kiinni joten auttaakas ja kertokaa mitä näette?

Testi on kylläkin se paljon kiistelty RFSU:n testi, joka joittenki keskustelujen mukaan näyttää haamuja, vaikkei olisikaan raskaana.

 

9861825.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ei ollut ketään hereillä, mutta jos vielä kelpaa... Kyllä siinä näyttää viiva olevan, mutta valitettavasti väri näyttäisi tarttuneen viivan paikan reunoihin eikä itse viivaan. Itse tarkistaisin tuloksen jonkun muun merkkisellä testillä, koska ei tuosta oikein voi mitään varmaa sanoa.

 

Innalla puolestaan on kyllä ihan selvä viiva raskaustestissä. Vaikka raskaustestien ei pitäisi reagoida LH:iin, niin ilmeisesti jotkut naiset kuitenkin saa raskaustestiplussiakin oviksen aikaan. Mutta ilmeisesti se on aika harvinaista. Eipä tuossa oikein voi muuta kuin odottaa ja testata uudelleen. Ota digi käyttöön. Viikkonäytöllinen auttaa tarvittaessa hiukan arvioimaan sitä raskauden kestoakin.

Edited by Elkku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halusin tulla kertoon et ei se mun "viiva" ollu mitään. Tulolla aikasemmin on kuva ^ Mulla oli vaan niin älyttömät raskausoireet päällä niin tein testin. Myöhemmin tulin kumminki siihen tulokseen et oli ovispäivä tuolloin. Kun en omaa kiertoa vielä tiedä. Vasta yhet menkat ollu synnytyksen jälkeen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!!

 

Kyllä R-testit reagoi hyvin monella naisella LH-hormoniin..he eivät vain sitä itse tiedä.. :)

..itse tätä aikonani testailin "koekaniinina" muutaman kierron verran liuska&puikkotestein..

 

Guests - oletko dippaillut vielä maanantan jälkeen?

..tuo RFSU:n testi ei ole herkkä testi, on herkkyyttä 50mIU/ml..

 

Plussatuulosia! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä kyyläämässä muitten viivoja. :ph34r: Laittakaas lisää tän yhden vauvakuumeisen ihasteltavaksi! :wub:

 

Ja tietty toiveena ois että itsekin sais pian tänne jopa kuvaa ladata... Vaan saas nähdä kuin ämmän käy. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kyllä minä tuossa hentoisen haamun näen! Testaile pian uudestaan, jospa tuo vahvistuisi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Joo ja itse asiassa se selkiytyi ja vahvistui aika paljonkin vielä tuon kuvan ottamisen jälkeen. :) Mulla oli esikoisestakin eka testi tosi hailakka haamuplussa, ja nyt se haamuplussa nukkuu tuolla pinnasängyssä :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

onnea Elena!!! :)

 

Tässä olis mun testit tältä päivältä, kp27/29-38 ja dpo10 tai dpo11.

 

http://aijaa.com/001639939821

 

http://aijaa.com/001289939822

 

Toinen testi on Pregcheck ja toinen joku eBayn halppis, jonka pitäis olla 10-herkkyyttä. Siinä en itekään tahdo nähä oikein mitään viivaa..

Mut mitä mieltä tuosta Pregistä. Hitto ku ottaa aivoon, en huomannu katsoo kelloa joten en tiedä, onko tuo viiva tullut sen 5min sisään vai menikö pari min yli. :girl_sigh: Joka tapauksessa alle 10min sisällä otettu kuva!

 

Niin ja lisättäköö vielä, että eilen tein samat testit. Silloin sain Pregiin vaan valkosen viivanpaikan, tämän päiväsessä on mun silmään vähän väriäkin. Ainakin luonnossa..

Edited by Puuhis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko??? apua!!! Mä en usko ite kyl vielä :) Täytyy tehdä uus testi huomenna! (Tai siis testejä, eihän se yks mihinkää riitä ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en saa puuhiksen kuvia auki. :(

 

Elenan testissä näen kaksi viivaa. Tosin suosittelen vielä toista testiä rinnalle, koska tolla testillä mä olen saanut karmean vahvan viivanpaikan sen kerran kun olen sitä kokeillut, muut näytti selvää negaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt mäkin sain auki, ja viivaset näkyy. Jostain syystä tahmoi tuo sivusto äsken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun plussat osoittautui sit kemialliseksi.. että näin. :girl_sigh: Toivottavasti muilla plussat on pysyviä! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elena, eikä?? :girl_mad: alkoiko vuoto jo? mulla oli tammikuussa semmonen kemiallinen, että haaleat plussat dpo11-dpo15 (normaalisti luteraalivaihe 12-13pv) ja sitte hirveellä vuodolla veke.. Kumpa oliskin vaan harmitonta tuhruttelua!! :lipsrsealed: :lipsrsealed:

 

Mäkin tässä kemiallista pelkään, mutta nähtäväks jää, kuin käy :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässäpä kp28/29-38 ja dpo11 tai dpo12 kuva-arvoitukset :)

 

eBayn halppisliuskalla ja apteekin omalla testasin. Harmittaa, kun ei ollut Pregcheckejä varastossa, olis voinut arvioida viivan vahvistumista :( Nuilla eBayn testeillä ei oikein tee mitään!

 

Molemmat testit testiajalla:

http://aijaa.com/007839947751

 

Apteekin oma, avattuna testiajalla:

http://aijaa.com/005489947750

 

Apteekin oma testiajan jälkeen (15min testauksesta)

http://aijaa.com/002529947752

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin täällä tihrustan pregcheck -haamua/viivanpaikkaa. Pari kuukautta sitten linkitin tänne CB-haamun kuvia, jotka sitten osoittautuivat virheellisiksi. Nyt pelottaa, että onko tämäkin vain joku viivanpaikka tms. Eilen tein myös testin ja siihen tuli jotain ehkä erottuvaa. Tänään näkyy jo selkeämmin ja kuivuttuaan tuosta vielä selkeni. Kuva otettu just ennen kuin 5 minuuttia täyttyi (istuin sekuntikellon kanssa, joten tiedän :D )

 

Mitäs sanotte?

 

http://aijaa.com/008119947814

 

Esikoinen olisi toiveissa ja marraskuun keskenmenon jälkeen uusi raskaus olisi todella odotettu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.