Ink Q

Plussa vai ei, vol. 2

1021 posts in this topic

9473417.t.jpg

 

Tässä on aamuinen ja iltainen pregcheck :) Aika paljon vahvistunut vai mitä? :) Kuitenkin testien välissä vain 11h... Mitäs sanotte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näen Pikku12:n molempien postauksien ylemmissä kuvissa selvästi kaks viivaa.

 

Niissä on viivat :) Kuivuttuaan tuo viimonen testi tummentui huomattavasti <3

 

Muoks tässä kuva :)

9474133.t.jpg

Edited by pikku12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Entäs tässä? :)

 

9475996.t.jpg

 

Toinen viiva piirtyi melkein heti, kun testi kastui :) Haalea se on tosin, mutta kaksi punaista viiva!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

9476832.t.jpg

 

Eilinen ja tän päivänen :) Kyl mä nyt oon vaan raskaana :D Todella ihmeissäni olen, kun noin paljon viiva vahvistunu päivässä! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edellisessä näin jotain pienen pientä alkua, mutta tässä viimisessä kuvasarjassa plussa on ihan selkeä!! Onnea! Menet varmaan lokakuun odottajiin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea! Hurjan aikaisin viivat näkyykin, vau. :)

 

Nopeasti kyllä vahvistunut, siis ihan ällistyttävää :o Luulen että edelliset menkat olivat valemenkat.. Mutta onneksi hedelmöitys on aika helppo laskea, kun näitä "päiviä" ei ollut kovin montaa :) 13 päivää sitten oli raskaustesti negatiivinen niin ei jätä paljon arvailujen varaan (onneksi ) että koska ois voinu raskaus alkaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun oli pakko tehdä aamulla uusi Clearblue plussatesti. Ihan selkee ja hyvä plussa. Toivottavasti ei mene kesken, kun pöhköpää en jaksanut odotella menkkojen alkuun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pikku12: Olisinkohan 4+3 nyt kun laskin että on tuo 38 päivän kierto. Ovista kun en kiinni tikuilla saanut mutta sellaisia melkein plussia ja sitten lähdin reissuun ja tikuttelu jäi mutta toi on varmaan aika lähellä totuutta :D ja onnea sinulle myös plussasta ! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.