Ink Q

Plussa vai ei, vol. 2

1021 posts in this topic

Kai sitten minäkin kun muutkin... :grin:

 

Ylin dpo 9, keskimmäinen dpo 10, alin dpo 12

 

9509985.t.jpg

 

Dpo 12

 

9509984.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvin on pikku12 viiva vahvistunut. :tender:

 

Icelan vikassa testissä mäkin näen ihan selvän haamulaisen. Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

icela Onhan siinä selvästi haamulainen! :give_heart: Ja mä en yleensä näe mitään viivoja kenenkään testeissä, vaikka muut näkee B)

Mahtavaa, ihanaa! Onnea!! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

icela, aivan selvän haamun minäkin näen viimeisimmässä testissä! Jospa tämä olisi nyt vahvistuva ja pysyvä plussa! Onnea! :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näen kyllä, mutta valitettavasti näyttää enemmän sellaiselta Clearbluelle tyypilliseltä viivanpaikalta, varsinkin, jos kuivuessaan väri kertyy viivan toiseen reunaan. Toivottavasti olet vain aikaisessa (noilla dpo:illa ei tosiaan välttämättä vielä näy) ja muutaman päivän päästä viiva on jo selkeä plussa. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos :) En siis ole hullu:P Ei se ainakaan livenä se väri siinä viivan reunassa ole. Muuten vaan kyllä todella haalea :/ On ollut ihan samantyyppisiä oireita kuin edellisessä (keskenmenneessä) raskaudessa, etten malttanut odottaa pidempään. Mut pitääpä ostaa lisää testejä ja testailla vielä tulevina päivinä. Mikä olis paras testi ennen menkkojen alkua?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin siis, vähän epäselvästi tuon selitin. Siis, ei se väri kuivuessaankaan siihen reunaan kertynyt. Tuo kuva on otettu kuivasta testistä (joskin kyllä samalta se mielestäni näytti märkänäkin).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos tuo viiva on tuollainen ollut jo vaikutusajan sisällä, uskoisin että oikea plussa on kyseessä! Ei ole kuitenkaan vaan kapea viiva, vaan näen haaleaa viivaa koko leveydeltä. Suosittelisin vaikka apteekin omaa seuraavaksi tai Clear Bluen digitaalista :) Peukkuja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Nattunen :) Ostin nyt apteekista digitaalisen ja sitten kaksi first signal-kasettitestiä. Nuo kasettitestit teen ehkä nyt illalla ja huomenna aamusta ja sitten digitaalisen vasta sitten jos viiva alkaa näyttämään selkeämmältä (ts jos mieskin sen näkee:P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein illalla first signalin ja siihen ei tullut muuta kuin roskishaamu:( Nyt aamulla tein uuden CB:n ja tulos oli tämmöinen:

 

http://aijaa.com/007839551432

 

Kuva otettu vaikutusajan sisällä.

 

Eli ei kyllä kovin selkeä. Nyt pari tuntia sitten tein taas first signalin (virtsa rakossa 4 tuntia niin kuin eilenkin) ja puhdas nega. Ei edes roskishaamua:/ En tiedä mitä pitäis oikeen aatella. Ilmeisesti en sitten ole raskaana vaikka oireet hämääkin (syön teroluteja, joten ne kait voi aiheuttaa raskausoireiden tyyppisiä oireita). Keskenmenneessä raskaudessa sain jo dpo 10 first signaaliin selkeän haamuviivan vaikutusajan puitteissa. Harmittaa todella. Olin niin varma, että oon paksuna kun tuntui ihan siltä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ihan lohdutuksena, mä en ole koskaan saanut First Signaliin minkäänlaista viivaa! Kyllä mä tuossa olen haalean viivan näkevinäni, mutta toisaalta clear blue on usein valitettavan paljon kaikkea muuta kuin clear... pidetään peukkuja että viiva sieltä vielä putkahtaisi! Itse kyllä liputan apteekin oman puolesta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehkäpä pitäis sitten niitä Apteekin omia hankkia kun kaikki niitä kehuu:) Mikä niissä on herkkyys? Ärsyttää, että oon mennyt tuhlailemaan jo niin paljon noihin testeihin hätähousu kun olen. Marraskuisen keskenmenon jälkeen on jäänyt sisälle sellanen tyhjä olo ja sitä niin kovasti toivois sitä plussaa. Ikää on jo 32 v ja esikoinen toiveissa ja on todella vaikeaa vaan rentoutua ja olla ajattelematta tätä projektia kun sitä niin paljon haluaa. Voi kun pystyisin vaan unohtamaan jutun pariksi päiväksi ja jos menkkoja ei kuulu niin sitten testata uudestaan. Mut itseni tuntien en pysty siihen :P

 

Nattunen: etkö oo saanut First Signaalin viivaa edes raskaana ollessas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehkäpä pitäis sitten niitä Apteekin omia hankkia kun kaikki niitä kehuu:) Mikä niissä on herkkyys?

 

25 IU HCG/l on niissäkin.

 

Terolutit todellakin voi aiheuttaa kaikki mahdolliset "raskausoireet" mitä vain ikinä keksit. Keltarauhashormoneja käyttäessä ei missään nimessä kannata luottaa mihinkään tuntemuksiin, suurella todennäköisyydellä ne on vain sivuoireita jos testi näyttää negaa. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haamuilija80, kyllä mä oon kummassakin näkevinäni plussan. Toivottavasti se siitä vahvistuisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin mä nyt pelkäänkin, että teroluteista johtuu. Oon kyllä syönyt niitä jo pari kuukautta. Alkuun kuukautiskierron alkuunsaamiseksi ja nytten sen säännöllistämiseksi. Aiemmin oireena niistä ollut vaan huonovointisuus ja jomottava vatsakipu. Nyt tuollainen vihlova kipu kohdussa dpo 7 ja nivusvihlonnat sen jälkeen tähän päivään asti on poikenneet aiemmasta ja muistuttaneet täsmälleen oireita, joita viime syyskuussa sain raskaudessa samoilla päivillä. Siksi toiveet oli nyt niin korkealla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apteekin omalla sain esikoisen aikaan parhaan viivan, olin raskaana ja first signal ei antanut edes haamua. Elä huoli sitä rahan menoa, ei sitä parin kk päästä enää muista! Pidän kovasti peukkuja!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.