Ink Q

Plussa vai ei, vol. 2

1021 posts in this topic

Pitäiskö mun hakee apteekista Apteekin oma testi ja tuoda kuva siitä tänne :grin: :grin: :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

suvi anna armoa, mä en oo vielä pitkään aikaan pääsemässä ultraan ja tää on ainoo keino nähdä että oon oikeesti raskaana :blush: En nimittäin vieläkään pysty tätä uskomaan vaikka oon pissiny kohta niin monta tikkua että ne tippuu vessan kaapista lattioille :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei kun mun oikeesti tekis mieli mennä ostamaan testi ja tehdä :grin: . Ja käyppä odotuspuolella kattoo mun päikyn muutama eka sivu niin näet että oon ollu ihan samanlainen :blush: . Mä jopa stressasin että jotain on pielessä kun hcg nousi niin nopeasti :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania kuvia taas Mollamaija laittanut tänne! Kyllä vaan noiden tuplaviivojen katteleminen on niin kivaa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olin joskus dpo11-13 ihan varma että on rypäleraskaus tai joku kun viivat vahveni niin järkyttävää vauhtia ja digi antoi isot viikot dpo12 :D

Nyt ehkä vähän alan uskomaan että on ihan normaali raskaus kyseessä ja hormonia vaan erittyy paljon kun pieniäinen rakentelee hienoa istukkaa itselleen :)

 

Lavella :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täysin sekavan kierron takia luulin ovikseni olevan nyt muiden oireiden perusteella, mutta ovistestiin pärähti ennen kontrolliviivaa tummanpunainen testiviiva ja samasta näytteestä raskaustestiin nuo n. 20 min sisällä tulleet roskishaamut. Rt on apteekin oma, kauniisti auki revittynä... Luonnossa haamuviiva näyttää vähän selkeämmältä haalean vaaleanpunaiselta. Olisipa tämä nyt sitä, mitä tässä on jo kauan toivottu.

 

7500364040_52c45bcf52_c.jpg

 

7500361666_de97effa4c_c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kenguru: Mulla ei koskaan tullu apteekin testiin mitään viivoja.. ei testiajan sisällä eikä sen jälkeen (ja mä olen joskus aiemmin edellisessä suhteessa ollut sellainen hysteerinen himotestaaja). Tee kuitenkin vielä myöhemmin uusi? Pidän kyl peukkuja, toivottavasti viiva vahvistuu ja tulee näkyville ihan oikeaan aikaan! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kenguru: itselleni tuli apteekkiin (x 2) vähän samanlaisia haamuja. Tein siitä muutaman päivän päästä Clearbluen digiversion ja jep, tiineenä oltiin. Odota rauhassa muutama päivä ja kokeile uudestaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kenguru: itselleni tuli apteekkiin (x 2) vähän samanlaisia haamuja. Tein siitä muutaman päivän päästä Clearbluen digiversion ja jep, tiineenä oltiin. Odota rauhassa muutama päivä ja kokeile uudestaan :)

 

Mulla kävi juuri näin myös.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kannustavista kommenteista. :) Testaan aamulla uudelleen.

 

Yleensä kiertoni on pillereillä, ilman niitä, teroluteilla jne. ollut täysin oireeton kp1:n muutaman tunnin selkäkipua lukuunottamatta. Nyt nännit ovat olleet kipeät jo kolme päivää, joten sekin puhuisi plussan puolesta. Ja ymmärtääkseni tosiaan ovistesti voi reagoida raskauteen, mutta ei toisin päin. Kaikenlaisia poikkeuksia tietty on ainakin netin mukaan...

 

Jännittää niin paljon, etten meinaa housuissani pysyä. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viiva näkyy, tsemppiä sulle Kenguru! Itselläni ovulaatio näytti Apteekin Omalla haaleaa plussaa joitakin kuukausia sitten, viiva oli tämänmoinen: http://aijaa.com/007349911130

 

Testasin omituisten oireiden vuoksi kesken kierron, jotka osoittautuivatkin vahvoiksi ovisoireiksi..

 

Toivottavasti sulla kuitenkin on juuri sitä itseään tuo viiva :give_heart:

Edited by icela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullakin on valitettavasti raskaustesti haamuillut oviksen takia. Olin tietysti tosi pettynyt :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuo ovishaamuilu mullakin tuli ekana mieleen, vaikka tietty muuta toivon. Tällainen alla oleva vertaus tuli Kaksplussan puolella vastaan tuosta testien ristiin reagoimisesta, mikä selittää aika hyvin asian. Enemmistö netin keskustelijoista tuntuu pitävän apteekin testiä varmana, mutta näiden muutamien poikkeusten takia suhtaudun vielä vähän skeptisesti haamuun. Koska olen koko kiertoa ja etenkin ovista tässä metsästänyt jo kuukausikaupalla, olisi sekin toki mieluisa yllätys. Ei kuitenkaan yhtä mieluisa kuin se toinen vaihtoehto... No, katsotaan mitä testi sanoo huomenna. :)

 

"Tän voi selittää silleen, että ovishormoni on kuin tyttö ja raskaushormoni tyttö, jolla on hattu. Ovistikulla testataan, onko tyttö paikalla, eli se näyttää sekä ovulaation että raskauden. Raskaustestillä taasen testataan, onko siellä se hattu, joten siinä ei näy kuin raskaus."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla reagoi Apteekin Oma, pregcheck-liuska ja david-liuska tosi selkeästi ovulaatioon. Apteekin omaan tulee ihan selvä punertava haamuviiva. Pregcheck-liuskaan tulee selkeä punertava haamu jossa kuivuessaan väri kertyy enemmän testiviivan vasempaan reunaan. David-liuskaan tulee selvä punainen viiva joka on joko ylä- tai alareunasta katkonainen, eli viiva ei ole kauttaaltaan tasapaksu ylhältä alas vaan tavallaan "loppuu kesken" toisesta päästä.

 

Oon kuviakin omista ristiinreagoinneista laittanut kaksplussaan ja tosi selkeitä viivoja niissä mun ovisaikaan tehdyissä r-testeissä on ollut. Laitoin Pregcheckille vajaa vuosi sitten viestiä tuosta ristiinreagoinnista ja heiltä tuli vastaus että raskaustesti voi reagoida LH-huippuun kun LH-taso nousee tosi korkeaksi (kaikilla se ei yhtä korkeaksi nouse joten ihan kaikki ei myöskään saa raskaustestiin viivaa oviksen aikaan).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huomenta. :) Eilen n. 9 h pidätyksen jälkeen 20 min sisällä tuli tuo haamu. Äsken n. 6 h (jep, ei oikein nukuttanut) jälkeen 10 min sisällä samanlainen tai aavistuksen tummempi haamu (väriä kuultaa hitusen testiliuskan reunassakin). Nännit kipeämmät kuin eilen, mutta ei muita olennaisia oireita.

 

Pco:n takia vähän edelleen mietityttää, onko tässä kyse vain ovulaatioon reagoimisesta. Nyt ovistestin testiviiva muuttui vasta testiajan jälkeen (kuivuessaan?) tummemmaksi kuin kontrolli, joten sen mukaan LH-huipun voisi olettaa olevan ohi. Jos nyt olisin raskaana, oikea ovis olisi sattunut juhannuksen tienoille, mikä sopisi kyllä follikkeliultrien tuloksiin. Silloin nyt mentäisiin vasta viikoilla 3-4 eli raskaustestin ei välttämättä kuuluisikaan näyttää vielä yhtään mitään.

 

Tulen ehkä hulluksi kohta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä varovasti jo uskallan onnitella! Ja kai testaat lisää vielä, nää on niin jänniä aina! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos, vaikka vähän pelottaakin yhä. Varmasti testaan! En ole aiemmin saanut mihinkään raskaustesteihin (niihin kymmeniin...) muuta kuin korkeintaan vitivalkoisen viivan paikan ja kerran ilmeisesti virheelliseen testiin kummallisen ohuen viivan ihan kontrolliviivan viereen ikään kuin liian lähelle sitä. En tosin tiedä, olenko ovuloinutkaan aikoihin, joten sikäli ei ole taas vertailupohjaa ovisajan testeihin. Hermoja raastavaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis oikeesti? :o ei oo totta, taas tuhnuttaa. On kyllä päivät menossa niin että kuuluis menkkojen olla muutenki mutta mutta silti

 

post-6327-0-74726400-1354644612_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

no aika selkee! ja mun käsittääkseni tuhruvuoto on aika yleistä just niihin aikoihin kun oikeesti pitäis menkkojen olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.