Ink Q

Plussa vai ei, vol. 2

1021 posts in this topic

Itselläni ainakin alkuraskauksissa on esiintynyt menkkamaista poltetta, esikoisesta koko ajan luulinkin, että ne sieltä ovat tulossa, ei plussa käynyt mielessäkään, vaikka tjottailtiinkin :) Eli ihan normaalia alkuraskauden juttua voi olla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takaintialainen (erikoinen nikki muuten, mistä se tulee?), kyllä mä viivan nään sun testissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takaintialainen ja Speranza:

Mulla tuli toissapäivänä ihan samanlainen ihmetys samaan testiin. Tänään kuitenkin puhdas nega... Mietin, että pitäisiköhän tehdä viikonloppuna joku herkempi testi vielä (jos menkat ei ala.) Nyt menossa mulla siis kp 32. girl_impossible.gif

Edited by Foxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takaintialainen (erikoinen nikki muuten, mistä se tulee?), kyllä mä viivan nään sun testissä.

 

Musta tuntuu ihan vähän siltä, niinkun Peppi Pitkätossussa jossain olis joskus mainittu se, mutta en kyllä yhtään mee takuuseen? girl_crazy.gif Jostain se vaan pamahti mieleen joskus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt mua kusetetaan ja pahasti :girl_cry: Sain tänään aamusella selvän viivan (ilmestyi melkein heti) kaupan halppistestiin. Menin aivan sekaisin onnesta ja polkaisin heti apteekkiin ostamaan clearbluen. Siihen tuli kuitenkin teksti: ei raskaana. Kuukautiset on myöhässä 2-3 päivää. Mitä mieltä olette?Dpo 11 tänään.

Edited by Aila

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ jos se sun aamupissa oli "vahvempaa" kuin se myöhempi clearbluella testaus? Itse uskoisin, että selvä viiva on selvä viiva! Et masennu siitä clearbluen negasta, vaan testaa vaikka huomenna aamulla taas uudelleen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kiitos katya11 kannustuksesta :) Oli se....Tähän clearbluen testiin olin ollut vain 1 h pissaamatta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veikkaisin Aila myös, että aamupissa oli vahvempaa :) Ja selvä viivahan tuossa aamuisessa testissä on, väriäkin löytyy! Onnittelut girl_in_love.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsemppii (ja toivottavasti onnea!) Aila, huomenna aamulla uus digi taas kehiin? smile.gif

Edited by Takaintialainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aila, jostain luin ettei CB:n digitestejä saa tehdä mistään muusta kuin aamupisusta että menee viikot oikein. Joten eiköhän se huomenna aamusta näytä jo Raskaana :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt mua kusetetaan ja pahasti :girl_cry: Sain tänään aamusella selvän viivan (ilmestyi melkein heti) kaupan halppistestiin. Menin aivan sekaisin onnesta ja polkaisin heti apteekkiin ostamaan clearbluen. Siihen tuli kuitenkin teksti: ei raskaana. Kuukautiset on myöhässä 2-3 päivää. Mitä mieltä olette?Dpo 11 tänään.

 

Minun tuollainen samanlainen viiva nukkuu nyt päiväunia tässä vieressä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aila, mulla clearblue näytti tulosta vasta kun kuukautiset oli myöhässä 6 päivää!!!! Sofi One Step testiin sain haamun (haaleamman kuin sulla) jopa päivää aiemmin.. mutta sen ensimmäisen 4 päivää kuukautisten poissaolo tarkoitti mulle vaan myöhässä olevia menkkoja ja uutta yrityskierrosta, kunnes ei enää tarkoittanutkaan lipsrsealed.gif Piinaavat hetket sulla, tsemppiä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mun aamuinen haamu pikkuhiljaa valuu ulos minusta... unsure.gifTais olla joku virhe se aamuinen.

Jos yhtään lohduttaa niin kyseessä voi olla kemiallinen raskaus (alkio raapaisee limakalvoa, mutta ei kiinnity) eli se testi on voinut kyllä näyttää ihan oikein.

 

Ehkä jo seuraavasta kierrosta sitten alkio nappaa kiinni. :girl_in_love:

 

 

 

Edited by Chiamaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aila, jostain luin ettei CB:n digitestejä saa tehdä mistään muusta kuin aamupisusta että menee viikot oikein.

 

Miksiköhän ihmeessä mä sain siihen illalla parin tunnin pidätyksellä (tulikin vaan pieni liru, anteeksi seikkaperäisyyteni) raskaana 3+, about minuutin odottelun jälkeen... Nyt on kuitenkin edellisten kuukautisten mukaan rv 3+6 - 4+1, hedelmöitysajankohdan mukaan voi olla ihan maks. 5+3, mutta erittäin todennäköisesti vähemmän. Onkohan tuo testi kuinka luotettava? Näkeekö jostain hormonin raja-arvot, milloin vaihtuu näytössä viikot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos yhtään lohduttaa niin kyseessä voi olla kemiallinen raskaus (alkio raapaisee limakalvoa, mutta ei kiinnity) eli se testi on voinut kyllä näyttää ihan oikein.

 

Ehkä jo seuraavasta kierrosta sitten alkio nappaa kiinni. :girl_in_love:

 

 

 

 

Todennäköisesti onkin. Niin moni hedelmöitynyt munasolu kun ei lopulta kuitenkaan kehity alkioksi ja onnistuneeksi raskaudeksi, eikä raskaustestiin kuitenkaan ilman syytä plussaa tule. Pahoittelut, ja onnea seuraavaan yritykseen.girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei voi vitsi kuinka te ootte ihania. wub.gifPS. mua hävettää maailman eniten myöntää teidän kannustusten jälkeen, että mahdollinen vauva ei kyllä ollu oikestaan yrityksen alla, vaan oikea ylläripylläri olisi ja superyksilö, joka olis raivannu tiensä esteiden läpi perille. Ja PS2, vuoto loppui ihan seinään ja sitä tuli tosi tosi vähän. ph34r.gifunsure.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kieroa, mutta tuo kuulostaa toisaalta aika hyvältä... :grin: Kannattaa tehdä uusi testi jos kerran vuotoa ei ollut tuon enempää... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja PS2, vuoto loppui ihan seinään ja sitä tuli tosi tosi vähän. ph34r.gifunsure.gif

 

Mun masuvauva on vähän vastaava tapaus. Sain aamupissasta päivä ennen menkkojen alkua "ei raskaana", menkat alkoi - ja loppui parin päivän tiputtelun jälkeen. Hain prismasta halpistestin ja sain vahvat viivat! Tein illalla seuraavan halpistestin (apteekin oma) joka ei näyttänyt edes haamua :huh: Ja seuraavana päivänä vielä Clearbluen perinteinen (ei digi) testi ja hyvin vahvat viivat! Eli kyllä nämä saattaa yllättää.. nyt siis 23+4 ;)

 

Tsemppiä ja peukkuja!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt mua kusetetaan ja pahasti :girl_cry: Sain tänään aamusella selvän viivan (ilmestyi melkein heti) kaupan halppistestiin. Menin aivan sekaisin onnesta ja polkaisin heti apteekkiin ostamaan clearbluen. Siihen tuli kuitenkin teksti: ei raskaana. Kuukautiset on myöhässä 2-3 päivää. Mitä mieltä olette?Dpo 11 tänään.

 

 

Kolme testiä olen nyt tehnyt, kaikissa havaittavissa viiva. Digitestin ajattelin tehdä vasta sunnuntaina (silloin dpo 14-15). Jännittää ja pelottaa kamalasti, ei tätä voi uskoa todeksi! :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässäpä kuva todennäköisesti viivan paikasta. tiiä näkyykö ees koko kuvassa mitään viivaan suuntaakaan.. luonnossa siis jotain näkyikin.. :girl_haha: huomenna tehtävä varmaan aamupissistä uus testi (tänään tein iltapissistä)

 

29092011978.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

JOTAIN hailuraa näen, kun tosi tarkkaan katson, mutta tee huomenna aamupissasta ihmeessä! Tsemppiä, toivottavasti viiva vahvistuu! girl_in_love.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.