Ink Q

Plussa vai ei, vol. 2

1021 posts in this topic

Jotain haamuntapaista näen minäkin, mutta ilmeisesti tuo CB:n testi antaa vahvempiakin vääriä haamuja aika usein :girl_to_take_umbrage2:

Peukkuja viivan vahvistumiselle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme testiä olen nyt tehnyt, kaikissa havaittavissa viiva. Digitestin ajattelin tehdä vasta sunnuntaina (silloin dpo 14-15). Jännittää ja pelottaa kamalasti, ei tätä voi uskoa todeksi! :girl_pinkglassesf:

 

 

Tämä oli nyt viimeinen arvuutteluviesti tänne, malttamattomana tein aamulla digitestin: Raskaana 1-2 :tender: Voi tätä onnen määrää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

myy79, miun täytyy kyllä ainaki myöntää etten näe siun testissä edes pienen pientä hailakkaa viivaa, en vaikka kuinka yritän aamu-unisilla silmilläni tihrustaa. :girl_to_take_umbrage2: Vaikka pitäisihän sen positiivisen tuloksen siinä näkyä ihan tihrustamattakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jotain haamuntapaista näen minäkin, mutta ilmeisesti tuo CB:n testi antaa vahvempiakin vääriä haamuja aika usein :girl_to_take_umbrage2:

 

Tuo antaa kuulemma myös usein ihan selvän sinisen viivan, joka on kuitenkin huomattavasti ohuempi kuin mitä plussaviiva tulisi olemaan. Tuollainen ei ole haamu, vaan CB:n typerä ominaisuus. :skilletgirl:

CB nega Tässä esimerkki negatestistä, joka saa tietämättömän hyppäämään onnesta.

 

Mun mielestä tuo on liian ohut ollakseen haamu. Kannattaa kokeilla jotain toista testiä, jossa ei ole niin paljon tulkinnan varaa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt on vasta dpo 9, mutta tein aamulla testin vain varmistaakseni, että

voin huoletta illalla nautiskella tupareissa viiniä. Testissä näkyi jo testiajan sisällä haaleaakin haaleampi haamu (kuvassa näkyy huonommin, itseasiassa en tiedä näenkö itse kuvassa enää mitään toista viivaa huh.gif), mutta cb:n digi sanoi not pregnant. Noh, muutaman päivän päästä uusi testi. girl_sigh.gif

 

 

8790215.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

JB, kyllä mä siellä hailuran viivan näen :) Mulla myös dpo9 tänään, ja samanlaisen sain aikaiseksi kuin sinä! Ensi viikolla loppuviikosta tulee tilaamani testit, niin sitten nähdään, olisiko viiva tummumaan päin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haamu nähty täälläkin. :grin:

 

Noilla päivillä on varmaan sen verran matalat hormonitasot vielä, että en yhtään ihmettele jos digitesti näyttää negaa.

 

Ja periaatteessa parin viinilasin nauttimisesta näin aikaisin ei ole mitään haittaa koska istukka ei ole vielä kehittynyt ja verenkierrot eivät ole yhteiset. Sitten vahvan viivan jälkeen kannattaa toki vetää nollatoleranssia. :grin:

Edited by Chiamaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

JB Mäkin näen sun testissä haamun!! Mulla tuo samainen testi näytti pp11 tälläsen viivan

 

019.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ :girl_haha: Katsoin että aika hailun viivan sait aikaiseksi, kun laskettuun aikaan on reilu viikko jäljellä!!

 

On hyvä katsella vain kuvia ja olla lukematta tekstejä. ;) Pitäisi varmaan mennä nukkumaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä sanotte? Davidin liuska ja puikko, ensimmäinen eilen iltapissasta, jälkimmäinen tänään aamupissasta (joskin sekin rakossa vain noin 5 h). Viivat näkyvät luonnossa paremmin... Onko nuo vaan viivanpaikkoja, näyttääkö Davidin testit tällaisia kaikille?

 

te.jpg

 

te2.jpg

Edited by Iki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iki, mulla ei ikinä näyttänyt Davidin testit mitään viivanpaikkoja eli kyllä nuo on ihan haamulaisia. sain tosiaan Davidin testillä vielä dpo10 aivan vesiselvän negan vaikka raskaana olinkin. Toivottavasti viivat lähtevät tuosta vahvistumaan. :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iki, kyllä noi haamuja selvästi on! :) Mulla noi Davidin testit näytti tosi haaleita viivoja myöhemmilläkin dpo:illa, ei niin herkät testitkin näytti siinä vaiheessa vahvempia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ja ^^ kiitos kommenteista! girl_smile.gif Nuo viivat näyttävät kyllä kuvissa vielä paljon haamummilta kuin luonnossa; varsinkin puikkotestin viiva näkyy luonnossa ihan selvästi, vaikka haalea toki onkin.

 

Testasin äsken yhden Davidin puikon vedellä ja siihen ei kyllä mitään viivanpaikkaa piirtynyt, vaan selkeä nega, eli ei se tosiaan kaikille kahta viivaa näytä. Mulla on tänään dpo11-12, eli aikaisin ryhdyin testaamaan, kun oireita tuntui niin selvästi. Täytyy odotella jokunen päivä nyt ainakin ja harkita sitten vaikka sitä digitaalista; Apteekin omalla testillä olen aiemmin testaillut sen minkä olen ja siitä olen pelkkää hyvää kuullut, mutta tähän kiertoon tilasin netistä noita Davideja.

Edited by Iki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iki, kyllä siellä taitaa pullat olla uunissa! Meidän vauvasta ensimmäinen merkki oli ihan samanlainen haamu Davidin liuskassa dpo10 :). Mitään viivanpaikkoja en niillä ikinä saanut. Varovaiset onnittelut! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahvistuvaa viivaa on piirtynyt, joten kyllä nuo totta tarkoittivat. Kiitokset vastanneille! lipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Iki! :girl_smile: Ei mullakaan oo Davidit koskaan näyttänyt viivanpaikkoja tai muita, jos on nega ollut niin ihan puhdas aina. :) On niillä plussiakin testailtu. :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en saa tota linkkiä auki.. Oisko siinä väärässä muodossa osoite? Mut nii, Davidin testit ei ainakaan mulla ole antanu kuin yhden kerran plussan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ei tosta voi erehtyä! :) Mä olen vannoutunut Davidien käyttäjä, enkä ole väärää plussaa niistä koskaan saanut!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.