Ink Q

Plussa vai ei, vol. 2

1021 posts in this topic

Kiitos taateli :grin: taidan olla sen verran ihmeissäni etten osaa linkkiä laittaa ,mutta odotellaan vielä muutama päivä uuteen testiin ja varovaisesti eteenpäin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä toi on jo ihan selkeä viiva. :girl_in_love: Eikä mullakaan ole Davidit koskaan antaneet väärää plussaa.

Edited by lavella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan selkeä viivahan toi on :) Mulla oli vaan pikkasen selkeämpi noin rv 4+2 kun testasin, noi Davidit antaa aina aika hailakkaa viivaa... Onnea! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen testi dpo 13. Vähän huono kuva, mutta luonnossa näkyy vähän selvemmin tuo toinen viiva. Siitä lähtenyt pikkuhiljaa vahvistumaan girl_in_love.gifTuo apteekin oma tehty tänään, eli dpo 15 (rv 4+1) lipsrsealed.gifpost-3223-13197958746197_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

mymmelix, kyllä tuossa selkeät viivat on! girl_in_love.gif Kokeile huomenna tai ylihuomenna uudestaan, josko viivat olisivat vahvistuneet! girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen viikon ajan tehnyt haaleita plussatuloksia, viimeksi tänään aamulla tein hyvin selvän, vaikkakin haalean plussan. Tänään illalla kuintekin CB:n digitestin näytölle tuli teksti "ei raskaana". Aikamoinen shokki!! Pelkäsin saavani "Raskaana 1-2", kun pitäisi olla vähintään "Raskaana 2-3". Siis plussa ja nega samana päivänä! Mitä minä teen??? Olen kohta tuhlannut pienen omaisuuden näihin testeihin girl_cry2.gifdash2.gif

 

Ja vastaus kysymykseen miksi testaan näin paljon: olen odottanut haalean plussan vahvistuvan ja siksi testaillut about joka toinen päivä. Viivat ovat pysyneet saman vahvuisina. Tämän piti olla viimeinen testi (CB:llä en ole testannut aiemmin tässä raskaudessa), joka antaisi sen viimeisen mielenrauhan.

 

Tuli niin hirveä olo, että laatta lentää kohta sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon tehny 2 testiä. Eilen illalla ja tänään. Pitäskö huolestua kun davidin testin viiva ei tummu? Niin ja menkkojen olis pitäny alkaa huomenna mutta hähää :D

Kuvassa ylempi on eilinen iltapissa ja alempi tämän aamun testi :)

 

P1040198.JPG

Edited by Suanke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon tehny 2 testiä. Eilen illalla ja tänään. Pitäskö huolestua kun davidin testin viiva ei tummu? Niin ja menkkojen olis pitäny alkaa huomenna mutta hähää :D

 

 

Mulla kesti useamman päivän, ennen kuin Davidin testin viiva alkoi tummua yhtään mihinkään. Se raastoi hermoa sen verran, että hain sitten Clearbluen digitaalisen varmistukseksi. Ja sitten vielä parin päivän päästä testasin taas Davidilla, ja silloin vasta viiva oli selvästi tummentunut. Sanoisin, että älä huolestu. Paljon onnea plussasta :girl_in_love:

 

Voi Barbbis, kurja tilanne. En osaa mitään muuta sanoa kuin että tsemppiä :lipsrsealed:

Edited by Liliaana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eikös se mennyt niin, että raskaushormonin määrä keskimäärin tuplaantuu kolmessa päivässä? Siihen nähden se, että viiva ei tummene yön yli lienee ihan normaalia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barbbis, voisikohan se CB:n negatiivinen tulos johtua siitä, että testasit illalla, etkä aamulla? Uutta testiä vaan kehiin aamupissasta! Tsemppiä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^menin jo vessaan uuden testin kanssa. kerkesin paketin avata ja laskea housut vain todetakseni, että tyhjennysvuoto on alkanut girl_to_take_umbrage2.gif Aika kumma, että 12h aikana voi se hormonitaso laskea noin jyrkästi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon tehny 2 testiä. Eilen illalla ja tänään. Pitäskö huolestua kun davidin testin viiva ei tummu? Niin ja menkkojen olis pitäny alkaa huomenna mutta hähää :D

 

 

 

 

Mä en missään vaiheessa saanut juuri tuon vahvempia viivoja noihin testeihin. Varovaiset onnittelut siis :girl_in_love:

 

muoks. opetellaan kirjoittamaan..

Edited by Tiukuli

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niin.. tälläinen pärähti tänä aamuna vaikutusajan sisällä Predictor-nimisellä testillä. Onko tuossa jotain? Vai viivanpaikka? Nyt menossa kp 27/28.

 

009579124140.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.