Ink Q

Plussa vai ei, vol. 2

1021 posts in this topic

^ Mä näen tossa haalean viivan. En oo itse samaa testiä käyttänyt, mutta mun mielestä tossa on selkeästi väriä, niin en sanoisi viivan paikaksi. Toivottavasti viiva tummuu lähipäivinä :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille vastaajille. Hämmentää mieltä kun ei ole ollut minkäänlaisia raskausoireita, sillä tämä haamuviiva olikin suuren suuri yllätys (ihana sellainen :lipsrsealed: )Varsinkin kun vertaa mitä oli esikoisen aikaan. No mutta, pitääpä rauhassa katsella ja tehdä muutaman päivän päästä uusi testi, joskopa on vahvempi sitten. Nyt tuli kyllä perhosia vatsaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antun testissä viiva! Testaa päivän-parin päästä uudelleen niin näet vahvistuuko :) Predictorilta näyttää testi ja siitä olen saanut niin huonoja kokemuksia etten siihen luota pelkiltään. Itse testaisin eri merkillä (esim. apteekin oma raskaustesti)joka näyttää selkeästi viivan tai sitten digitestillä joka ei anna arvauksen varaa. Tosin digi ei ole niin herkkä kuin apteekin oma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein tänään apteekin omalla testin ja siihen piirtyi testiviivaa vahvempikin punainen viiva heti :) Eli taisi tuo eilinen haamu olla ihan oikea positiivinen tulos. Nyt tänään jopa rupesi vähän tuntumaankin siltä, että on oikeasti raskaana. Plussatuulia kaikille muillekkin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

äsh, en osaakkaan lisätä kuvaa =/ Tulkinta-apu ois ollu paikallaan.

Edited by Anmiina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä nään selvän vaikkakin hennon viivan :). Toivotaan että lähtee vahvistumaan :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sitten selostuksena: kuva aamulta, dpo 10 (tai 9). Pregnylin pistämisestä aikaa nyt 11 vrk, joten vähän epäillyttää että josko olis vaan jäämiä siitä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kiitos tsempistä <3

 

Eipä auta kun toivoa ja odotella :) Tyhmä ihminen kun täytyy mennä testailemaan näin aikasin... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin näen haalean viivan Anmiinan testissä. Pidän kovasti peukkuja, että kyseessä olisi ihan oikea plussa ja viiva lähtis tuosta vahvistumaan. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anmiina, kyllä tuo jo mun mielestäni plussa on :) Hyvän vahvakin noille dpoille! Kokeile huomenna tai ylihuomenna, josko viiva olisi vielä vahvistunut, sehän olisi vain loppusilaus tuolle plussalle ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa, samanlainen kuin mun aikoinaan eka :) Suosittelen aamupissitestaamaan vielä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.