Rae

Bola-korut

111 posts in this topic

Mä ihastuin tähän malliin bolakorut.fi -sivustolla. Täytyy vähän vinkkailla miehelle :)

 

gaia-30mm-500.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä sain bola-korun ensimmäisessä odotuksessa puolen välin paikkeilla. Alkuun pidin sitä todella paljon ja olikin kiva kun töissä asiakaspalvelussa jopa miesasiakkaat huomasivat ja kommentoivat korua ja sitä myötä myös odotusta girl_sigh.gif Loppuraskaudesta maha oli usein niin pinkeä harkkasupistuksista että pomppiva koru sattui, niin sitten se jäi kaappiin.

 

Toisessa odotuksessa koru tuntui olevan vaan tiellä kun esikoinenkin oli vielä niin pieni niin taas se jäi kaappiin.

 

Nyt sitten kuopuskuumeessa olen päättänyt ottaa korun taas käyttöön heti kun mahdollista girl_wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miten te Bolan itse ostaneet olette osanneet valita miljoonasta ihanasta vaihtoehdosta juuri sen oman? Nimim. joudun ehkä tilata noita viisi :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ei ollut helppoo, ei... :grin:

 

Itse sain synttärilahjaksi tämän:

 

white-swarovski-500.jpg

 

Siinä tuli mukana se musta nahkanauha, mutta jotenkin se ei mun mielestä oikein istunut tuon riipuksen kans (kun toi on sen verran blingbling ;) ), joten ostin siihen erikseen pitkän hopeisen ketjun. Tykkään kovasti! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskauden aikana läytin bolakorua, koska se oli ihan tosi nätti .. Mutta nyt vauvan synnyttyä se on jäänyt vähemmälle. Eipä poika siihen mitenkään reagoit. Tosin veikkaan että tässä muutaman viikon sisään sen voisi ottaa "imetyskoruksi", voisin ainakin kuviteela pojan tykkäävän leikkiä sillä syödessään :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse löysin aika helposti omani. Näytti vaan just niin "multa". Sen pinkin sydämen valitsin itselleni ja odotan ensi viikolla saapuvaksi.girl_sigh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

aijon tilata sitten kun masu kasvaa ja on ylitetty se rv 12 :) aijemmissa raskauksissa ei ole ollut, mutta nyt haluan kokeilla senkin! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin tänään oman bolani joka on hopeinen ihan perus pallo. Siinä mukana tullut ketju on liian lyhyt ja ylettyy juuri rintojen alle ylämasulle :girl_to_take_umbrage2: pitää kai huomenna metsästää pidempää ketjua...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitää kai huomenna metsästää pidempää ketjua...

 

Itse en löytänyt pidempää kuin 75cm mittaisen ketjun, joka ei riittänyt mihinkään. Mutta sitten löytyi tämä josta saa ketjua metreittäin. Lukon joutuu tosin hankkimaan erikseen ja kiinnittämään itse .. 1m mittanen ketju oli ainakin itselleni juuri sopiva :girl_smile:

Edited by _NcV_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ratkaisin oman ketjupulman sillä, että laitoin mukana tulleen ketjun jatkoksi lyhyen hopeisen ketjun niin tuli oikean mittainen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuo on kyllä aivan ihania! Usea istuu mun korumakuun just nappiin. Pitääkin mennä koluamaan Lålan laittamia linkkejä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oma bola saapui eilen :) Mies antoi lahjaksi. Se on ihan tavallinen hopeinen pallo, missä on vauvan jalanjäljet. <3

 

Nyt se odottelee tuolla kaapissa, että viikkoja kertys hieman lisää, että voin alkaa pitämään sitä :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ostin oman Bolan huutiksesta pari viikkoa sitten :girl_wink: Tykkään sen kilinästä ja myös toinen koirista rakastaa kierittää sitä mun masun päällä :grin:

 

 

Mulla on siis tämä:

 

pink-with-silver-lines-500.jpg

Edited by Faline

Share this post


Link to post
Share on other sites

musta kukkakuvioinen löytyy. sain ystävältä odotuslahjaksi aika raskauden alussa. on tullut käytettyä, ei ole kauheasti ärsyttänyt kilinä, välillä vaan edessä se pitkä nauha. mielenkiinnolla katsotaan herättääkö se nyytillä mitään tuntemuksia kun kuulee äänen ulkomaailmassa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täältäkin löytyy musta kukkakuvioinen bola ja tuossa kaulassahan se kyllä roikkuu mukana melkeimpä joka paikassa. Kilinä ei oo mitenkään häiritsevää ollut, kun ei kuitenkaan mitään kauhean voimakasta ole. Itse kanssa ootan mielenkiinnolla huomaako vauva sitä sitten missään vaiheessa tai rauhoittaako pienen oloa tai mitään :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin ostin bola-korun, jo raskauden alkuvaiheessa,mutten kestänyt sitä ylipitkää nauhaa,joten lyhensin sen normaali kaulakorun mittaiseksi. En tiedä onko siitä nyt sitten mitään hyötyä,kun se on lyhyt, mutta onhan se nätti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä sain lahjaksi hopeisen bola korun.. se olisi ollut ihan kiva mutta en ole ksokaan osannut pitää mitään kaulkoruja saati sitten että tuo on niin pitkä ja kilisee koko ajan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli kans tänään Bola-koru, tuollainen hopeinen missä on tähtiä ja kuita. Törmäsin yhdessä nettikaupassa näihin ja tutustuin sitten tarkemmin että mikä tämä ylipäänsä on. :)

Halusin ihan mielenkiinnosta tilata, ja nähä sitten onko siitä jälkikäteen tosissaan "hyötyä".

 

Suurinpiirtein navan korkeudelle tuon laitoin roikkumaan, saa nähä tarviiko nostaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itselläni Bola roikkuu aika alhaalla ja se on ihan kiva + nätti, mutta aika usein tiellä joka paikassa, kolisee töissä pöydän reunaan jne. Kovin käytännöllinen se ei kyllä ole. Oma taisi olla Pompolista, mutta se ei näyttävästi ota nyt tilauksia vastaan.

Edited by Jenny-Maria

Share this post


Link to post
Share on other sites