pampam

TÄRKEÄ TIEDOTUS KAIKILLE!

194 posts in this topic

Täällä myös yksi harmistunut, joka ei pääse enää seuraamaan tuttujen kuumeilijoiden päiväkirjoja. Ymmärrän toki muutoksen syyn, mutta harmittaa se silti :girl_sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Tulisiko sitten kaksi samanlaista, eli kuumeilu-, lapsettomuus-, odotus-, perhe-, muupäikky osasto? Vai olisiko se uusi sekalainen seurakunta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harmillisesti se vaan menee niin että kun yksi mokaa niin muutkin kärsii. Eniten harmittaa ettei tätä muutosta keretty tekemään ennenkö tapahtui muutama korvaamaton teko, mutta sillekkään ei voi enään mitään. Parempi myöhään kun ei milloinkaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä olette mieltä, haluatteko vielä erillisen "avoimen" päiväkirjaosaston, jonne pääsisi jo 10 viestillä? Tällä tavalla nekin voisivat pitää päiväkirjaa, joilla ei vielä ole tarpeeksi viestejä koossa, ja aktiivijäsenetkin tietenkin voisivat halutessaan päikkyillä sillä puolella myös.

 

En näillä pelotteluilla enää välttämättä lähtis sinne itse kirjottamaan...

Ei varmaan ole mahdollista saada pääsyä edes omaan päiväkirjaan enää? Kaipa se on pakko tyytyä jälleen "radiohiljaisuuteen" girl_sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos uusi käytäntö aiheuttaa sinulle kohtuutonta haittaa, ilmoita siitä tässä ketjussa, niin katsotaan mitä voimme asialle tehdä. Tässä ketjussa voi myös kiittää, valittaa, esittää parannusehdotuksia ja mitä vain haluaakin asiaan liittyen sanoa.

 

 

En näillä pelotteluilla enää välttämättä lähtis sinne itse kirjottamaan...

Ei varmaan ole mahdollista saada pääsyä edes omaan päiväkirjaan enää? Kaipa se on pakko tyytyä jälleen "radiohiljaisuuteen" girl_sad.gif

 

Kuten Pampam ensimmäisessä viestissä mainitsi, tänne voi ilmoittaa jos esim ei pääse enään omaan päikkyyn. Jos omien viestien määrä on sen verran pieni että menisi kohtuuttoman kauan saada vaadittavat täyteen, jotta pääsee esim sinne omaan päikkyyn, niin siihen löytyy ratkaisu. Sellainen pitää vain keksiä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harmillistahan se on, kun muutaman toilailut vaikuttaa syyttömiinkin. Mutta jospas nyt tulisi itsekin enemmän kirjoiteltua kun ihan kuka tahansa ei heti pääse lukemaan kuitenkaan :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En näillä pelotteluilla enää välttämättä lähtis sinne itse kirjottamaan...

Ei varmaan ole mahdollista saada pääsyä edes omaan päiväkirjaan enää? Kaipa se on pakko tyytyä jälleen "radiohiljaisuuteen" girl_sad.gif

 

Juuri tähän ongelmaan voisi ratkaisuna olla se erillinen "avoin" päiväkirjaosasto. Sieltähän voi sitten halutessaan siirtyä suljetummalle puolelle viestimäärän täyttyessä.

 

 

 

Mä näkisin, että se avoimempi puoli olisi vain yksi osasto, jossa olisi kuumeilijat, odottajat ja perheelliset kaikki sekaisin. Niitä päikkyjä ei ehkä kuitenkaan olisi niin paljoa, että kannattaisi tehdä erikseen kaikki samat osastot kuin suljetulla. (vastaus jpo:n kysymykseen) Ja ainahan niitä osastoja voi tehdä lisää, jos siltä näyttää että tarvetta on, mutta jos aloitettais yhdellä yhteisellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvä hyvä! Tuota 100 viestiä kuitenkaan harvempi jaksaa kirjoitella ihan vaan sitä sun tätä. Tai ainakin ehkä jo vähän joutuu perehtymään palstoihin.

 

Mites muuten, voiko täällä kysyä, että onko täällä tapana puuttua semmoiseen, jos joku käy ihan puuta heinää tarinoimassa eri ketjuihin saadakseen tuon 10 viestiä täyteen? Kun välillä näkee nickejä, jotka ovat vaan 10 ketjuun kirjoittaneet jotain "olipas kiva lukea!" ja "vai niin", ja ihan tekisi mieli painaa tuota raportoi-nappia mutta ei sitten tiedä että pitäisikö... Tuli vaan mieleen, että jos jotkut alkavat jo sen 100 "no jopas"-viestiä kirjoittelemaan, niin tylsäksi menee.

Edited by Kärpänen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä tää muutos on tarpeellinen.

 

Ymmärrän toki sen, että niitä joilla ei ole sitä 100 nyt kasassa, harmittaa. Mutta teki tämän muutoksen sitten koska tahansa niin se harmittaa jotain.

 

Toi avoin osio, jossa on kaikki pk:t samassa "kasassa" on mun mielestä ihan hyvä idea ainakin tässä vaiheessa, vähän niin kuin "siirtymävaiheeksi".

 

Ja tosiaan, toivottavasti ei tule nyt niitä diipadaapa-nikkejä jotka aiemmin näpsyttelivät sen 10 ja nyt sitten 100. Tosin jos joku jaksaa 100 viestiä kirjoittaa niin onnittelut sitkeydestä :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvä ja varsin ymmärrettävä muutos. Vaikkakin en nyt itsekään mikään aktiivi ole, mutta onhan tässä aikaa hankkiutua sellaiseksi.:girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvä uudistus meidän vanhojen kannalta, mutta uusille foorumilaisille voi tuntua aika hurjalta vaatimukselta, etenkin sellaisille, joilla ei ole lapsia tai jotka eivät ole (vielä) raskaana. Toivottavasti seurauksena ei ole kasapäin viestimääränkasvatusviestejä ilman sen kummempaa sisältöä.

 

Ja toivottavasti saadaan ihania vaukkareita takaisin, NIIN!

Tätä mäkin toivon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^mutta eihän tää koske kuin päikkyjä. Ts. mun mielestä niitä viestejä saa kyllä kirjoitettua ihan helposti klubeihin ja muihin yleisiin, muuallekin siis kuin päikkyihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse kannatan tätä uuditusta täysin, eipä tosin varmaankaan tule yllätyksenä minut täällä tietäville. Ehkäpä sitä jossain vaiheessa uskaltaisi uuden päikyn aloittaa. On meinaan ollut ikävä vaukkareiden henkeä :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juuri tähän ongelmaan voisi ratkaisuna olla se erillinen "avoin" päiväkirjaosasto. Sieltähän voi sitten halutessaan siirtyä suljetummalle puolelle viestimäärän täyttyessä.

 

Mä näkisin, että se avoimempi puoli olisi vain yksi osasto, jossa olisi kuumeilijat, odottajat ja perheelliset kaikki sekaisin. Niitä päikkyjä ei ehkä kuitenkaan olisi niin paljoa, että kannattaisi tehdä erikseen kaikki samat osastot kuin suljetulla. (vastaus jpo:n kysymykseen) Ja ainahan niitä osastoja voi tehdä lisää, jos siltä näyttää että tarvetta on, mutta jos aloitettais yhdellä yhteisellä.

Kuulostaa hyvältä ja järkevältä! :)

 

(Tämä tosin ei auta niitä paria ystävääni jotka eivät enää pääse lukemaan päiväkirjaani mutta heidän täytynee aktivoitua foorumilla saavuttaakseen Aktiivijäsenen tittelin.)

 

:lipsrsealed: Päívís

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aika harva varmaan sitä päikkyä kuitenkaan ihan ensitöikseen aloittaa...?

(Paitsi eräät trollit...)

Kyllä "porukkaan" varmaan pääsee sisään muutenkin. Ymmärrän kyllä, että jotkut haluaa enempi vaan lueskella ja taustailla, mutta eiköhän muillakin osastoilla ole siihen matskua. Päikkyosastot ei mun mielestä vaan ole mikään "kirjaston lukusali".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mites muuten, voiko täällä kysyä, että onko täällä tapana puuttua semmoiseen, jos joku käy ihan puuta heinää tarinoimassa eri ketjuihin saadakseen tuon 10 viestiä täyteen? Kun välillä näkee nickejä, jotka ovat vaan 10 ketjuun kirjoittaneet jotain "olipas kiva lukea!" ja "vai niin", ja ihan tekisi mieli painaa tuota raportoi-nappia mutta ei sitten tiedä että pitäisikö... Tuli vaan mieleen, että jos jotkut alkavat jo sen 100 "no jopas"-viestiä kirjoittelemaan, niin tylsäksi menee.

 

Minuakin kiinnostaisi tämä kun tätä on nyt sitten tänään näkynyt vähän enemmänkin täällä. Että jos tarkoitus on tosiaan vähän vähentää niitä "häirikköjä" niin onko se kuitenkin näiden säännösten puitteissa ok laitella parin sanan viestejä useaan kymmeneen ketjuun?

 

Muoks. Nyt alan itsekin jo tosin vaikuttamaan siltä että yritän samaa. :grin:

Edited by ireis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noh, taidanpa sitten painua takaisin Naiksujen puolelle, jos pitää tosiaan olla 100 viestiä kirjoitettuna ennen kuin saa aktiivijäsenen statuksen. Tuo määrä on aika vaikea saada kokoon ilman päikyn perustamista, -ainakin mulle. Ja nythän kuumeilupäikyn perustaminen ei ole mulle edes mahdollista :skilletgirl: Mua nimittäin ei kiinnosta kirjoitella liirumlaarum-viestien keräys-viestejä vain siksi, että saisin 100 viestiä täyteen.

Edited by Prickly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuli vielä sellainen mieleen että mites sitten olisi sellaiset hiljaisemmat tapaukset jotka ovat olleet jo pidempään jäseninä mutta eivät jaksaisi spämmätä? Tuli vaan mieleen sillä helpompaahan se on sata viestiä diipadaapaa pistää kuin odotella vuoden verran että pääsee myös päiväkirjoihin? En nyt oikeasti ajattele tässä vaan itseäni kun tulen toimeen ilman muiden päiväkirjojakin :girl_wink: mutta kun täällä pyydettiin mielipiteitä ja ehdotuksia niin tässä vähän ehdottelen.

Edited by ireis

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nyt tuli vastaus mun ihmettelylle...luulin aluksi, että mun sivuilla on joku vika, kun en enää päässyt ystävän päikkyä seuraamaan, mutta vastaus löytyikin täältä. Aikamoinen homma tulee tuon 100 viestin kirjoittaminen olemaan, kun ei ole vielä omaa päikkyä...saas kattoo mihin itse päätyy....jatkaakko kirjoittelua noille yleisille palstoille vai ei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minusta on hassua, että niin monesta tuntuu toi 100 viestin raja hirmu suurelta. Moni jota toi 100 viestin raja harmittaa on itsellä viestejä joku 70-80kpl, eli ei kauhean kaukana siitä sadasta. Kun nyt on kuitenkin kyse vaan henkilökohtaisista päiväkirjoista minne ei pääse. Kuumeiluklubeihin, odotusklubeihin yms pääsee niinkun tähänkin asti. Näissä ja muissa keskusteluissa kirjotellessa se 100 viestiä tulee täyteen yllättävän nopeasti.

Mitä tulee niihin viestimäärän kasvatusviesteihin, niin eipä nekään kovin asiallisia ole.

Jos haluaa vain lukea ja taustailla sitä voi tehdä muuallakin kun päiväkirjoissa, jotka kuitenkin on aika henkilökohtaisia. Itse ainakin toivoisin, että omassa päiväkirjassani ei kovin moni roikkuisi vain lukemassa vaan rehellisesti ilmottautuisi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noh, taidanpa sitten painua takaisin Naiksujen puolelle, jos pitää tosiaan olla 100 viestiä kirjoitettuna ennen kuin saa aktiivijäsenen statuksen. Tuo määrä on aika vaikea saada kokoon ilman päikyn perustamista, -ainakin mulle. Ja nythän kuumeilupäikyn perustaminen ei ole mulle edes mahdollista :skilletgirl: Mua nimittäin ei kiinnosta kirjoitella liirumlaarum-viestien keräys-viestejä vain siksi, että saisin 100 viestiä täyteen.

 

Mutta jos tänne ollaan perustamassa se "10 viestillä avoin"-osasto päiväkirjoille, niin voithan sä sinne perustaa päikyn. Menee varmaan vain hetki, että ylläpito ehtii sen osaston luomaan :)

 

Ja samoin ne päikkyilijät, jotka tahtovat että niiden "alle 100"-ystävät voivat omaa päikkyä vielä seurata, saavat varmasti ylläpidon pyynnnöstä päikylleen siirron sinne avoimemmalle päikkypuolelle.

 

 

Ei tää mun mielestä ole niin kauhean iso ongelma. Se sata viestiä tulee kuitenki aika nopsaan täyteen.

 

Ja mun mielestä uudistus on ihan todella tarpeen. Luo turvallisemman olon, ja varmasti myös ennaltaehkäisee näitä "vakoilujuttuja".

T. Hiukan järkyttynyt siitä, että kohta menee 4 000 rikki :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin ja jos sen "avoin" päiväkirjaosasto tulee, niin sinne päiväkirjansa perustettuaan pääsee aikas nopeasti aktiivijäseneksi.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now