pampam

TÄRKEÄ TIEDOTUS KAIKILLE!

194 posts in this topic

Musta tuo Keltamon idea oli hyvä - päikkyjä pääsee lukemaan vain kyseisen ihmisen kaverit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On tosi hyvä, että on rajoituksia. Stalkkerit tuntuu kaukaisilta, kun niihin ei ole törmännyt, mutta kun omalle kohdalle sattuu, niin ilolla ottaa vastaan tällaiset suojatoimet. Hyvä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vannoin, etten alkaisi rustailla viestejä foorumille vain saadakseni 100 viestiä täyteen, mutta nyt olen kuitenkin siihenkin hairahtunut. Jotenkin tuntuu niin tyhmältä olla foorumilla vuosikausia (omalla normaalilla kirjoitustahdillani) ennen päiväkirjapuolelle pääsyä, että ei auta muu kuin vastailla kaikenmaailman gallupeihin jne. viestimäärän kartuttamiseksi. Ymmärrän kyllä edelleen tietysti, miksi rajoitukseen on päädytty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ymmärrän uudistuksen mutta täytyypä katsoa miten käy... 100 viestiä tuntuu paljolta. Liityin vasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meikäläisellä ei sitten varmaan ikinä oo asiaa lukea niitä päiväkirjoja tällä kirjoitteluvauhdilla.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä pohdin kans Keltamon ajatusta, niin että kirjoittaja sais itse valita, ketä pääsee lukemaan. Olkoonkin vaikka hidas kirjoittelija.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blogi tai päiväkirja, mun mielestä hyvä, etteivät kaikki tekstit ole kenen tahansa luettavissa. Pidättäydyn itse kertomasta liikaa yksityiskohtia omasta arjesta / elämästä, koska tiettyjen asioiden perusteella mut voisi olla todella helppo tunnistaa. Ehkä päiväkirjapuolella (100 viestin rajan takana) saattaisin itsekin kirjoittaa asioista enemmän, kun tietäisin, että kaikki eivät pääse niitä tirkistelemään. Anonyymina on oikeasti helpompi käsitellä niinkin intiimejä asioita, kuin vauvakuume, keskenmeno jne. Itse en koe niitä sellaisiksi, että haluan kaikille huudella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse en vielä pääse lukemaan, mut en kyl perustais liian heppoisesti luettavaa päikkyä, tai ainakin siitä tulis tosi tylsä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikävää tuollaiset väärinkäytökset :/ mutta, mutta ehkä nyt uskaltaisi itsekkin tehdä päikyn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vielä on matkaa siihen hiukan, noh ehkäpä jo alkavalla viikolla tulee tää maaginen raja täyteen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä en edes tuollasesta päiväkirjapuolesta tiennyt, mutta nyt kun se aukesi huomasin minäkin. Mielestäni on todella hienoa, että vaatii pientä aktiivisuutta päästäkseen toisten päiväkirjoja lukemaan. Viestimäärä on mielestäni sopiva, koska melko helposti tuon 100viestiä saa kirjoitettua. Mullakin se tuli ihan yllättävän nopeasti täyteen. Saa nähdä päätyykö sitä itsekin päiväkirjaa pitämään, kun ei tästä raskaudesta vielä halua ulkopuolisille kertoa, ja pää on täynnä ajatuksia mitä haluaisi purkaa. 

 

Stalkkerit kuulostaa kyllä todella ikäviltä, jos tällaisella muutoksella näitä voidaan välttää on se mielestäni hienoa. Foorumille ja ylläpidolle muutenkin annan kiitosta tästä hiukan suljetummasta järjestelmästä. On helpompi kirjoittaa, kun tietää, että kuka vaan ei pääse lukemaan ja stalkkaamaan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin olis tässä kiva päästä juttelemaan sinne omistakin asioista ja kyselemään apuja ensimmäiseen raskauteen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aika korkealta näin alkuvaiheessa tuon sadan raja tuntuu, mutta on kyllä ymmärrettävää.

Eli ei sitä kyllä huvin vuoksi tule naputelua kasaan, eli toivottavasti stalkkaukset ovat vähentyneet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis kyllähän sitä saa sataan viestiin nähdä jonkun verran vaivaa. Varsinkin kun en itsekään pidä höpöhöpö -viesteistä, vaan haluaisin, että kirjoittamallani on jotain lukuarvoa. Mutta toisaalta minusta on mukava, että täällä vaaditaan tietenlaista aktiivisuuden osoittamista. En oikein pidä siitäkään, että tällaisella foorumilla liikkuu ihmisiä, jotka eivät juuri koskaan pukahda mitään. Onhan heillä toki siihen oikeus, ei tämä mitään pakkopullaa pidä olla. Vaan toisaalta foorumeiden idea on olla vuorovaikutteisia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now