Nadda

Keskenmenot vs. onnistuneet raskaudet

124 posts in this topic

Mulla takana 2 km:oa ja 1 varhainen km. Plussatuulia jännitetään tämän kuun osalta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

päivitetään omaa listaa:

 

Eli yhteensä viisi raskautta josta yksi onnistunut, kolme km ja nykyään olen raskaana rv14+5, toivotaan sormet ja varpaat pystyssä että tämä olisi nyt se toinen onnistunut raskaus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaksi lasta ja kaksi raskautta. Molemmat lapset siis siitä ekasta raskaudesta ja toinen meni kesken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takana yksi keskenmeno rv8+4 ja nyt raskaana rv5+0. Toivottavasti tämä jaksaa loppuun asti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme raskautta, joista kaksi ensimmäistä onnistui.

 

Kolmas raskaus poikkesi edellisistä siten, että se alkoi, ennenkuin kuukautiset ehti imetyksen lopettamisen jälkeen alkaa. Raskaus meni kesken noin viikolla 8-9, alkio oli kuitenkin kuollut jo viikolla 6. Oireet oli todella lieviä verrattuna onnistuneisiin raskauksiin. Noin plussauksesta lähtien tuntui vatsassa ajoitellen menkkamaista oloa, viikolla 6 alkoi tuntua ajoittain hädin tuskin havaittavaa etovaa oloa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takana kaksi keskenmenoa syksyltä -09: rv 7+4 ja rv 6. Nyt rv 14 menossa ja peukkuja pidetään pystyssä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. raskaus --> onnistui täysin, syntyi poika rv.40+4

 

2. raskaus --> km (rv.12)

 

3. raskaus --> nyt on menossa rv. 10 ja jännittää ihan hirveästi

 

 

Mulla 2. raskaus erosi näistä kahdesta muusta oireissa, joita oli huomattavasti vähemmän siis siinä, joka meni kesken. Pahoinvointia on ollut 1. ja 3. raskauksissa erittäin paljon enemmän. Siksi toivon niin hartaasti, että kaikki menisi nyt hyvin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 raskautta, 1 lapsi

 

Ero raskauksilla iso, ekassa raskaudessa tiesin jo ennen testiä että on tärpännyt. Tällä kertaa tein testin vain jotta olisin nähnyt etten ole raskaana. Toisin kävi, mutta alusta asti tiesin, että ei kohdussa ketään on. Lämmöt ei nousseet ollenkaan, eikä ollut mitään oireita, muuta kuin vessahätä koko ajan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 keskenmeno takana ja nyt taas raskaana 4+4. Toivottavasti tämä pysyy mukana loppuun saakka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen raskaus 3/2010 meni kesken 8+. Nyt toinen raskaus käynnissä 5+5 ja toivotaan parasta. Erona on se että nyt on todella vahvat oireet jo nyt. Onko se sitten hyvä tai huono, toivottavasti hyvä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme raskautta. Kaksi ensimmäistä onnistuneita, kolmas keskenmeno/tuulimuna. Jokainen raskaus on ollut yhtä oireeton (hyvin vähäistä pahoinvointia, vatsan nippailuja), mutta kolmannesta oli jotenkin todella epäuskoinen olo alusta saakka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi raskautta. Ensimmäisestä poika :lipsrsealed: ja toinen kesken rv4+5. :(

Edited by Ninja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjoitanpa minäkin vaikka edellisestä viestistä kulunutkin aikaa.

 

Mulla siis kolme onnistunutta raskautta ja tämän jälkeen 1 kohdun ulkoinen + kolme keskenmenoa jotka tapahtuneet viikoilla 6+ ja 7+

Viimeisin keskenmeno tapahtui tammikuussa -10 ja tämän jälkeen on ollut yritystä vaikka kuinka eikä vaan tärpännyt. Nyt kuitenkin plussasin ja ihan alussa vasta ollaan (viikkoja 5 +) pelko keskenmenosta on kamala mutta kovasti toivon ja jaksan olla positiivisin mielin vaikka vaan vähän.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisään tietoni tänne, vaikka pitkään aikaan ei kukaan ole tänne kirjoitellut mitään.

Minulla on ollut 3 raskautta, joista 2 ensimmäistä onnistui ja kaksi tervettä lasta syntyi. Kolmas raskaus meni juuri viikko sitten kesken spontaanisti rv9+6. Onnistuneissa ja tässä km:oon päättyneessä ei mielestäni ollu mitään eroa oireissa. Jotka ovat aina olleet vähäiset/siedettävät eli alun väsyviikot,rintojen aristus,pissatus ja 1 pahaoireinen migreenikohtaus/alkuraskaus. Ainoat erot onnistuneisiin raskauksiin nähden km-raskaudessa oli et a)imetän vielä kuopusta ja B) en tajunnut tätä raskautta(ei ollut raskautumisyritys käynnissä) ja se olikin ylläri rv:lle 7 asti,eli en ollut valmistautunut mitenkään eli esim.syönyt aiempien raskauksien tavoin raskautumisvitamiineja tai juonut greippimehua. Ja c)päähän koski nyt km:a edeltäneet rviikot 7-9 Niin ja onnistuneissa raskauksissa ei ollut lainkaan vuotoja,tässä 3.raskaudessakin vuotoa vain km:n alkaessa. Muuta eroa en keksi.. Eikä km:n syytä ole selvitelty,kun se tapahtui kotona spontaanisti,sairaala totesi vain ultraten että tyhjyyttä täysi kohtu nyt on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 raskaus, 1 keskenmeno ja 1 yksi lapsi. Raskauteni oli siis kaksosraskaus, toisella ei sydän sykkinyt rv 7 + jotain ultrassa. Mitään vuotoja tms.. ei tullut, hävisi itsekseen pois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 raskautta: 1 keskeytynyt keskenmeno, 1 tuulimuna ja 2 tervettä lasta. Keskenmenot lasten välissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now