Hanku

Äitiysvaatteita isokokoiselle

132 posts in this topic

Minäkin olen kiinnostunut tietää mistä löytyisi hyviä rintaliivejä. Nyt jo vaikea löytää normikaupasta sopivia niin jos paljon kasvavat raskauden aikana niin apua! Olisiko suosituksia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Change kaupat myy tosi isoihin kuppeihin asti sekä imetys, että normiliivejä. Kauniitakin vielä girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Change on todella hyvä rintaliivikauppa :) Ja palvelu on laadukasta myöskin!

 

Mulla tosiaan alkaa vaan hermot palaa noiden äitiyshousujen kanssa. Mulla on tässä kesän ajan jalassa pyörineet nuo yhdet ja samat caprit, mutta kun nekin alkaa jo kiristää ja olis muutenkin pakko saada syksyksi ainakin kahdet housut. Ei oo väliä onko farkut vai ei, kunhan löytyis sopivan hintaset ja kokoset jostain. Viimeset tavalliset farkut joita käytin ennen raskautta oli koko 56 tai 58, joten mammahousut sais olla aikalailla samaa kokoa, mutta sitten vielä se hinta. Ei oo kauheesti varaa ostella sellasia yli 40e maksavia housuja... Joten APUVA!

 

La on 18.10 eikä kauheesti huvittais koko talvea istua kotona vain sen takia, kun ei oo housuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä aattelin että hommaisin äitiyshousuja, mut se on sit jäänyt, kun ei mistään saanut mun koossa kivoja.. (Ennen raskautta koko 50-52, nyt oon hommannut vielä isompia) Oon vaan ostanut esim. H&M:n BiB-malliston vaatteita normaalia(kin :grin: ) isommassa koossa. Eihän ne topit yms. aina ihan istu, kainaloista jää vähän löysiksi jos mahasta onkin sopivat, mutta tyyliltään ne on kivempia ja en mä tiiä, mistä vois löytää oikeasti isoja, odottaville tarkoitettuja vaatteita.. H&M:n Mama-mallistossa hyvin harvoin yläosatkaan istuu. Ellokselta oon myös joitain Plus-malliston vaatteita tilannut ja tykännyt niistä :) Mulle tärkeää on ollut yläosissa riittävä pituus, koska tarvitsen huomattavasti pidempiä paitoja kuin ennen raskautta.

Edited by Elena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muuten, jos jotakuta kiinnostaa Elloksen 48-kokoiset äitiysfarkut niin laittakaa yv:tä. :) Ne oli mulle pienet, joten jäi pitämättä. Tosi kivat kyllä olisivat! Tummaa farkkua siis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulevaa ajatellen, olisiko kellään vinkkejä saman tyylisistä imetysliiveistä kuin mitä Change myy? Mulle ei mahdu se suurin imetysliivien kuppikoko edes normitilassa (normikokoni 80J), mutta tyylikkäitä ja tukevia imetysliivejä tarvitsisin kyllä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suosittelen Lumingerie-nettikauppaa. Sieltä saa useamman mallisia imetysliivejä, eikä oo kohtuuttoman kalliitakaan. Itse tilasin kaksi eri mallia ja tulivat kahdessa päivässä kotiin asti. Maksu hoitui verkkopankkitunnuksilla, ei tarvinnut luottokorttia siis. Palautusoikeus 14 päivää.

 

Oon tyytyväinen noiden imetysliivien laatuun. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, missymomilta ei enää saa kaikessa koossa vaatteita enää tämän viikonlopun jälkeen. :(

Siirtyvät valmiiseen mallistoon joissa suurimmassa osassa isoin koko on 42, ihan vain muutamassa isoin koko on joko 48 tai 52. Samoin vaatteissa voi olla mahdollista tilata vain yhdellä värillä.

 

Tosi harmillista minusta, koska olen tykännyt tilata vaatteita tuolta ja nyt meni sekin mahdollisuus.. kokoni kun on kumminkin 48-50.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Kiitos vinkistä! Tilasinkin tuolta Lumilingeriestä parit normiliivit isolla kuppikoolla, ja noita imetysliivejä tsekkasin myös :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te ketkä olette tuolta missymomilta tilanneet esim. housuja niin oletteko tilanneet ihan oman kokonne vai kokoa isompaa mitä normaalisti käytätte? Olen tässä pähkäilemässä yksien housujen kanssa ja mietin kumpaa koko ottaa.

 

Harmi kyllä, että Missymomkin rupeaa tekemään vain sitten pienempiä kokoja kun olin kanssa todella innoissani siitä, että on paikka josta löytyy hyvällä kokoluokituksella mammavaatteita. :girl_to_take_umbrage2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään antaa vinkkiä, mistä löytäisin äitiyshameita kokoa 48? Olen löytänyt kivoja äitiysvaateliikkeitä netistä, mutta kaikissa koot loppuvat kesken. Haussa olisi suunnilleen polvipituinen esim. farkku- tai sammarihame. Alan olla jo epätoivoinen, mistä saan vaatteita päälleni mahan tästä vielä kasvaessa.:girl_impossible:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin Missymomilta ihan omaa kokoa (48) olevat housut ja hyvät oli. Sinne voi kuulemma myös laittaa lantionympärystä, jolla sit tarkistavat kokoa hieman. Katselin äsken syksyn uutta mallistoa ja kyl sieltä löyty isompiakin kokoja, ei vaan enää ihan kaikista malleista. Mä kyl löysin mieleistä tilattavaa eilen ku katselin... :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kertokaapas mistä yläkropaltaan kokoa 54 tällä hetkellä oleva löytäisi talvitakin? Äitiysmallia tai sitten A-linjainen.

 

(Onneksi persus on kokoa-paria pienempi vielä niin housuja sentään löytää...)

 

 

Edited by Chiamaka

Share this post


Link to post
Share on other sites
vaatteita Tuolla oli ihan kivasti kanssa plus koon äitiysvaatteita, onko joku tilannut tuolta? Bongasin sivut joulukuisista kun jollain oli aikomuksena jotain tuolta tilailla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon katsellut noita motherhoodin vaatteita, mutta nuo postikulut olivat aivan älyttömät. Muuten vaatteiden kanssa ei ole ongelmaa, mutta housuille olisi tarvetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pippurska kiltti, viitsisitkö mitata reiden leveyden noista housuista? Olen samasisia kattellu, mutta laihtumisen myötä reisissä on löysää ja haluaisin housut joissa väljyyttä olis sen verran että pikkusen hämäis edes omaa silmää :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tilasitko Onnel housut? Mietin vain että miähän koko pitäisi itselle tilata.. Normisti on 44-48 housut käytössä riippuen mallista. Henkalla pitää olla koko 48 mutta jostain muusta mallista menee 44.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Missymomin 52 on reiluhko. Itse käytän yleensä 52 housuja ja noissa on lantiolla pikkuisen löysää. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon tilannut äitiyshousut ja muutaman trikoopaidan Dorothy Perkinsiltä. Paidat ostin muutamalla punnalla tarjouksesta, materiaali on tosi mukavaa ja on pysynyt tosi hyvänä, vaikka olen paitoja lähes päivittäin pessytkin. Housut olivat kokoon nähden reilut, jos masu vielä hieman kasvaa, nekin pääsevät käyttöön.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on isot rinnat ja samoin iso takamus ja reidet. Paidoissa koot ovat vastanneet mun mielestä aika hyvin sitä mitä pitäisi (22->50 jne). Ostamani äitiyshousut olivat tosi reilut. Niissä on vyötäröllä säätömahdollisuus, mutta olivat takapuolen ja reiden kohdalta tosi väljät, mikä on mulle tosi outo kokemus.Tästä oli kyllä ko. housujen kohdalta muidenkin asiakkaiden kommentteja.

Edited by Saffron

Share this post


Link to post
Share on other sites