Sign in to follow this  
Followers 0
hiljaisuus

Blingo vaatteet

62 posts in this topic

Ne mitä mä tilasin, vastasi aika hyvin kokoaan. Tilasin 116 (/122)cm käyttävälle pojalle 122/128 setin. 110/116 olis ollut just sopiva (kokeilin kutsuilla pojalle), mutta 122 on resorit käännettynä ihan hyvä eikä jää heti pieneksi.

98 cm vaatteita käyttävälle tytölle tilasin 98/104 tunikan ja oli hyvä koko.

Edited by hiljaisuus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan onko pääkaupunkiseudulla mahdollisuus nähdä jossain noita vaatteita?

Kun vieläkään Blingon nettikauppa ei toimi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan onko pääkaupunkiseudulla mahdollisuus nähdä jossain noita vaatteita?

Kun vieläkään Blingon nettikauppa ei toimi...

 

Pidä kutsut niin saat ne suoraan kotiin katseltavaksi?! Mä meen kuun lopulla Jokelaan kutsuille jos aikataulu antaa myöden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miksei se webshop vieläkään toimi, en halua pitää omia kutsuja :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kysyin tota webshop asiaa myyjältä kun pidin kutsut. Hän vastasi, ettei sitä luultavasti avatakkaan tällä kaudella vielä ollenkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Webshopin aukeamisesta ei tosiaan ole vielä tietoa, mutta tilata voi suoraan myyjiltä ilman kutsujakin Schnappi =) www.blingo.fi -> ryhdy emännäksi, sivun alaosassa on kartta ja sieltä näkee myyjien yhteystiedot. Tai sitten voit laittaa viestiä myös mulle :girl_wink:

 

Mun mielestä aikuisten vaatteet vastaavat aika hyvin kokoaan.

 

Muoks. Schnappihan se oli, joka kirjoitti ettei halua omia kutsuja pitää :)

Edited by RouvaR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juu minä en halua pitää kutsuja, lähipiirissäni on vain muutama lapsiperhe, joten eipä kutsuille montaa osallistujaa tulisi, jos ketään. :) Itse olisin kyllä hyvin kiinnostunut kokeilemaan Blingoa!

 

RouvaR, millainen maksusysteemi Blingolla on jos tilaa tällä tavalla "etänä", saako laskulle vai pitääkö vinguttaa visaa? Onko palauttaminen/vaihto helppoa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maksaa voi laskulla (20 pv maksuaikaa, voi myös maksaa erissä) tai kortilla. 14 vrk maksuton vaihto/palautusoikeus on. Torstaina tulee lisäyksiä mallistoon, ihania kesäuutuuksia sekä lapsille että naisille (ja miehillekin yksi paita) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oisko kellään tietoa kuka Jyväskylässä esittelee?Voisin ehkä pitää kutsut..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin eilen kutsuilla ja tilasin tytölle pari bodyä (Benson ja Blingo Multi). Olivat kohtalaisen reilua mitoitusta, joten siksi ostin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blingon vaatteet ovat ihanan pehmeää materiaalia ja tuntuvat ihanalta päällä. Vastaavat mielestäni hyvin kokoaan. Värit olivat luonnossa hailakammat kuin kuvastossa, mutta ei häiritsevästi. Hyvä kokemus, tilaan täältä toistekin. :)

 

Kiitos, rouvaR :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin myös pari juttua itselleni ja olen tykännyt kovasti!

 

Pojan body tuli tänään ja hyvältä vaikuttaa sekin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elisha, voit etsiä oman alueesi myyjän www.blingo.fi -> ryhdy emännäksi -> sivun alaosassa on kartta, josta näkee myyjät tai voit laittaa myös mulle viestiä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä emännöin Blingo-kutsuja tulevana lauantaina Pirkanmaalla, jos jotakuta kiinnostaa, voin kertoa yv:llä tarkempia tietoja paikasta ja ajasta! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmeisesti tässä yritetään kiillottaa brändiä tuolla ekologisuudella. Esteettisesti vaatteet eivät erotu mitenkään muusta tarjonnasta. Melko mitäänsanomattomia, osa jopa vähän tyhmiä kun saumat on ommeltu niin ikävästi näkyviin. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiedoksi tännekin, että blingolla alkaa huomenna ale :) Myyjien kautta saa tilauslomakkeen, josta näkee alehinnat.

 

Sinulle Pahanilmanlintuko?: Jokaisella on toki oikeus omaan mielipiteeseensä ja onneksi vaatemerkkejä on maailmassa paljon, jotta jokainen löytää mieleisensä :) Ekologisuus on ollut blingon perustajille tärkeää ihan alusta asti, koska v. 2006 ekologisia, värikkäitä lasten vaatteita oli hyvin vaikea löytää. Kannattaa käydä katsomassa ja hypistelemässä vaatteita joskus ihan livenä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0