Inspi(red)

Viimeisin vaatehankintasi?

814 posts in this topic

19-5361.jpgvert_3X_70253_3103.JPG53-3822_F.jpg

Viimeisimmät hankinnat pojalle taitaa olla nämä, eli Ellokselta Mikko Mallikas ja Nikke yökkärit ja välikausihaalari. Haalari on oikeasti vielä hiukan kirkkaamman limen värinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisään vielä tänne väärinkäsitysten välttämiseksi, että "niin mun ketju" -kommentti tarkoitti ainakin mulla sitä, että olen vaan ihan hurahtanut lastenvaateshoppailuun (pitäähän sitä shoppailunhimoa johonkin purkaa, kun itselle ei mitään tarvitse eikä mikään näytä hyvältä...), eikä sillä siis ollut mitään tekemistä vaatemakujen kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OltsunÄipän Mikko Mallikas -pyjama on ihana :) Harmi ettei ollut oikeaa kokoa jäljellä.

 

Lindexiltä:

S0000006358971_F_W30_20100426134619.jpgS0000006397176_F_W30_20100421134130.jpg

 

Näitä kyselin menneellä viikolla Lindexillä, ei ollut vielä tullut: S0000006365604_F_W30_20100324121650.jpgS0000006322269_F_W30_20100318105444.jpgS0000006365611_F_W30_20100324121741.jpg

 

PoP:ltä:

pipo.jpgtpaita1.jpgtpaita2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerro mullekkin kun Lindexiin tulee noi Eemeli paidat ja lakki! Aivan pakko käydä hakemaan kesäksi, poika on kuin Eemeli nimittäin :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisään vielä tänne väärinkäsitysten välttämiseksi, että "niin mun ketju" -kommentti tarkoitti ainakin mulla sitä, että olen vaan ihan hurahtanut lastenvaateshoppailuun (pitäähän sitä shoppailunhimoa johonkin purkaa, kun itselle ei mitään tarvitse eikä mikään näytä hyvältä...), eikä sillä siis ollut mitään tekemistä vaatemakujen kanssa.

 

Kuin myös.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin odotan noita Lindexin Eemeli-paitoja kuola valuen! :lipsrsealed: Samoin tuon Nappulan laittaman keltaisen traktoripaidan ajattelin vielä käydä nappaamassa, vaikka meillä turkoosi jo onkin. :)

 

Muoks. OltsunÄippä, Eemeli-lakkia oli jo viime viikolla myynnissä. :)

Edited by Sposina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan ihania ostoksia täällä. Pitänee itsekkin ostaa pojulle tuo Eemeli-paita. Lindexin traktoripaita löytyy jo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

P.S. Aivan ihana tuo Marinkaisen pupubody, oiskohan sitä paitana... :P

 

 

Mä kurkin jo aiemmin Småfolkin sivuja, ja kyllä tuota väriä pitäisi tulla paitanakin. Itse tilasin junnulle tuon bodyn ja ajattelin metsästää paidan esikoiselle :tender: Kesämallistoahan ei vielä taida olla tilattavissa oikein missään muualla kuin Wilmiksellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muoks. OltsunÄippä, Eemeli-lakkia oli jo viime viikolla myynnissä. :)

Missä näit? Aleksin Lindexillä ei ollut tänäänkään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Metsolan Moonkidsin aletuotteista parit haalarit pienemmässä koossa tosin :girl_wink::rolleyes:

moonkids-002_m.gifmoonkids-001_m.gif

Edited by Nappula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kurkin jo aiemmin Småfolkin sivuja, ja kyllä tuota väriä pitäisi tulla paitanakin. Itse tilasin junnulle tuon bodyn ja ajattelin metsästää paidan esikoiselle :tender: Kesämallistoahan ei vielä taida olla tilattavissa oikein missään muualla kuin Wilmiksellä.

 

Mää olen varmaan puusilmä, kun plarasin juuri Småfolkin sivuja läpi ja en löytänyt tuota väriä paitana? Löytyi tuo punasävytteinen paita, josta laitoin aiemmin kuvan ja sitten värikäs paita sinisillä kanttauksilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noita Eemeli-vaatteitakin on jo myynnissä joissakin Lindexeissä :) Kannattaa kysyä omasta kaupasta, usein niitä on jo varaston puolella mutta eivät vaan ole vielä laittaneet esille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piti tulla tänne vinkkaamaan että kohta tulee Tutalta RetroLeijonat kauppoihin. Pakkohan niitä on muutama ostaa, esikoiselle olen ostanut muutaman norsubodyn silloin kun ne oli uutta :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ja Skanssin Lindexillä jo pari kolme viikkoa sitten! :) Meinasin ostaa pojalle sen sinisen Eemeli-lakin, ukkeli kun on niiiiin villi tapaus, mutta pojalla on jo kolme muutakin uutta lippistä.

 

Lisään vielä tänne väärinkäsitysten välttämiseksi, että "niin mun ketju" -kommentti tarkoitti ainakin mulla sitä, että olen vaan ihan hurahtanut lastenvaateshoppailuun (pitäähän sitä shoppailunhimoa johonkin purkaa, kun itselle ei mitään tarvitse eikä mikään näytä hyvältä...), eikä sillä siis ollut mitään tekemistä vaatemakujen kanssa.

 

No näin minäkin kirjoituksesi ymmärsin. Mulle iski vaan semmoinen "spekulointi-pilkunviilaus-analysointi-kohtaus" ja aloin miettiä, että miten kukin tämän ketjun oikein ymmärtääkään. ;) Mutta pahoitteluni siis, jos joku loukkaantui kirjoituksistani!

 

Mulla ei ole laittaa kuvia uusimmista hankinnoista, mutta ostin sekä pojalle että tytölle kesäksi farkkurotsit (käytettyinä), pojalle Tuomas Veturi -lenkkarit ja -takin (huutiksesta uusina) ja tytölle Hello Kitty -farkkumekon ja Pipsa Possu -paidan (myös huutiksesta uudenveroisina). H&M:ltä typylle tarttui vielä violetit sandaalit ja pojalle Salama McQueen -lippis (pojan ehdoton suosikki!). Koko kevättalvi on tullut "hamstrattua" kesävaatetta, että kaapit räjähtää kohta! Parasta onkin, että tulee kunnon hellekesä, tai muuten... <_<:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minun viimeisimmät ostokset taitavat olla kaksi yksiväristä printitöntä Zaran t-paitaa (oranssi ja lime) ja farkkushortsi-t-paita-setti portugalilaisesta hypermarketista. Kun en Zaran vaatteista itse ole innostunut, niin en ole edes huomannut, että sieltä saisi lastenvaatteitakin. Matkailu avartaa :lol:

 

T-paitoja on kyllä nyt parinkin lapsen tarpeisiin, varsinkin kun viimekesäisetkin vielä mahtuvat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piti tulla tänne vinkkaamaan että kohta tulee Tutalta RetroLeijonat kauppoihin. Pakkohan niitä on muutama ostaa, esikoiselle olen ostanut muutaman norsubodyn silloin kun ne oli uutta :lipsrsealed:

 

Mää huomasin myös mainoksen lehdessä :lipsrsealed: Ihanaa! Mulla on yksi aito retro kietaisupaita Tuttan alkuperäistä leijonamallistoa ja vitsit se on kyllä ihana kuosi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voisko joku vilauttaa juntille, mikä se semmoinen legendaarinen leijonakuosi on... :blush:

 

Mun viimeisen kotiin rantautuneet ostokset olivat kirpparilta oranssi pieni froteepaita vauvalle (joku elämää vanhempi), Legon farkkulappushortsit, äp 08:n oranssit puolipotkarit ja kahdet veluurihousut Äijälle (jonkun itsetekemät uudet, toiset limenvihreät ja toiset hiekanväriset). Äsken lähti tilaukseen nämä:

DS_Spring10_LSTee_Strawberryies.jpg

DS_S10_SSTee_Dandillion.jpg

siilipaita.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voisko joku vilauttaa juntille, mikä se semmoinen legendaarinen leijonakuosi on... :blush:

 

Tässä kuva siitä retropaidasta, mikä multa löytyy. Sama kuosi siis tulossa ns. uusintapainoksena :)

 

retroleijona.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mää huomasin myös mainoksen lehdessä :lipsrsealed: Ihanaa! Mulla on yksi aito retro kietaisupaita Tuttan alkuperäistä leijonamallistoa ja vitsit se on kyllä ihana kuosi!

 

Vitsit mä oon kade, meillä on mun ja veljen vanhoja vaatteita aika paljon. Mukana Tuttaa, mutta ne on niitä perus raitakuosisia ja salmiakkikuosisia. On nekin kyllä sulosia pienen päällä, ei sen puoleen mutta ois nyt jotain muutakin voinnu äiti aikoinaan ostaa :girl_haha:

 

Mutta mullapas ois yhet metsämansikkapotkuhousut joista oisit varmasti kade ;) Ei vain ole lappua enään paikalla eli ei edes tiedossa kenen pökät ne on, mutta hyvät on. Ne on mun pikkuserkulla ollut ensimmäisenä eli reilut 30-40v vanhat pöksyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mää huomasin myös mainoksen lehdessä :lipsrsealed: Ihanaa!

Missä lehdessä? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now