*Iltatähti*

KUINKA KAUAN OLITTE KAKSIN, ENNEN KUIN OLITTE KOLMIN? :)

316 posts in this topic

Vuosi tulee juuri täyteen ja jos kaikki vain menee hyvin, olemme lapsen syntymän aikaan olleet n. 1,5v yhdessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos kaikki menee hyvin niin vauvan syntymän tienoilla ollaan oltu reilu 10v yhdessä :lipsrsealed:

Kaksi vuotta naimisissa ja melkein 8v yhteisessä kodissa.

Edited by Milaliina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reilu vuosi oltiin ehditty olla yhdessä, kun plussasin. Poika syntyi vähän ennen kuin meidän ensi tapaamisesta tuli 2v. Raskausaikana mentiin naimisiin, 1,5v yhdessä olon jälkeen. -_-

Edited by Alberta

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

9 vuotta. Sopiva aika, koska oltiin niin nuoria kun alettiin seurustelemaan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

12v yhdessä, joista 6v naimisissa. Puolisoon oli ehtinyt tutustua kunnolla, lemmikkien myötä oli testattu hoivavietti ja selvitty hankalammistakin elämäntilanteista. Tosin olisi vähempikin riittänyt, mutta meillä elämä meni näin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yhdessä ennen yrityksen aloittamista 2 v 10 kk. Kumpikin yli 30 v. Sitä, minkä ikäisiä ja montako yhteistä vuotta on takana jos/kun vauva tulee, emme vielä tiedä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yrityksen alkaessaoltiin oltu yhdessä 1v 9kk, nyt yritystä takana 10 kiertoa eikä oo kovin vahva usko, että luomuna tulee kun tutkimuksissakin selvisi, että hedelmällisyys on alentunut... kevät huilataan ja sitten hoitojonoon. 

Kaksin ei olla missään vaiheessa oltu, sillä ollaan uusperhe. Mun 7v täyttävä tyttö asuu meillä ja isällään 50/50, miehen 10v täyttävä poika vierailee meillä kerran-pari kuukaudessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksin ei olla oltu missään vaiheessa, koska mun 6/14 syntynyt tyttö asuu 50/50 mulla ja isällään. Tämän pikkusisaruksen syntyessä ollaan oltu nykyisen mieheni kanssa yhdessä vasta noin 11kk. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now