*Iltatähti*

KUINKA KAUAN OLITTE KAKSIN, ENNEN KUIN OLITTE KOLMIN? :)

316 posts in this topic

Me oltiin kahdestaan noin 4,8 vuotta asunnut yhdessää. Tyttö on nyt 1,4 vuotta ja kesällä aloitamme yrittä uudestaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elokuussa tulee 8 vuotta yhteiseloa täyteen - ollaan tosin pantu suhde telakalle tätä ennen pari kertaa - enkä ala selvitellä niitä juttuja, olleita ja menneitä ;) Nyt ois siis tulossa ensimmäinen vauva perheeseen, joulukuussa laskettu aika. Mikä hauskinta, mulla ja miehellänikin on syntymäpäivä joulukuussa.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos kaikki menee hyvin, niin olemme olleet yhdessä melkein kymmenen vuotta ja naimisissa lähes kolme vuotta, kun esikoinen syntyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

seurustelu alkoi 2000, yhteen muutettiin 2003, kihloihin 2011, naimisiin 2012 ja lapsi tulee nyt sitten syksyllä. Oli sopiva pituus tai ei, näin se nyt sitten meni :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä taas seurustelu alkoi v. 2005, yhteen muutettiin v. 2008, kihloihin v. 2010. Naimisiin meneminen on ns. työnalla, mutta tapahtunee kevään/kesän 2012 aikana. Laskettu aika on nyt sitten marraskuulla. Mielestäni nyt oli/on sopiva hetki lapsen tulolle, suhde on hyvässä vaiheessa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille tuli pari viikkoa sitten 9 vuotta yhdessäoloa täyteen. Naimisissa olemme olleet 4,5 vuotta. Lapsen due date on kesäkuussa. Ihan sopiva hetki on lapsen tulla, olisi itse asiassa saanut tulla jo muutama vuosi sitten... Eli olemme mielestäni saaneet olla kahdestaan aivan riittävän pitkään ja elämäntilannekin (asunto, työt, autot ym.) on sopiva lapsen tuloa varten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee täyteen kesäkuussa 8 vuotta ja marraskuussa olisi perheenlisäystä odotettavissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me aloimme seurustella v. 2004, yhteen muutto ja kihlautuminen tapahtuivat 2005 ja esikoinen syntyi 2006.

 

Meille se oli juuri sopivasti ja vaikka olimme nuoria (21 ja 23), sujui kaikki hyvin ja esikoisen tuloon sopeuduimme molemmat ilman sen kummempia ongelmia. Olemmeko sitten poikkeuksia, jotka vahvistavat säännön en osaa sanoa. Itse uskon enemmän siihen, että sillä, miten pitkään ollaan oltu yhdessä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten paljon lapsi sitä parisuhdetta mullistaa.

Edited by P.L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoinen syntyy lähiviikkoina ja nyt ollaan oltu vuosi naimisissa, sitä ennen vajaa vuosi kihloissa ja sitä ennen seurusteltiin kaksi vuotta. Yhteensä siis vajaan neljän vuoden kahdenkeskinen taival :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me alettiin seurustelemaan kesällä 2006, muutettiin yhteen vuoden päästä, mentiin kihloihin keväällä 2009 ja esikoinen syntyi loppukesästä 2010. Eli reilut neljä vuotta ehdittiin olla kaksin ennen esikoisen syntymää. :) Toisen lapsen laskettu aika on kolmen viikon päästä, ja kesällä tulee yhteiseloa täyteen kuusi vuotta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Periaatteessa meillä ei koskaan oltu kaksin ennen kuin oltiin kolmin ;)

 

Eli tapasin mieheni ollessani 25 ja minulla oli jo lapsi edellisestä liitosta. Olimme olleet yhdessä liki 4 vuotta ennen kuin ensimmäinen yhteinen syntyi. Olisi saanut tulla aiemminkin, yritetty oltiin jo pari vuotta mutta kun ei tullut niin ei tullut. Ennen lapsen syntymää oltiin oltu naimisissa jo vuosi ja asuttu virallisesti yhdessä 2,5 vuotta vaikka aina samoissa nukuttiin/asuttiin sitä ennenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keretään olla yhdessä 9 kk, enneku lapsi tulee maailmaan. Nyt seurustelua takana 6kk. LA on heinäkuussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ollaan oltu yhdessä jo kymmenisen vuotta, ja laskettu aika olis loka-marraskuun vaihteessa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2007 kesällä lyötiin hynttyyt yhteen, 2009 tulin raskaaksi ja 2010 tammikuussa sitten syntyi esikoinen. :) Eli n 2,5v ja nyt sitten pikkukakkosen LA kesäkuun alussa ja yhteiseloa tulee 5v. :) Naimisiin mennään ristiäisten yhteydessä. :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ollaan oltu yhdessä kohta kahdeksan vuotta. Naimisiin mentiin helmikuussa ja kolme meitä on näillä näkymin vuoden vaihteessa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuusi vuotta ennen ensimmäisen lapsen syntymää, mutta me alettiinkin seurustella teini-ikäisinä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei päivääkään - miehellä on lapsi joka asuu sen (eli meidän) luona. Mutta nyt olen raskaana eli jos miehen lasta ei laskettaisiin niin reilu 3 vuotta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kymmenen vuotta tulee täyteen parin viikon päästä ja due date on sitten lokakuussa. :d_lovers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun vauva vihdoin saapui oltiin oltu yhdessa kuutta paivaa vajaa neljatoista vuotta joista nelja vuotta naimisissa, vauva oli tervetullut heti haiden jalkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun vauva syyskuussa syntyy, olemme olleet yhdessä 13 vuotta ja naimisissa 2,5 vuotta. Apua kun tää aika rientää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin tuohon edelliseen vielä, yhteen muutettiin kun oltiin oltu 5kk, kihloihin 7kk, naimisiin 1v 8kk ja lapsi syntyi 1v 11kk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me oltiin oltu aikaslailla 5 vuotta mieheni kanssa yhdessä, ja vähän alle 2 vuotta naimisissa, ennen tytärtämme.

 

Mun mielestä aika oli juuri oikea, vaikkei vauva ollut vielä suunnitelmissa. Oon aina ajatellut että teen ensimmäisen lapsen nuorena, muttei tohdittu koskaan ryhtyä toimeen, ajatus vauvasta tuntui ihanalta mutta pelottavalta. :girl_sigh: Niinpä sitten kävi eräs kaunis päivä, että olinkin raskaana... ja vielä yli puolenvälin (rv21). Olihan se aikamoinen uutinen, mutta ihana sellainen! Niin se elämä meitä vie, ja näin olikin tarkoitettu. Molemmat olimme tosi onnellisia uutisen kuultuamme, mies ja minä. :d_lovers:

 

Tyttäremme syntyessä olin 21 v ja mies pari vuotta vanhempi.

Edited by MewS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now