Kattis

Rintapumput

79 posts in this topic

^ Vähän kyllä luulen, että siinä tulee joka tapauksessa mukana britti-virtajohto. Itse ostin Aventin tuttipullo/ruokalämmittimen britti-amazonista ja siihen kylkeen tällaisen adapterin. Noita saa Suomestakin kyllä! Pidettiin sitä pysyvästi kiinni siinä virtajohdossa (pysyikin jämäkästi) ja ei häirinnyt yhtään käytössä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adaptereita saa vaikka clas ohlsonilta. Meillä on lainassa samaisesta amazonista tilatut itkarit ja siinä matka-adapteri. Hyvin toimii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olisko suositusta sähköisestä rintapumpusta pienirintaiselle?

 

Käsipumppuna mulla on jo Tommee tippeen ja se on ollut tosi hyvä, mutta esikoisen aikaan meinasin saada jännetuppitulehduksen siitä :grin: Ongelmana on siis, että mulla on (pienet) leveät ja matalat rinnat ja rintaa/rinnanpäätä voi olla joissain malleissa vaikeaa saada työnnettyä tarpeeksi syvälle sinne suppiloon. Ja sivuilta meinaa helposti falskata ilmaa eli alipaine katoaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nostan tätä siinä toivossa että saisin kokemuksia rintapumpuista. Eli onko kenelläkään kokemusta Lansinohin sähköisestä rintapumpusta tai Amedan Lactaline - pumpusta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now