Sign in to follow this  
Followers 0
Helinä77

Km ja raskausoireet jatkuvat

3 posts in this topic

Kuinka kauan teillä on jatkuneet raskausoireet keskenmenon jälkeen?

vajaa viikko sitten itselläni alkoi vuoto, jolloin ultrassa todettiin kaksoisraskaus joista toinen menehtynyt. Toisella havaittiin ehkä (!)hento sydämen syke, oli ainakin pienempi kooltaan kuin olisi pitänyt olla. Perjantaina sitten varmistusultraan, mutta olen niin varma, että ei siinäkään eloa ole.Vuotoa tullut wc käyntien yhteydessä välillä pikkaisen.Pahoinvointi vaan jatkuu.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voimia ja jaksamista Helinä77! :lipsrsealed: En tiedä, millä viikoilla olet, mutta pieni heitto koossa ei välttämättä merkitse mitään vakavaa. Toivottavasti toinen kaksosista selviäisi. :girl_pinkglassesf:

 

Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno rv 8+0, kohdussa oli raskauspussi ja ruskuaispussi muttei sikiökaikuja, eli varhain oli mennyt kesken. Oireita minulla oli kyllä rv7+, mutta ne alkoivat pikkuhiljaa lievenemään ja sitten 7+4 alkoi tuhruvuoto, jonka vuoksi menin gynelle ar-ultraan 8+0, jossa kkm todettiin. Samana päivänä sain vielä Cytotecit ja lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen (tai oikeastaan heti, kun isoin osa raskausmateriaalista oli tullut ulos) kaikki oireet hävisivät. Tai no, hormonifinnejä ja -näppylöitä mulla on edelleen ja lisää tulee, mutta uskoisin niiden liittyvän siihen, että hormoniehkäisyn lopettamisesta on myös melko vähän aikaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Kwak, näillä näkymin kaikki on ok! .sain kyllä vastauksen esittämääni kysymykseen, kun lääkäri sanoi, että keskenmenon yhteydessä raskausoireita voi esiintyä niin kauan, kunnes istukka tulee pois..Eli kaikkein paskin juttu on keskeytynyt keskenmeno :( onneksi siitä ei nyt ollut kyse, aiemmin olen tuon kokenut kylläkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0