Sign in to follow this  
Followers 0
why angel cry

Uusi tulokas ja hirveesti kysymyksiä

1 post in this topic

hei, löysin sattumalta tämän sivuston ja ajattelin että löytyisi kohtalotovereita.

minulla on lapset jotka on syntyny 04/06 ja 10/12 mutta tuohon väliin ja jälkeen mahtuu paljon surua

ensimmäinen tuulimuna minulla oli 09/07 kohtu piti tyhjentää lääkkeillä. ja kaikki selvis vasta ensimmäises ultrassa että kaikki ei ole hyvin tasan vuosi siitä olin jälleen raskaana ja jälleen ensimmäisessä ultrassa todettiin vauva jonka sydän ei lyönyt 09/08 tämä jouduttiin kanssa tyhjentämään lääkkeillä. "vauva" eri astiaan ja loput toiseen. tämän jälkeen sairaalasta lyötiin käteen hinnastolappo jossa kerrottiin paljonko mikäki maksaisi esim. tuhkaus ym.... olin niin sekasin ja suruissani että annoin luvan sairaalan hoitaa tuhkauksen. myöhemmin sain seurakunnalta luvan hankkia muistolaatan pikkuisen muistolle mutta tästä synty sit mun ystäväpiirissä täys haloo. mua haukuttiin tekopyhäksi ja teeskentelijäksi ja ihmeteltiin miksi surin yhä edelleen. käytin yhdessä vaiheessa clomeja ja terolutteja. mutta siitäkin meni vuosi ennen kuin rupesin odottamaan poikaamme joka syntyi 11/10

nyt sitten toukokuussa totesimme että olen jälleen raskaana mutta viime kuussa selvisi että kyseessä on tuulimuna. ja jälleen lääkkellinen tyhjennys. onko kellään käynyt näin joka ikinen kerta että ei ole alkanut mitään verivuotoo, raskausoireet on jatkunut????

 

anteeksi jos teksti on hirveen sekava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0