Edelia

Odotusajan mieliteot

1003 posts in this topic

pinaattikeittoa, vihreitä omenoita (vain Granny Smithit kelpaavat B) )

Ihanaa että joku muukin himoitsee pinaattikeittoa :lol: :lol:

 

Mulla menee myös niitä mahdollisimman kirpeitä vihreitä omenia, mies ihmetteli että oonko mä oikeasti syönyt niitä, aiemmin kun niitä on meillä käytetty vain omenapiirakkaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terveellisistä: Kylmät hedelmät ja marjat (mandariini, omena, tuoreet mansikat, ananas)

 

Vähemmän terveellisistä: Lätyt mansikkahillolla ja kermavaahdolla, jääkylmä Sprite

 

Ihan alussa kun pahoinvointi oli vielä massiivisempaa kuin tällä hetkellä, pystyin syömään vain kaupan eineshampurilaisia. Nyt ei tulis pieneen mieleenkään... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihanan tuoreet ja pehmeät hillomunkit/korvapuustit ja vihreät omenat..Nam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ovat mieliteot vaihdelleet lähes viikoittain. Himoitsen ja syön aina yhtä laatua viikon putkeen. Sitten se alkaa etoa ja tulee joku muu mieliteko tilalle. Mm. seuraavat ruokia olen ahminut jossain vaiheessa hurjat määrät: tomaatteja, appelsiineja, salmiakkia, lakritsia, suolakurkkuja, maitoa, ruisleipää, meetvurstia, pakastemustikoita, ananasta, mysliä, ruispuuroa, appelsiinimehua. Tällä hetkellä en pysty vastustamaan millään pims keksejä. :rolleyes: Maustamaton perusviili on ainoa poikkeus, joka on pysynyt, jota on tehnyt säännöllisesti mieli koko raskauden ajan. Taidanpa muuten nytkin käydä jääkaapilla syömässä viilin iltapalaksi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä mielitekoja on kyllä riittänyt. :) Kaikista herkullisinta on ollut raikkaat hedelmät (omenat, banaanit, viinirypäleet, appelsiinit), hedelmämehut, mehujäätelöt, vihannekset, perunamuusi/perunat, vesi (jos sen voi mielitekoihin laittaa :D).. Mitähän vielä. En millään malta odottaa kesätorien avaamista, tuoreita mansikoita on tehnyt mieli jo pitkään!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ai että kun saisikin mansikoita.. tai herneitä. Yhden rasian ostin ulkolaisia mansikoita mutta ei ne maistunut miltään :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ Ai että kun saisikin mansikoita.. tai herneitä. Yhden rasian ostin ulkolaisia mansikoita mutta ei ne maistunut miltään :angry:

 

Nuo ulkomaalaiset on kyllä surkeita, siksi täällä odotellaankin kotimaisten saapumista toreille :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Himoitsen monen muunkin tavoin kaikkea raikasta: hedelmiä, vihanneksia, salaatteja, mehuja... Luulin toisen himoni olevan vähän outo, mutta täällähän joku muukin oli maininnut piimän. :D Minulle tämä ainakin on outoa, sillä aiemmin en erityisemmin ole piimästä pitänyt. Ei se pahaakaan ole ollut, mutta enpä ole sitä kotiinkaan ostanut. Ennen kuin nyt siis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nuo ulkomaalaiset on kyllä surkeita, siksi täällä odotellaankin kotimaisten saapumista toreille :)

 

Tänään oli jo myynnissä ruotsalaisia, olivat tosi hyviä :)

 

Mulla kans mielitekoina hedelmät, salaatti, mehut. Niin ja maito, sitä juon ison purkin melkein joka päivä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Luulin toisen himoni olevan vähän outo, mutta täällähän joku muukin oli maininnut piimän. :D Minulle tämä ainakin on outoa, sillä aiemmin en erityisemmin ole piimästä pitänyt. Ei se pahaakaan ole ollut, mutta enpä ole sitä kotiinkaan ostanut. Ennen kuin nyt siis :D

Täälläkin juodaan piimää ihan urakalla!

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ Ai että kun saisikin mansikoita.. tai herneitä. Yhden rasian ostin ulkolaisia mansikoita mutta ei ne maistunut miltään :angry:
Itse ostin viime viikolla espanjalaisia, oli aikast makeita! Sit ostin seuraavaksi kotimaisia mansikoita sika hintaan eikä ne maistunut yhtään miltään! Hitto että ketutti!

 

Mut Mulle maistuu kyllä nyt rasvaton maito, kurkku, fitness murot (yoghurt malli) ja jäätelö, mehujää, jäätelö, mehujää.. ja JÄÄTELÖ! :lol:

 

Niin ja niitä herneitä kun sais... huoh. :mellow:

Edited by Ceekoo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mut Mulle maistuu kyllä nyt rasvaton maito, kurkku, fitness murot (yoghurt malli) ja jäätelö, mehujää, jäätelö, mehujää.. ja JÄÄTELÖ! :lol:

 

Niin ja niitä herneitä kun sais... huoh. :mellow:

 

Täällä on ollut samanlaisia mielitekoja. Just tossa hetki sitten tuli Fitness-murojen mainos ja että kun alkoi tekemään mieli. :D Mehujäätelö on silti vieläkin ihan ykkönen, parhaita on Ampparit!

 

Ja herneet, voi kun niitä saisi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käyn täällä lueskelemassa vinkkejä, kun itsellä ei erityisesti ole ainakaan vielä mitään himotuksia :lol:

 

Piimä kuulostaa hyvältä. Pitääpä huomenna ostaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täällä on ollut samanlaisia mielitekoja. Just tossa hetki sitten tuli Fitness-murojen mainos ja että kun alkoi tekemään mieli. :D Mehujäätelö on silti vieläkin ihan ykkönen, parhaita on Ampparit!

 

Ja herneet, voi kun niitä saisi...

Mulla menee spirellot, mut menitkin mainitsemaan ampparin... pakko saada! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilen kyllä maistui valkosuklaa-Magnum töissä poikkeuksellisen hyvältä :) Vannon, että se maistui jotenkin paremmalta kuin ennen! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minullekin maistuu mehujää! Mehujää päivässä pitää naisen tiellä :P . Parasta on Lipsi Päärynä -mehujää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VESIMELONI, oon ollut ihan vesi kielellä eilisillasta asti kun näin telkkarissa Cittarin mainoksen että vesimelonia euron kilo! Tänään on pakko käydä ostaan, kun mies kotiutuu auton kanssa.

 

Raparperi ja uudet perunat on myöskin alati ajatuksissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
VESIMELONI, oon ollut ihan vesi kielellä eilisillasta asti kun näin telkkarissa Cittarin mainoksen että vesimelonia euron kilo! Tänään on pakko käydä ostaan, kun mies kotiutuu auton kanssa.

 

Mä näin myös saman mainoksen eilen illalla kasin jälkeen ja mies oli tosi tyytyväinen kun sanoin, että nyt muuten lähdetään Cittariin samantien. Ai että on maistunu nyt hyvältä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ai että vähänkö ollaan mainoksen uhreja! :lol: Odottavat äidit onkin varmaan mainostajille tuottoisa kohderyhmä, kun mielitekoja on vähän suuntaan jos toiseenkin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuljin kaupassa persikkalavan ohi ja oli aivan pakko ostaa kilon korillinen.

Söin ne kaikki yhdeltä istumalta ja nyt tekis mieli lisää...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mun tekee mieli raikkaita hedelmiä ja pitsaa... :lol: Hyvä yhdistelmä!

 

Mä vetelin raskausaikana pitsaa mandariinipaloilla höystettynä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälä myös yksi vesimelonin suurkuluttaja.. samoin kuin kurkku, tomaatti, marjat ja ananas maistuu ja nektariineja olen kaupasssa kytännyt mutta näyttävät vielä aika raaoilta. Onneksi on kesä ja vihanneksia ja hedelmiä paljon tarjolla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puhtaan pyykin haistelua voisi harrastaa päivät pitkät. Ja samalla tavalla hurmioidun kukkien ja kesän tuoksuista joka kerta yhtä paljon. Mies nauraa että mikäs hippi mun vaimosta on sukeutunut. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now