727 posts in this topic

Meille säästö oli Buffaloissa sen verran suuri kun tilattiin Hollannista (samalla ostettiin myös Maxi-Cosin turvakaukalo ja alusta) että ei harmita yhtään, että tilattiin ulkomailta. Vaunu-aitan esittelijän/myyjän kertomus mahdollisista huoltokiemuroista oli sen verran sekavaa kuunneltavaa, että luulempa vaan, että suoraan tuon meidän jälleenmyyjän kanssa asiointi voi olla hyvällä tuurilla jopa sujuvampaa :D Mehän siis ei asuta edes Henlsingissä (missä suomen jälleenmyynti on) missä hekin tilaavat tarvittavat varaosat Hollannista joten meistä se oli ihan se ja sama, että tilataanko me varasat itse suoraan Hollannista meidän vaunujen myyjältä vai kuinka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mut miten tahansa tekeekään niin ainakaan siitä huollosta ei kannata etukäteen stressata! Yleensä siinä käy aina just niin että jos etukäteen miettii että voi voi, entäs se huolto sitten, niin sit ainakin on huollon asiakkaana joka toinen viikko. Kannattaa ostaa kärryt sillä asenteella että vikoja ei tule :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mä oon ymmärtänyt niin, että kun ostaa ulkomailta (Euroopasta) niin myyjäfirmat tosi herkästi lähettävät heti tilalle vaan uuden osan tai koko rungon eivätkä lähde korjaamaan, koska se on heille helpointa niin. Valokuvat, kuvailu jne. riittää todisteeksi vioista. Rikkinäinen osa pitää sitten vaan postittaa heille (mahdollisesti lähetti vie risan mukanaan samalla kun tuo uuden) tai joskus sen on jopa saanut pitää itsellään, koska ei he sillä rikkinäisellä osalla mitään tee.

Edited by forgetmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Help! Tietääkö kukaan minkä kokoinen Buffalo on ei-taitettuna? En netistä löydä tätä tietoa ja yritän arpoa, mahtuuko meidän varastoon ihan vain rullaamalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ai kauhee mun ruotsinkielen taidoilla :D Mutta siis hmm jos yhtään oikein ymmärrän, ei tuostakaan saa sitä koko pituutta, koska kopan lisäksi tulee varmaan jotain lisäsenttejä tuosta aisasta (vai saako sen pystyyn tai lysyyn niin, että ei periaatteessa lisää pituutta?) Laskin, että siihen varastoon mahtuisi 100cm pituussuunnaltaan, mutta toi 60cm leveys on kyllä aika maksimi, eli saa nähdä mahtuuko siltikään..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Babyhuysilta Hollannista lähtis näemmä hintaan 70,55 (ilmainen toimitus) jos käyttää koodia BUGABOO2013. Äkkiseltään sen edullisempaa en löytänyt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ai kauhee mun ruotsinkielen taidoilla :D Mutta siis hmm jos yhtään oikein ymmärrän, ei tuostakaan saa sitä koko pituutta, koska kopan lisäksi tulee varmaan jotain lisäsenttejä tuosta aisasta (vai saako sen pystyyn tai lysyyn niin, että ei periaatteessa lisää pituutta?) Laskin, että siihen varastoon mahtuisi 100cm pituussuunnaltaan, mutta toi 60cm leveys on kyllä aika maksimi, eli saa nähdä mahtuuko siltikään..

Mä mittasin just noi. Pituus on aisa lyhimmillään varmaan aika lailla just ton 100cm ja leveys ton 60cm. Give it a try! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos sikkaralla! Ei muuta ku runnomaan siis :D tai sahaamaan varaston oviaukkoa isommaks :D pituuteen pystyn muutaman lisäsentin nipsasta, mutta oven leveys voi koitua pullonkaulaksi. Runnominen alkakoon heti vaunujen saavuttua :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Kiitos Ella! En mäkään ole nyt ainakaan vielä tuota parempaa nähnyt. 

 

*

 

MItäs ootte mieltä näistä: http://www.bugaboo.com/515 eli Andy Warholin designeista. Saatavissa toukokuusta. 

Mä en oikein tiedä. Tavallaan tykkään kovastikin tuosta Flowerista, toisaalta se on jotenkin vähän unikkomainen eli siis jo tosi passe. Pramworldin kautta noita sai jo ennakkotilata ja Cameleonin kankaat olisi 149 puntaa. Ehkä vähän liikaa, vaikka oonkin miettinyt uusia kankaita sitten kun päästään takaisin tuplista Camien käyttäjiksi. 

 

bugaboo-cameleon-3-tailored-fabrics-andy

Edited by Lainie

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä oon pettynyt siihen autokuosiin! Toivoin että siitä olisi tullut iloisen värikäs versio, mutta nyt se näyttää ensisilmäyksellä lähinnä lehmäkuosilta :girl_sigh: Siinä olisi ollut potentiaalia vaikka mihin, höh! Jos olisi tullut värikäs versio niin tod.näk. olisin ostanut sen meidän color blocks -kankaiden tilalle, olisi tullut mukavaa vaihtelua. Flowersista olen vähän samaa mieltä eli vähän turhan samantapainen kuin unikkokuosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samaa mieltä, että pettymys. Molemmissa kuoseissa on ajatustasolla potentiaalia, mutta jotenkin mun mielestä nuo vain näyttää halvoilta. Olisi jotenkin toivonut selkeälinjaisempaa ja graafisempaa, tai en osaa selittää, mutta EI tuollaista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pettynyt olen minäkin noihin kuoseihin. Jotain graafisempaa ilmettä niin ois ollu kivat.

 

Noh, oma vaunukuomu tekeillä, vielä pitäisi tekstiilisuojalla käsitellä niin pääsee käyttöön. Ei tietenkään kilpaile näiden design-kankaiden kanssa samassa kategoriassa, mutta halvaksi tulee, 35 euroa on mennyt tarvikkeisiin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frogeissahan on kahvassa sellaiset klipsit, joiden avulla laukun saa kiinni työntökahvaan. Mutta jos siihen laittaa laukun, keikkaako rattaat? Tai hajoavatko muuten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä ja millaisia klipsejä vois muuten hommata noihin Cameleoneihin, onko joku hankkinut? Mun hoitolaukun sais kivasti siihen just klipseillä kiinni mut en oo vielä löytänyt sopivia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on sekä Prismasta ostetut metalliklipsit että Amazonista tilatut muovikoukut. Jos laukussa on sopivat renkaat metalliklipseille, on ne musta paremmat, mut esim. kauppakassit menee näppärästi koukkuihin.

 

 

Edit. Mullakin on siis just noi alla mainitut AddBabyt, en vaan jaksanut mennä alas tarkistamaan merkkiä. :D

Edited by Nirppu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ostin joku aika sitten Prisman nettikaupasta AddBaby vaunukoukut (2kpl paketissa) kun tuolloin sai -20% lastentarvikkeista.Tuo ale on tainnut jo päättyä mutta nyt niistä sais -15% jos on asiakasomistaja! Normihinta tais olla 13,95€. Ite en oo noita päässyt vielä kokeilemaan (vaunut vasta matkalla Suomeen), mutta paljon näkee noita kyseisiä vaunuissa roikkuvan :)

Edited by Mappu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saatiinpa eilen vihdoin noi omatkin Buffalot! Erinäisistä syistä toimituksessa kesti, ja odoteltiin kärryjä lähes kuukausi.

 

Ensivaikutelma on kyllä tosi hyvä! Kasaus oli helppoa ja vaunut on tukevat, mutta näppärät. Varmasti menee niin kaupungissa kuin lenkkipolullakin. Vaunukoppa on pitkä, mutta kapeahko, eli ison talvivauvan kanssa voisi ehkä tehdä tiukkaa. Vaunut myös tuntuvat laadukkailta.

 

Ainut asia joka vähän mietityttää, on tuo kopan/ratasosan heiluminen. Jotenkin se tuntuu kiikkerältä, vaikka ei sitä varmaan ole. Just vaunukoppaan kurotellessa tulee sellainen olo, että vaunut kippaavat, vaikka se on vaan se koppa joka keikkuu. Kai tuohon kuitenkin tottuu?

Edited by Moose

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moose: oletan että se keikkuu samoin kuin Cameleoneissa ja äkkiä siihen tottuu tai sen lakkaa huomaamasta :)  Vauvan paino myös vähän tasapainottaa sitä sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hih hei, tänään meni buffalot tilaukseen tälleen sopivasti 2 viikkoa ennen laskettua aikaa. Myyn pois Teutoniat ja Mountain buggyt, joita oli tarkoitus käyttää molempia. Nyt tilanpuutteen vuoksi toivon että nämä buffat olisi niin täydelliset että pelkästään niillä pärjätään. Nyt sitten odotellaan toimitusta Hollannista, oli varastossa joten toivottavasti ehtivät ennen vauvaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now