Sign in to follow this  
Followers 0
SallaS

Kuinka huijata, kun ei halua juoda?

79 posts in this topic

Yritin etsiä aiheesta ketjua, mutta en löytänyt.

 

Tulossa on häitä, tupareita ja joulu...

 

Kysymys kuuluu:

Miten välttää turhan aikainen raskauden paljastuminen alkoholia tarjottaessa? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nykyäänhän löytyy jos jonkinlaista alkoholitonta viiniä ja olutta ihan perusbaareistakin. Ginger ale on myös huomaamaton vaihtoehto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baarissa voi katu-uskotavasti ottaa esim. spriten limeviipaleen kera. Tosin ainakin minun tuttuni heti kyselevät, mitä otin... joten ehdotus onkin huono! :P

 

 

(edit. typo)

Edited by Njord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baarissa tosiaan on helppo ottaa alkoholiton olut tai joku drinksu ilman viinaa. Itse tykkään juoda esim. kossurussianin ilman kossua tai bacardicolan ilman bacardia. :D Kunhan sen saa samanlaiseen lasiin kuin oikean drinkin, ei kukaan varmasti huomaa mitään.

 

Kotipippaloissa tämä on astetta hankalampaa, mutta minä kaadoin kerran alkoholitonta punkkua tyhjään kierrekorkkiseen punkkupulloon ja pari kertaa täytin koffin kierrekorkkipulloja alkoholittomalla Nikolailla. Ja täydestä meni, vaikka tupa oli täysi "kyttääviä" tyttökavereita. :D

 

Njord: Voithan siis aina sanoa ottaneesi esim. kossukolan. Tuskin sitä drinkkiä kovin moni rupeaa maistelemaan.. (ja jos kaveri on tarpeeksi kännissä, se ei huomaa viinan puutetta, vaikka maistaisikin.. B) )

Edited by Unski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eiköhän tätä voisi tosiaan jatkaa tuolla toisessa jo olemassa olevassa ketjussa? <_< Päällekäisyydet ovat turhia ja sekoittavat foorumia.

 

 

Voisiko joku mode jo sulkea/poistaa tämän keskustelun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alkoholiton kuohari loistava, jopa ihan samanmakuinen kun normi. kukaan ei huomaa vaikka maistaisikin sun juomaan. Baarissa esim. tilaa vain karpalomehua niin menee täysin kossukarpalosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei onneksi tuota pelkoa tule olemaan, kun en muutenkaan oikein käytä alkoholia, joten ihmisille se ei ole mikään ihmettelyn aihe, jos kieltäydyn. Baareissakaan en ikinä juo. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viikonloppuna oli kaverin synttärit ja jouduin valehtelemaan että on lääkekuuri etten voi juoda.. tuntuu niin pahalta, mutta eipä itsekään tiedä vielä onko raskaana vai ei.

 

Baarissa tietysti juon karpalomehua drinkkitikun kanssa tai jotain alkoholittomia drinkkejä. Mies on baarimikko joten häneltä kun käyn tilaamassa ei tarvitse edes mainita asiasta ja kukaan ei niin kuulekaan ettei ole alkoholia juomassa.

 

Varmasti aion myös käyttää tuota että laittaa siideripulloon alkoholitonta siideriä.

En kyllä varmasti kauaa pysty saalaamaankaan asiaa ainakaan tutuilta koska on niin pieni maha joten näkee heti jos vähän kasvaa.. tai hankkii löysiä paitoja sitten. Kotibileissä tosiaan en voi sanoa olevani kuskikaan kun mieheni kuitenkin on autolla kun menee töihin. Ja olen yrittänyt sanoa että terveellisen elämän takia en juo nyt(paljon kaloreita) niin ei auta... noh eipä tässä ennen juhannusta ole kuin yhdet bileet tiedossa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä vasta yritetään, mutta varsinkaan kierron loppupuolella en juo mitään ihan varmuuden vuoksi. Minulla on toiminut ihan hyvin se, että lähden joka paikkaan autolla. Sanon olevani autolla liikkeellä, joten en juo, eikä siihen kukaan ole mitään vastaan sanonut. Ovat usein vieläpä tyytyväisiä saadessaan kuskin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä juon laihiksella ollessani aina light spritea ja kossua miksattuna (se kun on kevyempää kuin esim. siideri). Helppo huijaus on jättää vaan se kossu laittamatta.

Jos kaverit tulevat osille niin tulkoon vaan. Ihmetellään sitten yhdessä, miten oon onnistunu saamaan viinan maun niin hyvin piiloon :lol: . (Kälyni kertoi näin joskus tehneensä ja se meni ihan nätisti läpi.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä sanon aina, että viimeisin krapula oli niin kauhea, että hetkeen ei todellakaan tee mieli alkoholia. :) Se uppoaa hyvin kavereihin. Toinen hyvä syy on se, että koska mies on absolutisti niin en viitsi minäkään juoda, jos hän on mukana! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä vähän ajan päästä tiedossa bileet ja ajattelin käyttää tuota niksiä laittaa alkoholitonta siideriä tavalliseen pulloon... :D Saa nähdä vaan jaksanko selvinpäin katsoa muiden örvellystä...meillä tosin vasta yritys menossa, mutta jos vaikka tärppäis ennen noita bileitä...jos ei niin sit kyllä juon muutaman vähän väkevämmänkin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos en pystyis olemaan kuski niin varmaan sanoisin että oon kolmiolääkekuurilla ja sen kanssa ei alkoholia parane ottaa. Toki johonkin tilaisuuksiin voi ottaa alkoholittomia juomia mukaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon yks porukan luottokuskeista, ku ei vaa viina maistu. Kavereilta säästyy taksirahat ja kuskina saan ilmaiset pepsit :D

 

Ja jos huijata haluaa, niin joskus riittää niinkin yksinkertainen syy, joka valitettavan usein on totta: päänsärky tai närästys.

 

Mutta on musta aika outoa että aina pitää olla joku "syy" olla juomatta, tai muut ihmettelee. Entäpä jos ei vaa tee ihan oikeesti aina mieli oikeesti juoda???

 

Ja sitten pitää just huijata että pääsee ite helpommalla ettei tartte koko ajan olla selittämässä alkoholitonta illanviettoaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alkoholittomat siiderit tms tietty ja just mietin ite että vois ihan siiderin kaataa ensin viemäriin (tai laittaa miehen juomaan sen) ja sitte käydä sitä aina täyttelemässä vedellä... joku tölkki siis mistä ei näy läpi.. onkin vähän paha sit jos joku haluaa maistaa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esim Rekorderligin mansikka-lime siideristä on saatavissa myös alkoholiton versio, jonka tölkki on tosi paljon samanlainen kun alkoholillisen. Ei huomaa, jos ei tarkemmin tutkaile. Ja jos joku sattuu huomaamaan, et on alkoholitonta, niin ittekkin voi sit kirota, kun vahingossa meni holitonta ostamaan :P

 

Itte en käytä ollenkaan alkoholia, ni ei tarttee kavereiden ihmetellä :P

 

cider_mansikka_lime_ja_a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Työn puolesta on ollut jokunen iltatilaisuus ja tähän asti olen onnistunut peittelemään juomattomuuteni menemällä paikan päälle autolla... Olen yleensä ollut aina hyvän viinin ystävä illallisilla ja vahingossa huomasin, että kun olin tilannut nyt karpalomehua niin jotkut seurueessa luulivat että olin tilannut roseviiniä :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nostanpa tätä aihetta näin pikkujoulukauden alla. Voiko olla hankalampaa aikaa yrittää raskautua kuin nyt, kun miljoonat pikkujoulut osuu juuri siihen aikaa jolloin saattaa jo olla raskaana, mutta testi ei vielä näytä sitä :angry: Tai sitten olet juuri plussanut, mutta et halua todellakaan kertoa sitä vielä näin alussa :D Mulle on onneksi ilmeisesti tulossa ennemminkin näitä "oma pullo mukaan" pippaloita, joten olen ajatellut avata etukäteen siideripulloja varovasti niin, että korkki pysyisi ehjän/avaamattoman näköisenä. Sitten vaan sisälle alkoholitonta siideriä ja peukut pystyyn, että kukaan ei halua maistaa pullosta! Tosin jos se uhkaa niin aina voi sanoa tunteneensa olonsa kipeäksi pari päivää, että ei varmaan kannata samasta juoda ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikista v-mäisimpiä ovat ravintolabileet. Olin plussanut esikoisesta kahta päivää aiemmin kun oli työpaikan pikkujoulut, joihin tuotiin koko ajan uutta juomaa pöytään. Siinä ne last sitten olivat edessäni lähes iskemättöminä ja ylläri-pylläri työkaverit oli arvanneet mistä on kyse. :rolleyes: En aja autoa, joten en voinut valehdella autoilevani. Lääkekuurikin olisi ollut aika läpinäkyvä valhe, mutta ehkä ainoa mahdollinen. Tai sitten olisi vain pitänyt jättää juhlat väliin. JOS tällä kerralla käy niin ihmeellisesti, että plussaan ekasta kierrosta, niin pikkujoulut ovat taas viikkon mahd. plussasta. Sitten jätän kyllä kokonaan menemättä. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos huijaukselle tulee tarvetta, niin ajattelin liuottaa etiketit alkoholittomasta ja alkoholillisesta pulloista ja sitten liimata alkoholillisen etiketin alkoholittomaan pulloon. Kai jotakin olutta ainakin on samanlaisissa ruskeissa pulloissa? Mutta nyt tuli mieleeni, että korkki saattaa kyllä paljastaa. No, sitten saa olla kyllä tosi tarkkoja kavereita. Etiketin vaihtamisen etuna on se, ettei juoma väljähdä. Mä nimittäin epäilen, että kaikki hapot lähtee tuollaisessa uudelleenpullotusoperaatiossa.

Edited by Lakka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt on muuten hyvä syy olla antamatta omasta alkoholittomasta pullosta kun voi aina sanoa on vähän kipeä olo ettei halua tartuttaa jos joku haluaisi maistaa. Kaikki ottavat tämän possunuhan niin vakavissaan ettei uskalla tuota sitten uhota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ravintolajuhlat työkavereiden kanssa on kyllä se pahin. Muissa kuvittelen pystyväni huijaamaan joillakin edellämainituista tavoista, mutta mitenkäs tosiaan sitten firman pikkujouluissa... Huh. No, ei siis ajankohtainen kysymys vielä tämän joulun alla ilmeisestikään, mutta kunhan pohdin näitä kauhuskenaarioita. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yksi tapa perustella (huijata) alkoholiton illanvietto on kertoa aikaisesta tapaamisesta huomispäivänä. Sitten voi nojautua nollatoleranssiin, ettei halua ottaa pienintäkään riskiä, että aamulla auton rattiin hypätessä saattaisi promillemittarin viisari värähtää.

 

Tai sitten antibioottikuuri on tosi hyvä ja legendaarinen veruke ja toimii edelleen :)

 

Lakka ja aerie: Loistava vinkki! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0