koran_

Plussa vai ei, osa 4

1007 posts in this topic

missä heyesin testikuva?? ei sunki pitäny tänään testata??  :blush:

 

Mytyllä selvä plussa. Onnea  :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nene: Ei negoista viiti tänne kuvia laitella  :girl_cry:

voi pöh.. siinä edellisessä näky selvästi väriä. Mikä niit testejä oikein vaivaa  <_<  pahoittelut 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi helyes :(:lipsrsealed:  Mutta jospa hormonia ei ollut vielä tarpeeksi tän aamuisessa testauksessa. En tiedä oliko se sattumaa, mutta olihan mullaki se eka haamujen haamu jossa oli väriä hitusen, seuraavat negoja ja vasta 5 päivän päästä näkyi selvä haamu (tai olihan sekin haamujen haamu melkein) aamun testauksessa.

Mä niin toivon sulle nyt sitä plussaa <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

helyes, koitapa testata iltapäivällä, mullakin sillon tullu aina selkeemmät plussat :)

 

mytty, onneaaaa   :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos tsempityksistä ihanat  :tender: Juu, en nyt tiedä mitä kropassa tapahtuu, mutta aion varmaan testailla vielä.. Toivottavasti alkaa sitten edes ne menkat, koska söin kuitenkin ne Terolutit tässä kierrossa ja toivon, ettei mitään kovin suurta vikaa ole munasarjoissa tai muissa elimissä.

 

LiljaLi: En muistanutkaan, että sulla meni noin :o Voiko se tosiaan mennä niin, että ensin haamuilee ja sitten näyttää negaa, kunnes taas haamuilee ja vahvistuu. Kummallista tuollainen :D Mutta totta on myös se, että hormonitaso voi nousta tooodella hitaastikin. Aamulla oli hirmuinen harmistus ja itkukin pääsi (mä todella harvoin itken), mutta nyt on jo melko neutraali olo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helyes, kemiallisessa mulla viivästyi menkat selvästi, eli ei senkään suhteen kannata huolia. Menkat tais tulla vasta viikon kuluttua siitä kun viiva oli hävinnyt testistä..

Edited by Kipinä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kipinä: Okei, mä sitten odottelen kaikessa rauhassa :) Kiitos :)

 

Muoks: Vuoto ja kivut alkoivat tänään :) Uuteen kiertoon mars!

Edited by helyes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi Helyes! :( No sentään sit alkoivat ettei sun tarvinnut huolestua missä viipyvät, mutta jännä oli kyllä toi värillinen haamu, jos jotain ois yrittänyt tapahtua? Tsemppiä ja tärppionnea uuteen kiertoon! <3

 

Niin mulla ainakin meni noin mutta en tiedä oliko se sit kuitenkin viivapaikka vai mikä se ensimmäinen haamu oli. Vähän epäilyttävää se kuitenkin on että välissä ois niin monta "nega-päivää" ja sit taas imestyy haamu :D Mutta ehkä sellainen olisi mahdollista.. jotenkin.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäistä kertaa tulin tänne kirjoittelemaan, mutta pitää saada vähän selvyyttä muutamaan asiaan :) Mun kierto on heitellyt tosi paljon koko vuoden aikana, eli mulla ei ole hajuakaan milloin menkat olisi pitänyt alkaa. Aamulla tein raskaustestin ja tulos oli tämä: http://aijaa.com/ToijS6

Testin jälkeen odottelin 3 tuntia ja tein toisen samanmerkkisen (rsfu) testin, johon tuli tositosi haalea viiva (tai viivanpaikka?). Näyttääkö tuo kuva positiiviselta vai rfsu testille ilmeisesti aika yleiseltä viivanpaikalta? Lueskelin netistä aika monta huonoa kokemusta kyseisestä testistä enkä halua turhaan toivoa liikoja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon ehkä väärä ihminen vastaan tähän, koska en ole k.o testiä käyttänyt, mutta näin kokemattoman silmään olis kyllä selkeä plussa! Muoks. Olenko ymmärtänyt oikein että viivanpaikkaan ei tule väriä juurikaan? Tuohan punertaa kun punajuuri..  :girl_pinkglassesf:

Edited by marsipaanimakeinen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon ehkä väärä ihminen vastaan tähän, koska en ole k.o testiä käyttänyt, mutta näin kokemattoman silmään olis kyllä selkeä plussa! Muoks. Olenko ymmärtänyt oikein että viivanpaikkaan ei tule väriä juurikaan? Tuohan punertaa kun punajuuri..  :girl_pinkglassesf:

Mäkään en ole ennen näitä testejä käyttänyt, mutta nyt ostin, kun aattelin, että ihan sama millä testillä testaan kun nega sieltä kuitenkin aina on tullut. Mutta nyt kun siihen tulikin 2 viivaa, niin oon ihan varma et testi oli jotenkin viallinen :D Plussa olis kyllä tosi tervetullut :) Siinä tokassa testissä näkyi ihan haaleanvaaleaa punaista mutta ei todellakaan yhtä selkeää viivaa kun tuossa aamuisessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iggy: kyllä tuo selvältä plussalta näyttää! Viivanpaikat on värittömiä ja usein ohuempiakin kuin kontrolliviiva. Hcg-pitoisuus virtsassa voi vaihdella päivän eriaikoina ja riippuu myös siitä, paljon oot juonut jne. joten voi johtua ihan siitä, että toiseen testiin ei ole yhtä selkeää viivaa tullut. Kannatan myös toisen merkkisen testin hakemista ja teet sitten vaikka huomen aamuna uuden testin! Varovaisesti onnea ja toivotaan parasta! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hih, kiitos vastauksista :) käyn hakemassa apteekin oman testin ja testailen huomenaamulla uudestaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein iggy kaks tuollasta testiä samanlaisella viivalla ja sit myöhemmin vielä digin joka näytti raskaana 2-3. Et sanoisin tuota selväks plussaks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iggy, oon tuolla testillä testannu jokasessa raskaudessa mitä mulla vaan on ollut eikä oo koskaan näyttäny väärin :) kyllä tuo mun mielestä on selvä plussa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä tuo plussa on! Viivanpaikka kyllä on väritön/harmaa/valkonen(no valkonenhan ei väri olekkaa kait).. Varovaiset onnittelut minultakin! :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllähän se plussa taitaa olla, tein aamulla apteekin testillä ja kaksi viivaa siihenkin tuli <3 tosin viiva on edelleen aika haalea, oli pakko ostaa vielä digitesti huomisaamuksi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now