koran_

Plussa vai ei, osa 4

1007 posts in this topic

Kiitos onnitteluista <3

Aamuksi olisi nyt apteekin oma, katsotaas mitä se sanoo. Ilmeisesti on luotettava testi, ainakin mitä olen lukenut ja omat aijemmat kokemukset :)

 

 

Bohemian, mun kaveri vasta testasi negoja ja haamuja eri merkkisillä testeillä kunnes sai sitten vahvat viivat ja on raskaana. Joten hyvinkin voi olla että sulla nousee hcg hormoni hitaammin, mut kyllä se sieltä nousee! :)

Onhan meillä kyllä vielä niin vähän dpo päiviäkin, että kaikilla ei tässä vaiheessa näy vielä mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joko uskaltaisin uskoa? :girl_pinkglassesf:

http://aijaa.com/uZ4TnB

 

 

Vielä pitää jatkaa testailuja jotta tulee se vahva viiva, mutta ehkä mä siihen saakka oon vaan onnellisesti raskaana, murehditaan sitten jos jotain murehtimista tulee :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Senju :lipsrsealed:!

 

 

Mulla ei ole vahvistunut :(. Hädintuskin tuli näkyviinkään testiajalla...Mutta pojankin raskaudessa kesti Tosi kauan ennen kuin tuli yhtään vahvempaa viivaa ja se hailakoitui välillä jne...Eli rasittava piinailu jatkuu.

 

Nämä on otettu kännykällä, eli ei verrattavissa suoraan edellisiin kun ne oli kameran makrolinssillä:

 

toka1.jpg

 

toka2.jpg

 

 

 

 

 

Voiko viivanpaikka näkyä noin selvästi testiajan lopulla? Saatika nyt tunnin päästä se näkyy vielä selvemmin (vaikka siis edelleen tosi hailakka onkin).

Edited by bohemian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi Senju, kyllä tuon voi jo uskoa, niin selkeä kaunis viiva on :give_heart:  Onnea ja toivotaan kovasti, että pikkuinen pysyy kyydissä!

Bohemian: On kyllä liian selkeä viivanpaikaksi miun mielestä, ja jos kuitenkin testiajalla on viiva tullut, ni kyllä siihen voi uskoa, viiva siinä edelleen on. :lipsrsealed: Toivon kovasti viivan vahvistumista, tsemppiä odotteluun/piinailuun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille onnitteluista! :give_heart:

 

 

Bohemian, mun mielestä tuo viiva on selkee nuissa kuvissa ja tuntuu vähän liian selkeelle viivan paikaksi. Ja kun testiajallakin tullut. Onko tuo testi sama kuin se keskiviikon testi? Ootko verrannut niitä vierekkäin, onko selkeämpi? Joillakinhan hcg hormoni nousee tosi hitaasti.

Toivon sulle kovasti plussaa :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos iiki ja Senju!

 

Miten voikin aika mennä näin hitaasti. Pitäisi nyt keksiä jotain mihin keskittää täysin ajatukset, mutta ei tätä asiaa vaan pysty painamaan taka-alalle.

 

Tässä tulee palamaan Paljon testejä :rolleyes:. Ehkä jos nyt homma päättyy kuukautisiin eikä plussaa tule niin sitten osaisi seuraavassa kierrossa olla vähän rauhallisempi. Ehkä. Tai sitten ei.

 

Tein hätäisenä liuskatestinkin. Sen tuloksia on turha yrittää tähän laittaa, mutta Mielstäni siinä näkyy tai näkyi "viivanpaikka", mitä samanlaisessa ei eilen iltapäivällä näkynyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla kyllä kävi valitettavasti niin, että monena päivänä näkyi haalean haalea viiva. Jotain (tuollaista kuten bohemianin kuvissa) siinä näkyi, niin monta kymmentä negaa olen elämäni aikana testannut että erotan kyllä. Kun viiva ei vahvistunut vaan ennemminkin haaleni, hermostuin. Heitin testit ja tukiläkkeet mäkeen (oli PAS alkuinen, mutta luonnon PAS, ettei sillä ollut merkitystä raskauden jatkumiseen) ja vuoto tuli parissa päivässä. Kyllähän se suretti hirveästi, oli niin vaikea saada edes se ensimmäinen haamu koskaan ikinä testiin :(

 

Lisäys; katsoin huvikseni että tein testit pe, su ja ma. Kaikissa näkyi samanlainen haamu, selkein sunnuntain kohdalla.

Edited by T*ssu

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tuo on kyllä tosi kurjaa, varmasti harmitti. Täytyy nyt tässä katsella miten minun käy. Oliko sinulla oireita?

 

Minulla on tosi vahvat oireet. Etenkin sellainen napakkuus/painon tunne kohdun kohdalla, mikä oli edellisessä raskaudessa. Kuukautisia ennen on lähinnä alavatsan kohdalta vatsa kipeä/kouristelee ja on sellaisia elohiiren tyyppisiä muljahduksia kohdun kohdilla (itselläni). Plus menkat on tulleet parin päivän sisään muljahdusten/selkäkivun alettua ja nyt tuota alaselkäkipua ja kuumotusta on ollut alkuviikosta asti. Maanantaina tuli se vaaleanpunainen vuoto, mitä kanssa ei ole itsellä tullut kuin edellisen raskauden aikana/alkaessa. Eilen oli valkovuodon seassa pikkaisen rusehtavaa ja sitten se meni ohi. Mutta kyllä kait kemiallinenkin voi aiheuttaa oireita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli oireita, mutta en osaa sanoa mikä johtui mistäkin kun käytin keltarauhashormoonia. Olen käyttänyt sitä vain kahdesti, ekan kerran kemiallisen aikaan ja sitten nyt kun plussasin. Eli en osaa erottaa mikä johtuu lääkkeistä ja mikä raskaudesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senju, mulla oli lähes identtinen kun sun testin viiva ja seuraavana päivänä (eri testillä) jo vahvempi viiva :) Onnea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näkeekö muut tässä viivaa, vai onko tää se surullisen kuuluisa viivanpaikka? Testissä näkyy livenä vähän enemmän sitä punertavaa tuolla reunassa kuin kuvassa.

 

50bd27cb-ee1a-463b-8a1e-93051cc0362b_zps

Share this post


Link to post
Share on other sites

athella: KÄÄK!!! täytyy toivoa, että tuo vielä tuosta tummuu. Maanantaina uuden testin paikka, mikäli sunnuntaina ei hanat aukea. Eli en siis ihan viivoja kuvitellut, kun mieskin ne näki..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näen Vilhelmiinan testissä jotain! Toivottavasti lähtee vahvistumaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä vilhelmiina tuossa näkyy viiva ja vähän väriäkin jo! Toivotaan että lähtee tuosta tummenemaan!

Edited by iiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vilhelmiina83, mä en taas näe siinä kuin sellaisen "painautuneen" viivanpaikan :( Kai mun silmissä on sit jotain vikaa kun muut kerran siinä väriä näkee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin näen Vilhelmiinan testissä väriä ja plussaksi melkein sanoisin...  :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla varmaan silmissä vikaa, kun selvän viivan näen mutta ilman väriä - toivottavasti muuttuisi tuosta vahvemmaksi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kännyllä näkyy tosi huonosti, mut toivottavasti Vilhelminan viiva lähtee tummumaan <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en näe yhtikäs mitään vaikka suurennan ja pienennän kuvaa. Toivottavasti olis vain vikaa mun silmissä ja saisit pian vahvan plussan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now