Nerppa

Jalkaremmit

15 posts in this topic

Mistä ihmeestä voi löytää uudet jalkaremmit haalareihin tai housuihin kun entiset on menneet ihan käyttökelvottomiksi. Vinkkejä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reimalla on, joten ainakin niiltä saa ja myös stockalla oon niitä nähnyt. Hintaa on ollut n.4e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon ostanut ne Reiman kumiset/muoviset Jesper&Juniorista (Idis), kassalta sain kun kysyin. Samalla hinnalla (+pk) sai myös Reiman nettikaupasta.

 

Toisaalta "nappikaupasta" saa mustaa reikäkuminauhaa mistä on melko helppo itse tehdäkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mä sain ihan ilmaiseksi Reimalta 4kpl niitä remmejä, kun laitoin palautetta, että oli yksi remmi mennyt parin kuukauden käytössä rikki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Sama juttu meillä. Yksi lenksu katkesi kolmen kuukauden käytön jälkeen, joten saatiin neljä uutta ilmaiseksi  :girl_smile:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on hakusessa remmit niin vanhoihin haalreihin että ihmettelen et on näinkin pitkään kestänyt. Meidän sälli on kolmas lapsi jolla haalari kiertää... Ei varmaan Reima lähetä meille uusia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä oon kans käyttänyt vaan reikäkuminauhaa. Ajaa erittäin hyvin asiansa eikä maksa käytännössä mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä vaihdan aina itse heti reikäkuminauhaa niiden tönkköjen remmien tilalle mitä nykyään on! Ei ole minusta käytössä toimivaa ollenkaan, usein lököttää pitkälti kengänpohjan yli minne sattuu jos on himpunkin reilu haalari! Ja siis ei oo vaikeeta vaihtaa, mene kangaskauppaan, ota sitä sopiva määrä (vaikka 20cm, ei maksa paljoa), leikkaa sopiva pätkä kotona ja pujota napit reikiin. Näissä on myös aina hyvin säätövaraa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole reikäkuminauhaa vastaan, mutta pakko vaan sanoa, että noissa tönköissä kumilenksuissa on reikäkuminauhaan nähden se etu, ettei lumi tartu kiinni. Muistan nimittäin omasta lapsuudesta, kuinka ärsyttävää oli, kun kengän alle paakkuuntui semmoinen kunnon kokoinen lumikokkare  :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen ostanut Reima-shopista ja niitä voi käyttää kaikkiin haalareihin, joissa remmit on nappikiinnitteiset. Tykkään kans noista, kun lumi ei tartu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now