Mammeli

Mitä päiväkotiin joulumuistamiseksi?

135 posts in this topic

Me ollaan viety ryhmiksen kaikille hoitajille joulun alla itse leivotut joululimput, kortissa on ollut pojista otettu joulunen kuva. Kesän kynnyksellä, juhannuksen alla ollaan sitten viety vihdat ja jotain saippuaa tms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänä vuonna viedään varmaankin kahvipöytään yhteiseksi kakkua ja glögiä. Muistettavia "tätejä" olisi aika monta, niin mieluummin tällaista jotain yhteistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täksi jouluksi ostin Ikeasta lyhdyt ja laitoin ne täyteen lämpökunttilöitä. Sitten vaan rusetti johon kiinni kortti.

Me muostetaan aina koko hoitajakööriä, eli tällä kertaa lyhty lähti kolmelle hoitajalle + ryhmässä olevalle avustajalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me tehtiin tytön kanssa itse kortit. Tulostin tytön iloisen leipurikuvan kartonkipohjaan, sitten liimattiin jotain koristeita lisäksi ja tyttö raapusteli itse kortteihin jotain omaa tekstiään. :D Tietty myös minä kirjoitin korttiin runon ja joulutoivotukset.

Lisäksi käärittiin sellofaaniin jokaiselle erilaisia kääreellisiä suklaakonvehteja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itseaskarrellut kortit, leipomukset, kynttilälyhty, konvehteja, kahvipaketti, joulukukka... Tuollasia me on viety viime jouluina perhepäivähoitajalle. Tänä jouluna annettiin lahjapakkaus juustoja ja keksejä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apua, kohtahan tämänkin miettiminen on ajankohtaista! :ph34r: Meillä esikoinen on eri päiväkodissa eskarissa ja nuorimmat keskenään samassa päiväkodissa mutta eri ryhmissä. Pikaisesti laskin, että muistettavia hoitajia/opeja olis 12. Ehkä joku glögi ja lasten kanssa tehdyt leipomukset kahvipöytään vois olla hyvä suunnitelma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now