Sign in to follow this  
Followers 0
Leighton

Passiivinen tupakointi

3 posts in this topic

Sanotaan, että passiivinen tupakointi raskauden aikana on yhtä haitallista lapselle kuin itse tupakointi. Sen sanotaan aiheuttavan mm. keskenmenoja ja kehityshäiriöitä.

 

Missä määrin olet altistunut passiiviselle tupakoinnille raskauden aikana? Polttaako esim. puoliso seurassasi?

 

Oletko huolissasi raskauden aikaisen passiivisen tupakoinnin haitoista? Pyritkö välttämään mahdollisuuksien mukaan tupakansavua?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edellisessä raskaudessa puoliso poltyi seurassani jos olimme ulkona mutta en nähnyt asiaa yhtään sen pahemmaksi kun vaikka kaupingilla kävellessä saa ihan samanlailla altistusta tupakansavulle kun joka puolella poltetaan.

 

Ainut mikä pisti ärsyttämään o bussipysäki. sisäpuolella polttavat ihmiset jotka eivät tajua siirtyä sivummalle polttamaan.

 

En ole huolissani tälläisestä passiivisesta mutta minnekkään taloon,tupakkakoppiin, autoon tai paiklaan missä poltetaan sisällä ja ilma ei vaihdu niin mistään hinnasta en menisi.

Edited by inkeri__

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen huolissani passiivisen tupakoinnin haitoista ja pyrin mahdollisuuksien mukaan välttämään. Valitettavasti meidänkin kaveripiiristä löytyy sellaisia törppöjä, jotka pistää tupakaksi vaikka istuisin itse siinä vieressä. Se olenkin sitten minä, joka siirtyy seurueesta kauemmaksi. Puolisoni ymmärtää sanomattakin, ettei polta minun läsnäollessani :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0