Nattunen

Anna arvosana nimelle, osa 8

986 posts in this topic

Toiseksi tai kolmanneksi nimeksi mielestäni hyvä nimi, meilläkin harkintalistalla. En osaa mieltää ensimmäiseksi etunimeksi. Arvosanaksi 8-.

 

Vilppu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atsovärit??? Vai mitä ne karkeissa oli.

Joo, huono mielleyhtymä joten 4+

 

Theresa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Theresa, hmm.. Suomalaiseen suuhun aika outo.. Sitten kun miettii mitä lempinimiä vois keksiä.. Tressi, Terska jne.. Juu, ei kiitos!! Annan 4+

 

Miika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reetta on nätti nimi, tykkäisin omallenikin, mutta meillä hieman erityyliset lapsilla :) Annan 9.

 

Martta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taitaa olla nykyisin aika suosittu nimi. Itse vierastan, tulee mummo mieleen ;) Arvosanaksi 5.

 

Mikko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oman ikäluokan kolmetoista tusinassa nimiä, en ikinä voisi omalle lapselle antaa kun tulee aivan liikaa mielleyhtymiä tuttuihin. Muutoin oikein rehti perusnimi 9-

 

Usva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahasti tulee mieleen Miitta-täti, joten siksi en omalle antisi. Muuten ihan ok nimi, 8.

 

Aarre?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aarre on nätti nimi, vähän niinkuin meidän kuopuksella yhtenä nimenä Armas. Etunimeksi en laittais, mutta toisena nimenä ihana. Annan 9!

 

(Minusta Martta ei ole muotinimi, en tiedä ainuttakaan pientä Marttaa, meidän 3v Martan lisäksi :D )

 

Hmm.. 

 

Daavid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Jokaisella on tietysti omat mielipiteet ja mielleyhtymät nimistä :)

 

Daavid sopii ehkä erikoisen sukunimen kanssa ja miellän siihen vaan yhden "a", 6.

 

Mikael?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tykkään Samuelista kovasti ja se oli myös omalla nimilistalla, mutta mies ei siitä tykännyt. Annan arvosanan 9+.

 

Veera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee veerasta mieleen mun entinen koira :D mutta ihan kiva nimi, omalleni en antais. 6+

 

Viljami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tykkään Viljamista, "pyörii" kivasti suussa :grin:  9

 

Sointu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sointu on jostain syystä mulle keski-ikäisen naisen nimi! Annan 6.

 

Entäs Manuela Boscon tyttären nimi, Sahara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan kiva nimi, mutta itse laittaisin sen kahdella uulla, koska niinhän se lausutaankin. Ei tarvitse sitten joka paikassa selitellä nimeään "Huugo yhdellä uulla". Arvosana 6+.

 

Tomi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomi on oman ikäluokkani nimi, joskaan ei kai kauhean yleinen siinäkään. En vain oikein tykkää, annan 6.

 

Aaro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaro ei oikein herätä minkäänlaista ihastusta. Siskoni siipan nimi, mutta en omalleni huolis :D Annan 6

 

Hilkka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.