Supsa

Huulirasva lapselle?

7 posts in this topic

Mitä huulirasvaa lapsenne käyttää?

 

4v pikkuneitimme haluaisi pinkin huulirasvan. Tietääkö kukaan pinkissä kotelossa olevaa huulirasvaa, joka ei kuitenkaan olisi väriltään pinkkiä (eli siitä ei lähtisi huuliin väriä) eikä se myöskään olisi mansikan tai muun herkun makuista? Tutkailin tänään marketin tarjontaa, mutta kaikki pinkit tuntuivat olevan samalla "huulikiiltoja" ja/tai maustettuja. Jos ei pinkkiä löydy, niin jokin muu kuvallinen tai muuten tyttömäinen kelpaa. Vinkkejä kehiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt kyllä pistit pahan. Kaikessa taitaa olla makua tai väriä... Tässä Ti-ti Nallen huulirasvassa ei ole väriaineita, mutta mieto mustikan maku. 

 

Meillä pikkuneiti käyttää Muumi/Pikku Myy-huulirasvaa, se on vaaleanpunaista, mutta ei siitä huuliin väriä irtoa. Mansikan makuinen kylläkin on. 

 

Eli ei tästä vastauksesta mitään apua ollut  :gmake:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ostaisin esim. Labellon tai Rainbow'n valikoimasta 2 eri huulirasvaa eli vaaleanpunaisen ja sinisen (=mauton perushuulirasva) ja vaihtaisin vaan korkit päittäin :grin: Lapsi saisi toivomansa vaaleanpunaisen huulirasvan, joka kuitenkin olisi mautonta ja hajutonta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Hyvä idea forgetmenot. Mä ostin tänään jo tuota Rainbowta vaaleanpunaisessa kotelossa, mutta huomasin sitten kotona että se itse rasva on myös punaista ja siitä lähtee vähän väriä. Väriä en halua siksi, etten halua 4v:lle vielä "huulipunaa" ja makua en haluaisi ettei mene huulirasvan syömiseksi tai lutraukseksi.

Lisää ideoitakin saa heitellä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillekin olisi huulirasvavinkit tarpeen. Ongelma on että lapsi (kohta 3v.) syö varsinkin alahuultaan ja iho huulen alta on jatkuvasti punainen. Meillä on ollut käytössä Bevita R mutta lapsi syö senkin heti pois, osittain vahingossa. Mikä olisi oikein pahan makuinen huulirasva? Tai niin voimakas ja kirpeä että lapsi heti huomaisi vahingossa syövänsä rasvan pois?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän muksujen suosikki on ollut "ruusurasva" eli Smith´s Rosebud Salve, ainakin Kicks myy tätä Suomessa. Myydään pienessä peltirasiassa jossa ruusujen kuvia. On kyllä vaaleanpunervaa väriltään muttei huulilla kylläkään minkään väristä (myös perheen miehet käyttävät meillä samaa tuotetta), tuoksuu ruusulle eli ei mitenkään karkkimaiselle eikä myöskään maistu liian hyvälle.

Edited by Angervo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon käyttänyt ihan Vitalista. Sitä saa vaihtelevan värisissä rasioissa, mutta en kyllä muista, mikä väri nyt on tarjolla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now